Jump to content
haterproof

акорд 2.2 дизел слаб при ниски обороти

Recommended Posts

Здравейте от около 5-6 месеца съм собственик на акорд 2004 дизел и мисля че имам проблем с двигателя. Значи при ниски обороти (под 1500) колата е доста мудна. Имам база за сравнение защото баща ми кара новата мазда 6 2.0 дизел същите коне и е доста по-динамична, когато и да я настъпя реагира бъзро и това ме кара да се замисля че с моята има проблем, може би позапушени дюзи или нещо от този сорт. Колеги със същия автомобил кажете и вашите ли са така или да търся проблемБлагодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагар в тръбите на ЕГР-а. Само не знам в СТЗ къде може да се почисти. Може би ще трябва да отидеш до Пловдив. В ЮбиКо струва 100 лв. Предполагам, че Бултрако ще искат пак толкова или малко повече. Няма да си познаеш колата после.Само имай предвид, че тази кола не е направена да се кара с 1200 оборота. Оптималния режим е между 1500 и 2200. Ако на трета с 2000 оборота включиш четвърта, в първия момент си се позамисля. На мен ми е първи дизел и вначалото също имах малко проблеми докато се нагодя. А след почистване на ЕГР-а направо стана друга кола.Ако твоята е на над 100-120к км със сигурност си за чистене. Вероятно от вътрешния диаметър на тръбата на ЕГР-а е останала 1/4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Стара Загора има официален сервиз за Хонда , който слава Богу няма нищо общо с Бултрако ;) няма какво да правиш в Пловдив !!! Увери се че всичко е наред - горивен , въздушен филтър , маслен , маслото да е каквото трябва 0-30 или 5-30 ;) Дюзите да не ти е хрумвало да ги сваляш , само една ако свалиш си 100+ лв назад ;) За мен под 1800 оборота колата си е жив мъртвец , което е напълно нормално - при всички е така . Все пак ако се съмняваш една диагностика ще ти каже много ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и моятя след 1700-1800 оборота все едно се отпушва и си преварна полуоските дет се вика Публикувано изображениеПубликувано изображение но преди тези обороте не ми харесва и мудно потегля като цяло. А иначе всичко сам си сменил филтри масла карам с кастрол 5w30 даже и маслото на скоростната кутия смених. Ще ходя освен в хонда да и направят една диагностика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като 95% от турбо дизелите си е мудна в ниски. На мен даже ми се струва че първа е и направо смешно къса. Така или иначе колата е най-икономична в обороти близки до максималния въртящ момент, затова ти препоръчвам да свикнеш да я караш около 1500-2200 об./м. Както казах на мен ми е първия дизел и в началото малко трудно свикнах, но откакто внимавам даже ми падна разхода. На 4-а с 1100 оборота само гориш нафтата. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за отговорите. На мен не ми е първи дизел, и за това си имам съмненията че нещо не и е наред, а може просто така да ми се струва като не сам карал или возил в друг такъв акорд няма от каде да знам. Ще я закарам да и направят една диагностика и ако трябва да изчистят егр-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...