k.petrov 0 #1 Публикувано 28 Декември, 2011 Здравейте колеги , съжалявам че първият ми пост трябва да е с проблем .. но за съжаление така се случи та по въпроса .. протече ми водната помпа колата е ровер 600 ( f20z1) отидох да я сменявам при което си взимам колата .. и веднага проблеми мн лош празен ход пали сигурно от 5-тото превъртане празния ход варира между 1500 и 500 оборота студена .. на зарята кола е от 900 до изгасване , след 3000 оборота се чува леко южене .. аз го орпеделям като почуване на клапани или аванс .. за мен колата не е зацепена правилно според вас някаква информация да ми дадете иначе според майстора колата е на 100% зацепена като хората .. ако има знчение коалта в момента е с голям дросел не с оригиналния . И в допълнение е много мъртва никакво теглене в ниските спрямо преди ( не че е било голямо попринцип ) Благодаря предварително за отговорите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #2 Отговорено 28 Декември, 2011 Ами колега и на мен ми мирише на някой зъб напред или назад,съветвам те да се увериш сам не на думите на някои,че ремъка е зацепен правилно.А относно шума които споменаваш при 3000оборота не е изключено и да е от неправилно опънат ремък.По добре си провери нещата възможно наи бързо защото пренатегнат ремък може да ти унищожи помпата понякога много бързо.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k.petrov 0 #3 Отговорено 29 Декември, 2011 За звука над 3000 е механичен със сиг са калъпни .. и другото интересно е , че ня място колата се форсира добре както си е била и преди но в движение е трагично неможе да мине 3000 ... . Аз след като взех колата веднага си я върнах обратно покарах 10-15 мин .. и сега си е в сервиза вече 4 ден стои там и мисля да си я взимам .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #4 Отговорено 29 Декември, 2011 (Редактирано) Пренатегнат ремък и "Жуженето" или "металният звук(свирене)" при ниски обороти идват от водната помпа в случая според мен.Поне така беше при мен когато правих обслужване.Бяха натегнали ремъка и после след отпускане нямаше грижи , всички белези си бяха на мястото но не беше приятен шума.Имай предвид , че неоригинална водна помпа е по-шумна от оригинална такава.Поне по мое лично впечатление.На всичкото отгоре добрите сервизи правят и реглаж на клапани който е включен при смяната на ангренажа безплатно.Така и така отварят мотора по-добре направи всичко като хората. Редактирано 29 Декември, 2011 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k.petrov 0 #5 Отговорено 29 Декември, 2011 Здравите колеги , мерси за отговорите свалих си всички възможни документи и ги оставих в сервиза пред мен се зацепваше колата според "сервизните документи " и всичко е ОК .. само дето са ми усрали гарнитурките около свещите и протичат към лолите .. а се сменявани преди има няма 500 км .. когато си сменявах маслото .. ремъка си е леко притегнат както си трябва , но все пак го има това южене явно наистина е от водната помпа която е възможно най - скъпата .. " HEPU " . И цсе пак проблема е решен с зацепването .. просто явно колата си е сложна .. не е от обичайния поток VW или OPEL . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове