fahrenheitt 2 #1 Публикувано 5 Януари, 2012 Слагам ключа, давам на контакт,чува се помпата за горивото,изгасват лампичките,но не се чува "третото цъкване"и "лампичката с ключето" остава да светии НЕ ЗАПАЛВА...От 5-6.,.20 път пали!Презапоих главното реле и заредих акомулатора (беше паднал незнайно от какво)...Запали от първия път!Изгасих я и всичко започна отначало...ПАЛИ КОГАТО СИ ИСКА!Няма закономерност...Ходих при ключар,каза ми че "кода се вижда","ако искам ще ми направи ключ,но едва ли е от него".Ключа между другото е само гол метал и чип увит с тиксо...Вие сте наред!Зная, че има подобни теми,но всички свършваха с презапояване на релетои всичко се оправяше... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #2 Отговорено 5 Януари, 2012 "и "лампичката с ключето" остава да светии НЕ ЗАПАЛВА..." - стартерът върти ли въобще? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fahrenheitt 2 #3 Отговорено 5 Януари, 2012 ...да изясня...Лампичката с ключето,което свети зелено,остава да мига без да огасне,(по принцип като огасне-запалва колата)и като завартя ключа в положението, в което трябва да запали стартера дори не се върти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #4 Отговорено 5 Януари, 2012 Абсолютно същото се случва и при мен, за щастие доста по-рядко. Надявам се да откриеш разрешение, защото на мен ми се случи 3-4 пъти само като от 2-втория опит успях да запаля обясних проблема във Юби Ко, искаха да обучат имобилайзера на ново, но за жалост нямам червен ключ При завъртане на ключа в положение 3 (когато трябва да върти стартера) се получава едно примигване на таблото и нищо повече...дано някой да се е справил с проблема и сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #5 Отговорено 5 Януари, 2012 My link Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fahrenheitt 2 #6 Отговорено 5 Януари, 2012 My linkМоят проблем не е в стартера...Въпросът е да изгасне "лампата с ключето"и запалва от четвърт...След като си заредих акомулатора, почистих клемите и ги стегнах добре...и от това не е!Преди малко я карах...Пробвах я да запали 3 пъти и не иска,тогава извадих ключа,сложих го на обратната страна и запали...След като я покарах малко, спрях и я изгасих, после запали от първия път...Както казах няма закономерност! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #7 Отговорено 5 Януари, 2012 Не съм казал,че е от стартер,щом клемите са на редпровери масите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #8 Отговорено 5 Януари, 2012 не е от клеми, лоша връзка, маса итн.Аз съм със акамулатор на 6м. при една колега със нов акомулатор също се появи няколко пъти в рамките на 3м. Според мен проблема е че понякога не успява да прочете чип-а от ключа и да изключи имобилайзера. При мен се случва много рядко (веднъж на 2 месеца примерно) така че и да правя нещо дали ще го оправя или не. За пръв път ми се случи в голяма жега, мислех си че е нещо от жегата, но ми се е случвало при всякви метерологични условия. В имобилайзера няма никаква механика така че атмосверните условия може да ги изключим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #9 Отговорено 5 Януари, 2012 И аз го имам проблема с това от време на време да не иска да завърти и ключето на мига. След дълго обсъждане в една тема (която сега не мога да намеря) един колега ми сподели как го е разрешил. Причината е "пропадане на импулси" между ключа и имобилайзера. С други думи не си разпознава ключа. Решението е презаписване в Юбико но на мен не ми е останало време да отида, колегата така е решил проблема. Въпроса е като колегата по-горе няма червен ключ как да го реши.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #10 Отговорено 5 Януари, 2012 и аз точно на тази тема бях попаднал и за това исках да ми преобучат имобилайзера... търси се червен ключ или възможност да се извърши манипулацията без такъв.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fahrenheitt 2 #11 Отговорено 5 Януари, 2012 Да разбирам ли, че ако си направя нов ("обучен") ключ, проблема ще се реши? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #12 Отговорено 5 Януари, 2012 Не!проблема е по-скоро във четеца на ключа не в самия ключ, но за да ти го оправят трябва да имаш червения (сервизен) ключ, поне така ми казаха в Юби ко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fahrenheitt 2 #13 Отговорено 6 Януари, 2012 Съвсем ме объркахте:-проблема е по-скоро във четеца на ключа не в самия ключ- преобучат имобилайзера- "пропадане на импулси" между ключа и имобилайзера- не си разпознава ключа- презаписване в Юбико-оказа се акумолатор-отиди при някой които може да ти премахне имобилаизера-понякога не успява да прочете чип-а от ключа и да изключи имобилайзера- стартера...т.е. какво да направя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #14 Отговорено 6 Януари, 2012 Съвсем ме объркахте:1.проблема е по-скоро във четеца на ключа не в самия ключ2.преобучат имобилайзера3."пропадане на импулси" между ключа и имобилайзера4.не си разпознава ключа5.презаписване в Юбико6.оказа се акумолатор7.отиди при някой които може да ти премахне имобилаизера8.понякога не успява да прочете чип-а от ключа и да изключи имобилайзера9.стартера...т.е. какво да направя?Точки 1.2.3.4.5.7.8 са едно и също. и се решават със точка 5 (поне според споделения опит от колега във форума)точка 6 май отпада след като ако спре имобилазера пали от четвъртточка 9 може да провериш като въртиш и едновременно с това почукваш бендикса на стартера с един ключ. Ако запали значи е от него.успех в решаването на проблема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fahrenheitt 2 #15 Отговорено 6 Януари, 2012 Благодаря на всички отзовали се да помогнат!Като реша проблема ще пиша пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fahrenheitt 2 #16 Отговорено 9 Януари, 2012 Направих си нов ключ и всичко се оправи Проблема е от чипа...БЛАГОДАРЯ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #17 Отговорено 9 Януари, 2012 Колега, къде, колко пари, каква е процедурата. Как си сигурен че е на 100%, все пак май го прави, когато си иска. Сподели, че и аз рано или късно ще трябва да го направя. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic.4g 3 #18 Отговорено 9 Януари, 2012 Здравеите! Имам един комшия има Голф 2 и го имаше същия проблем,появи се когато си взе нов акомолатор... след време смени акомолатора и всичко се оправи ))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
дани 0 #19 Отговорено 11 Януари, 2012 абе колега иди в сервиза на хонда в софия и си реши проблема завинаги иска малко парички ама така е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fahrenheitt 2 #20 Отговорено 12 Януари, 2012 абе колега иди в сервиза на хонда в софия и си реши проблема завинаги иска малко парички ама така еСпоред теб проблема не се е решил напълно..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fahrenheitt 2 #21 Отговорено 30 Януари, 2012 абе колега иди в сервиза на хонда в софия и си реши проблема завинаги иска малко парички ама така еПрепоръчай ми някоя по-близка дестинация....Проблема пак се появи....Някой да има други идеи как да се реши проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #22 Отговорено 3 Февруари, 2012 http://forums.hondab...showtopic=43093 http://forums.hondab...showtopic=45662 ...... Ако и след това имаш проблема разгледай първо пиновете на четеца на имобилайзера, които са от кабелите на антената на контактния ключ към платката на четеца (при мен там беше проблема). Оказа че има разпоени пинове и скъсана ламела на платката на четеца на ключа. Тя е в една кутиика, която при мен беше скачена със самата бобина околи контактния ключ. ...... Успех! Колега ей сега отидохме до колата, сложих ключа и дрън прочете имобилайзера. Запали на момента,вече съм в пълен ШАХ, Четеца ето влиза в патрона, слаба връзка кам патрона колеги, до какви главоболия може да ви докара тоя имобилайзер.... можете да триете тема, благодаря на Zarrick i JOROp че се отзоваха, ако има нещо с което мога да ви помогна колеги винаги може да разчитате на мен !В краен случай - http://www.ozhonda.c...obliser-Removal или http://www.doctronic.at/mobilizer_fx01_E.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове