Jump to content
blue_shadow

Изгоряло съпротивление за обороти на парното Сивик англичанка

Recommended Posts

Здравейте колеги, не ми работят 1ва и 2ра степен на вентилатора на парното/климатика. Разглобих жабката и извадих виновника от вентилатора - изгоряло съпротивление - 2 от 3 жички на съпротивлението са прекъснати. Тъй като не съм ел. техник и не съм виждал подобни съпротивления се чудя дали ще могат да се припоят жичките и да се реши проблема. Ако не става със запойка, дали е възможно да се заменят с резистори, които се използват в електрониката, при този вариант ще ми трябват стойностите на елементите (големината на товара). В сервизното упътване пише, че големината на целия товар от 3те съпротивления (между 2 и 4 изход на буксата) трябва да е 2-3 ohms

Публикувано изображение

Изгорелите съпротивления са това в средата и от ляво.

 

Публикувано изображение

Редактирано от blue_shadow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се запои защото има голямо загряване за това се намира до вентилатора.Временно можеш да усучещ прекъснатите резистори и търсиш (нов втора употреба)така като гледам на сивик 5та ген. е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мойта "англичанка" проблемът се реши като запоих съпротивление, от магазин за електроника, 1 ом май беше, пишеше го някъде из темите.Съпротивлението обаче трябва да е по възможност по-мощно - на вид е по големичко :)Вече доста време си работи по тази схема.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Днес търсих резистори, но не намерих. И реших да приложа другия вариант: направих резисторите със жички от реотан на печка лъч/елва. Измерих с мултицета 1 ом за 2ра степен и 0,7 ома за 1ва степен, запоих ги за клемите и сега имам работеши степени :) Не знам дали оборотите са на 100% еднакви с фабричните, но по слух и усет оборотите са прилични. Притеснявах се жичките да не се зачервят и прегреят, и си направих експеримент - пробвах резисторите извън кожуха на вентилара и действително 2ра скорост ставаше червена, но след поставяне дори на половина в отвора до вентилатора веднага изстиваше и дори на допир с пръст не пареше. Вътре в кожуха на вентилатора резисторите са точно на пътя на въздушния поток и дори на 1ва скорост има достатъчно движение на въздуха, за да се охладят жичките и да не греят. Това е засега, надявам се схемата да работи дълго и безпроблемно.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен колеги,и аз имах същия проблем на аеродека.Понеже съм чел някъде,че съпротивлението е около 1 ом,си купих от магазина два резистора със стойности 10 вата на 1 ом и 5 вата на 1,5 ом,такива имаше :rolleyes: Запоих ги и парното заработи като ново,та мисълта ми е дали има някакъв проблем като са с различни стойности.На 1-ва степен сложих 5 вата на 1,5 ома а на 2-ра степен запоих 10 вата на 1 ом.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвано - работи.http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Civic-Heater-Resistor-Pack-Repair-Kit-/130613887672?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6931c2b8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...