Scott 1 #1 Публикувано 7 Януари, 2012 Здравейте на всички, в процес на смяна на возилото съм и съм се ориентирал сериозно към една Хонда Сивик. Бих искал да подпитам за някое мнение. Търся си 1,5 втек, 114 коня, предпочитам да е от 5-вратите от '97+ (фейслифта), но са рядкост... Любопитно ми е да получа повече инфо и за 1,6 втек-а, 126. Намерението ми е (съжалявам предварително) да се оборудвам с ГИ, така ми се налага за съжаление. Интересува ме всякаква полезна информация, от разход на гориво и поддръжка, до чести проблеми или слаби места. Не съм чувал лошо за тези коли, общо взето, и за това ми се иска такава Хондица. Извинявам се, ако има повторение на темата, но се порових и не намерих много инфо на едно място, само откъслечни данни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 8 Януари, 2012 Здравей колега Добре си се насочил. Може би 1.6 vtec ще е по-добре. Има повече живот в тоя мотор и с ГИ предполагам че ще е допустим компромис. Части за него също има навсякъде, не че за другия няма . За поддръжката няма да се плашиш ако чуеш от някой "скъпи части" или "няма части". Това са лафове от преди 9-ти септември '89-та. Има всичко 2012 е Като сложиш ГИ трябва само да си направиш реглаж на клапаните и на 10 000км да ги сверяваш.Все пак понеже говорим за автомобили втора употреба, от решаващо значение е състоянието в което се намират. Успех с покупката! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #3 Отговорено 9 Януари, 2012 Щом ще слагаш ГИ значи търсиш икономия. В такъв случай 1.5 втек - все пак за икономия е направена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #4 Отговорено 9 Януари, 2012 Икономика е по добрия вариянт според мен двигателя няма да е толкова тормозен колкото 1.6 много момчета със 1.6 125 страдат от разбити лагери. Разликата във вървенето на 2-те коли е минимална даже почти няма, данака ти е по малък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Scott 1 #5 Отговорено 11 Януари, 2012 Благодаря ви за информацията Общо взето с това мое каране на Форд ми е писнало от тракащо окачване, скърцащи пластмаси и др подобни... Предполагам при тези Хонди съвсем не е така положението. Ръждата яде ли ги? (ако са австрийки сигурно де) Едно първоначално обслужване колко излиза горе долу? И щом не ме линчувахте за ГИ-то значи ги понасят прилично А можете ли да кажете по нещо за едни двигатели, които напоследък забелязвам: 1.6 115; 1.6 110 Ориентирал съм се към Витека, но не се намират много лесно, особено с 5 врати и за това любопитствам и за другите опции Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 11 Януари, 2012 Аз имам 1.6 116к.с. и е на метан,комби- много икономичен и не толкова мощен автомобил,но зависи какво очакваш.Няма вариант с разход 7лв./100км. да върви като самолет.Поддържа без проблем 140км. на автомагистралата,но не очаквай много повече, ако ще я газифицираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Scott 1 #7 Отговорено 11 Януари, 2012 Е, аз мисля, че си имам реална представа за какво да очаквам от вървенето на такива коли, но предполагам, че ще е доста по-добре от 1.8 ТД на Форд... Няма да я имам за самолет, но ще е доста по-прилично. И като се добави и по-добрата здравина, направо си мисля, че ще преоткрия ежедневното шофиране, особено бензиново, че ми писна от дизели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Scott 1 #8 Отговорено 17 Януари, 2012 Какъв е този двигател? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11320125906380300&f1=details май се слага в VII Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsurko 39 #9 Отговорено 17 Януари, 2012 (Редактирано) Аз имам 1.6 vtec от 3 години. За здравината мисля, че няма да се разочароваш - извън консумативите, за 40к км, имам сменени задни амортесьори, задни тампони (т.нар. големи тампони на купето) и едно маншонче.Относно тракащите пластмаси и т.н. - не бих казал, че е перфектно тихата кола. Потропват ми разни неща, особено като стане студено, но лично за мен не е болка за умиране.Като недостатък - може би разни козметични дефекти - тапицерията на тавана има склонност да провисва много грозно (140лв струва претапицирането при тапицер, ако колата е с люк), дръжките на вратите имат склонност да се чупят (при по-груба експлоатация), степените на парното се прецакват (горят едни резистори, които се сменят - ремонта е евтин).Относно разхода, моята не съм я засичал много често, но по последни данни:- градско в София, около 10-15км на посока, зимата с киснене в задръствания и редки настъпвания когато и където може - около 8.5- извънградско - София - Горна Оряховица (~250km) по магистралата с около 130-140, след това с около 90 - 7.5 по спомен.Това е разход на бензин, газ не съм слагал. Като пъргавина - до 3, 3.5к оборота естествено е много заспала. След това не става самолет, но е достатъчна за изпреварвания Ако те интересува още нещо - с радост ще споделя.P.S. Двигателя от линка, ако не бъркам е 1.6 без vtec (D16Y7 май). Ама нека някой колега потвърди, че да не се изказвам неподготвен. Редактирано 17 Януари, 2012 от tsurko 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #10 Отговорено 17 Януари, 2012 (Редактирано) мда, познал си за двигателя, а тая кола май я продаваше Стефан Пасков от форума, само че не е 110, а 106 коня. Редактирано 17 Януари, 2012 от rulemaker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #11 Отговорено 17 Януари, 2012 скърцане от пластмаси при мен няма. а за колегата по горе със 1.6 113 мога да кажа че този мотор върви перфектно това че явно неговата е куца нека да не слага всички по общ знаменател. Scott ако търсиш кола семеина предполагам ще искаш с 4 врати при англичанките имат проблеми с интериора от некачествени материали като отлепяне на тапицерията чупене на дръжки и такива дребни неща. Японски седан трудно се намира, 1.5 114 коня го има и в седан този мотор е само за европеиския пазар с приличен разход и добра динамика. По вероятно е да си намериш такъв читав отколкото 125к.с.! Успех пак! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове