Jump to content
Scott

Civic VI D15Z6

Recommended Posts

Здравейте на всички, в процес на смяна на возилото съм и съм се ориентирал сериозно към една Хонда Сивик. Бих искал да подпитам за някое мнение. Търся си 1,5 втек, 114 коня, предпочитам да е от 5-вратите от '97+ (фейслифта), но са рядкост... Любопитно ми е да получа повече инфо и за 1,6 втек-а, 126. Намерението ми е (съжалявам предварително) да се оборудвам с ГИ, така ми се налага за съжаление. Интересува ме всякаква полезна информация, от разход на гориво и поддръжка, до чести проблеми или слаби места. Не съм чувал лошо за тези коли, общо взето, и за това ми се иска такава Хондица. Извинявам се, ако има повторение на темата, но се порових и не намерих много инфо на едно място, само откъслечни данни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега :) Добре си се насочил. Може би 1.6 vtec ще е по-добре. Има повече живот в тоя мотор и с ГИ предполагам че ще е допустим компромис. Части за него също има навсякъде, не че за другия няма :). За поддръжката няма да се плашиш ако чуеш от някой "скъпи части" или "няма части". Това са лафове от преди 9-ти септември '89-та. Има всичко :hondarulez: 2012 е ;) Като сложиш ГИ трябва само да си направиш реглаж на клапаните и на 10 000км да ги сверяваш.Все пак понеже говорим за автомобили втора употреба, от решаващо значение е състоянието в което се намират. Успех с покупката!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще слагаш ГИ значи търсиш икономия. В такъв случай 1.5 втек - все пак за икономия е направена Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономика е по добрия вариянт според мен двигателя няма да е толкова тормозен колкото 1.6 много момчета със 1.6 125 страдат от разбити лагери. Разликата във вървенето на 2-те коли е минимална даже почти няма, данака ти е по малък. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за информацията Публикувано изображение Общо взето с това мое каране на Форд ми е писнало от тракащо окачване, скърцащи пластмаси и др подобни... Предполагам при тези Хонди съвсем не е така положението. Ръждата яде ли ги? (ако са австрийки сигурно де) Едно първоначално обслужване колко излиза горе долу? И щом не ме линчувахте за ГИ-то значи ги понасят прилично Публикувано изображение

 

А можете ли да кажете по нещо за едни двигатели, които напоследък забелязвам: 1.6 115; 1.6 110 Публикувано изображение Ориентирал съм се към Витека, но не се намират много лесно, особено с 5 врати и за това любопитствам и за другите опции

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1.6 116к.с. и е на метан,комби- много икономичен и не толкова мощен автомобил,но зависи какво очакваш.Няма вариант с разход 7лв./100км. да върви като самолет.Поддържа без проблем 140км. на автомагистралата,но не очаквай много повече, ако ще я газифицираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз мисля, че си имам реална представа за какво да очаквам от вървенето на такива коли, но предполагам, че ще е доста по-добре от 1.8 ТД на Форд... Публикувано изображение Няма да я имам за самолет, но ще е доста по-прилично. И като се добави и по-добрата здравина, направо си мисля, че ще преоткрия ежедневното шофиране, особено бензиново, че ми писна от дизели Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1.6 vtec от 3 години. За здравината мисля, че няма да се разочароваш - извън консумативите, за 40к км, имам сменени задни амортесьори, задни тампони (т.нар. големи тампони на купето) и едно маншонче.Относно тракащите пластмаси и т.н. - не бих казал, че е перфектно тихата кола. Потропват ми разни неща, особено като стане студено, но лично за мен не е болка за умиране.Като недостатък - може би разни козметични дефекти - тапицерията на тавана има склонност да провисва много грозно (140лв струва претапицирането при тапицер, ако колата е с люк), дръжките на вратите имат склонност да се чупят (при по-груба експлоатация), степените на парното се прецакват (горят едни резистори, които се сменят - ремонта е евтин).Относно разхода, моята не съм я засичал много често, но по последни данни:- градско в София, около 10-15км на посока, зимата с киснене в задръствания и редки настъпвания когато и където може - около 8.5- извънградско - София - Горна Оряховица (~250km) по магистралата с около 130-140, след това с около 90 - 7.5 по спомен.Това е разход на бензин, газ не съм слагал. Като пъргавина - до 3, 3.5к оборота естествено е много заспала. След това не става самолет, но е достатъчна за изпреварвания :)Ако те интересува още нещо - с радост ще споделя.P.S. Двигателя от линка, ако не бъркам е 1.6 без vtec (D16Y7 май). Ама нека някой колега потвърди, че да не се изказвам неподготвен.

Редактирано от tsurko
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда, познал си за двигателя, а тая кола май я продаваше Стефан Пасков от форума, само че не е 110, а 106 коня.

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скърцане от пластмаси при мен няма. а за колегата по горе със 1.6 113 мога да кажа че този мотор върви перфектно това че явно неговата е куца :) нека да не слага всички по общ знаменател. Scott ако търсиш кола семеина предполагам ще искаш с 4 врати при англичанките имат проблеми с интериора от некачествени материали като отлепяне на тапицерията чупене на дръжки и такива дребни неща. Японски седан трудно се намира, 1.5 114 коня го има и в седан този мотор е само за европеиския пазар с приличен разход и добра динамика. По вероятно е да си намериш такъв читав отколкото 125к.с.! Успех пак!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...