Jump to content
k.petrov

Проблем с f20z1

Recommended Posts

Здравейте колеги , съжалявам че първият ми пост трябва да е с проблем .. но за съжаление така се случи та по въпроса .. протече ми водната помпа колата е ровер 600 ( f20z1) отидох да я сменявам при което си взимам колата .. и веднага проблеми мн лош празен ход пали сигурно от 5-тото превъртане празния ход варира между 1500 и 500 оборота студена .. на зарята кола е от 900 до изгасване :) , след 3000 оборота се чува леко южене .. аз го орпеделям като почуване на клапани или аванс .. за мен колата не е зацепена правилно според вас някаква информация да ми дадете иначе според майстора колата е на 100% зацепена като хората .. ако има знчение коалта в момента е с голям дросел не с оригиналния . И в допълнение е много мъртва никакво теглене в ниските спрямо преди ( не че е било голямо попринцип ) Благодаря предварително за отговорите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега и на мен ми мирише на някой зъб напред или назад,съветвам те да се увериш сам не на думите на някои,че ремъка е зацепен правилно.А относно шума които споменаваш при 3000оборота не е изключено и да е от неправилно опънат ремък.По добре си провери нещата възможно наи бързо защото пренатегнат ремък може да ти унищожи помпата понякога много бързо.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За звука над 3000 е механичен със сиг са калъпни .. и другото интересно е , че ня място колата се форсира добре както си е била и преди но в движение е трагично неможе да мине 3000 ... . Аз след като взех колата веднага си я върнах обратно покарах 10-15 мин .. и сега си е в сервиза вече 4 ден стои там и мисля да си я взимам ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренатегнат ремък и "Жуженето" или "металният звук(свирене)" при ниски обороти идват от водната помпа в случая според мен.Поне така беше при мен когато правих обслужване.Бяха натегнали ремъка и после след отпускане нямаше грижи , всички белези си бяха на мястото но не беше приятен шума.Имай предвид , че неоригинална водна помпа е по-шумна от оригинална такава.Поне по мое лично впечатление.На всичкото отгоре добрите сервизи правят и реглаж на клапани който е включен при смяната на ангренажа безплатно.Така и така отварят мотора по-добре направи всичко като хората.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравите колеги , мерси за отговорите свалих си всички възможни документи и ги оставих в сервиза пред мен се зацепваше колата според "сервизните документи " и всичко е ОК .. само дето са ми усрали гарнитурките около свещите и протичат към лолите .. а се сменявани преди има няма 500 км .. когато си сменявах маслото .. ремъка си е леко притегнат както си трябва , но все пак го има това южене явно наистина е от водната помпа която е възможно най - скъпата .. " HEPU " . И цсе пак проблема е решен с зацепването .. просто явно колата си е сложна .. не е от обичайния поток VW или OPEL . :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...