Jump to content
mGochi

Accord 2.0i качва температура

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Имам проблем с хондата ...

Преди 2 дни по време на движение ми светна жълтата лампа "check engine" като тази от снимката. Веднага отбих и изгасих мотора. Отворих капака да огледам и не забелязах някакви видими проблеми. Запалих след около 5 минути и жълтата лампа изгасна. Реших че е някаква моментна грешка и се е занулила. Като тръгнах след 3-4 км започна да вдига температура. Пак спрях за по-обстоен оглед. Перката за охлаждане работи, има малко антифриз в разширителя, няма видими загуби на течност. Като пусна парното температурата пада до нормална и след няколко км пак започва да се качва. Няма промяна в работата на двигателя. Работи си както преди и на шум и на мощ.

 

Антифриза е сменян преди около 2 месеца с червен уж по-качествен.

 

Някой имал ли е такъв проблем ?

Стрелката за темп. не съм я оставял да стига до макс. Кога се смята че има прегряване и какви са последствията?

 

Публикувано изображение

Редактирано от mGochi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа сменял ли си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем но в случая при теб е светнал чека и за това бих проверил за запаметени грешки и ако няма минавам към тест на термостата, това бих направил аз. И двете процедури са лесни и няма да костват много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа сменял ли си ?

Да. Водната помпа е сменяна с ремъците преди 2 години. Може ли да се тества някак без да се демонтира ?Fiend >> питах за тестер и четене на грешки, отговора беше "тези хонди са с мигащи кодове и не дават достатъчно информация ..."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги до сега съм си я закачал сам и нищо не ми е мигало :D Ако се има в предвид "мигане на чека" когато се укъси 5 пиновата букса, това е друго нещо. Най-лесния вариант и с най-малко средства е да закачите колата на диагностика (стандартния вариант през OBD буксата ) и да проверите за запаметена грешка и ако няма, направете един тест на термостата (в ESM-то е описано как става) и чак тогава ако се налага почвайте с подмяна на части.п.с. Попълни си профила с малко информация за теб и колата, шанса да намериш колега който да ти помогне се увеличава драстично или най-малкото ще те насочат към сервиз където не им "мигат" кодовете ;)

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде в Русе правят тест за наличие на газове в охладителната система ? Целта е да разбера дали има проблем с гарнитурата на главата на Двигателя.п.с. звънях на 5-6 големи сервиза и казаха че не правят такива тестове. в 2 пункта за ГТП също казаха че нямат такива тестери.

Редактирано от mGochi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш проблеми с гарнитурата или със самата глава, ще започва малко да смесва масло и антифриз. Предполагам на теб нито ти се губи антифриза, нито ти е потъмнял разширителния съд! Ако случайно имаш загуба на антифриз първо огледай обстойно за течове преди да пипаш главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш проблеми с гарнитурата или със самата глава, ще започва малко да смесва масло и антифриз. Предполагам на теб нито ти се губи антифриза, нито ти е потъмнял разширителния съд! Ако случайно имаш загуба на антифриз първо огледай обстойно за течове преди да пипаш главата.

Днес смених термостата. За сега всичко е 6 ... да чукна на дърво.Антифриз не съм забелязал да се губи. Днес майстора спомена че трябва да долива, но то е заради преливането от тестовете на отворена капачка на радиатора.Като каза "потъмнял разширителния съд" какво имаш предвид ? ... направи ми впечатление че антифриза е придобил друг отенък. Предполагам е заради това че в системата е имало син антифриз преди да го сменя с червен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или масло

ако смесва масло и антифриз трябва да излиза бял пушек от ауспуха, а при мен го няма тоя феномен. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...