Jump to content
world_side

Може ли да сложа vtec на D16B2

Recommended Posts

Вапроса ми на този мотор може ли да се сложи vtec и ако отговорае да ще сам благодарен ако ми кажете частите с който трябва да се сдобия : )) сивика е англичанка ако има значение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не може?Но какво повече ще постигнеш с в-тека.С пипане на главата, смяна на изпускателите, правилното ЕЦУ и друга скоростна купия ще си повече от в-тек.А относно питането в-тек:Трябва ти в-тек глава и ЕЦУ, което да я управлява, защото твоя комп не става и е ОБД2, а най-добре е ОБД1.

Редактирано от spas21

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано и сегашното ти делко да не е ОБД-2. Те май се преправят, но тука може да излъжа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано и сегашното ти делко да не е ОБД-2. Те май се преправят, но тука може да излъжа.

Каде може да проверя дали е ОБД-2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не може?Но какво повече ще постигнеш с в-тека.С пипане на главата, смяна на изпускателите, правилното ЕЦУ и друга скоростна купия ще си повече от в-тек.А относно питането в-тек:Трябва ти в-тек глава и ЕЦУ, което да я управлява, защото твоя комп не става и е ОБД2, а най-добре е ОБД1.

Дано и сегашното ти делко да не е ОБД-2. Те май се преправят, но тука може да излъжа.

Каде може да проверя дали е ОБД-2
Според мен със сигурност всичко ти е ОБД-2.Англичанките преди фейслифта са със ОБД-1 (поне моята беше така).Към колегата на въпроса какво ще постигнеш със витека ,ами най вероятно ще имаш по голямо сгъстяване, а и възможността за повече мощност в последствие не е за подценяване.Нормалната глава какво ще я правиш ,като тя със сигурност диша по малко от витековата (без портване)? Ако портваш старата трябва да е правена от голям майстор ,така че най-добре слагай витекова (пък нея ако решиш да портваш ще е още по яко ).Скоростната кутия може да си я направиш и със витек главата.Според мен частите които са ти необходими са ето тези:-VTEC глава D16Z6 + кабелите за свещите-VTEC контролер (за предпочитане,но може и само с чипване на компа)-раздвижна ролка-делко ОБД-1-ЕЦУ-ОБД 1-гарнитура за глава-гарнитура за всмукателния колектор-ангренажен ремък -антифризАко не си сменял скоро ролката и водната помпа не е лошо и тях да смениш.Задължително шлайфаш и главата.Неща които също не е лошо в последствие да смениш, но не са задължителни :rolleyes: -спортен филтър(или цял интейк)-4-2-1 изпускателен колектор + резонаторно гърне и крайно гърне тип "пура" ,премахване на катализатор и по големи изпускателни тръби -скоростна кутия (или поне смяна на файнъл драйв ако е прекалено дълга кутията)- спортен всмукателен колектор + по голям дросел както и тръбите преди дроселаМоже и да пропускам нещо но някой ще ме допълни Редактирано от 4ushi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение е ,че дори да набуташ всичките тези неща изброени по горе да колата ще тръгне много ,но въпреки това ще си е бавна по простата причина ,че е прекалено тежка.Инвестицията не е никак малка ,нервите и разправийте също .Съвета ми е продай английската хонда ако ти се кара английска кола купи си английска а ако искаш японска купи си японски сивик . А ако все пак решиш да го правиш може да минеш и без раздвижена ролка използвай ангренаж от хюндай .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...