Jump to content
civicgonemad

Търся комп и стъпково моторче за проба...

Recommended Posts

Колеги след като сложихме новия блок оборотите ми играят... Като е студена и не напълно загряла са горе долу ок... Ама като загрее почва да прави каквото си иска... Ту играят , ту падат на нармални... Чист концерт по желание... Най интересното е че онзи ден намокрих нещи след като минах една локва... И колата за около 4-5 минути работеше на 2-3 цилиндара... След това около 30 минути работи като ЧАСОВНИК.... И така... Трябва ми комптър П28 (за предпочитане и по възможност стоков) И едно Стъпково моторче- IACV от Д серията. P.S. С компа ще се оправя за 15-20 мин. , А с моторчето малко повече ще ми трябва повече време ще има да се разкачат повече работи.Ако някой има желание да помогне да звънне на 0885 67 41 51. Весели празници на всички!

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не е стъпков мотор, а клапан за празния ход2. Може проблема с оборотите да ти е от лош вакуум3. Проблемите с мокренето може да са и от инсталацията ако сте я пипали/преработвали и не сте я предпазили от влага...Но може и да е съчетание от проблеми.П.С. Пиши малко по-разбираемо ;)

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за безкрайно полезната информация, че се нарича Клапан на празния ход... Ако не си видял долу съм писал IACV... Писал съм го така щото във всяка втора тема е посочено като стъпков мотор... Какво ще рече лош вакуум?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем и го реших с чистене на моторчето и чистене на грешки на компа. Лош вакуум ще рече, че някъде някое маркучле да не прай вакуум, провери ги.Иначе аз имам моторче от д15б7 и комп от д15б2. Ако те устройват ще ти ги дам за проба. Аз съм оня пич с черно-белия сивик от пловдив, дето идвах веднъж до вас за една тръба :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се кой си колега :) даже няколко пъти ти срещам колата ама не я караш ти. Компа от д15б2 няма да стане иначе моторче и аз си намерих и днес ще го сменя да видя как ще е. Маркучите са си на място... Понеже съм с колектор, гофре за въздуха, и датчик за студеното палене от д15з6... Може ли самия датчик за студеното палене да се базика...? Понеже нали е върху маркуча, а не е както на д15б7/д16з6 отзад на самата отливка на колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е моторче, и това че го пишат грешно, не значи че е традиция. Нямаш нужда от смяна на комп. За оборотите - почисти си клапана с вд40, а за мокренето си провери капачката на делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така не е моторчето... слових друго и пак така... а просто не е ИЗЧИСЛЕН чипа на самия комп.... не е за тая кола... И ако някой има стоков П28 да зшънне... Че да съм сигурен. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверил ли си температурният датчик за охладителната течност (ECT sensor)? Ако не отчита коректно е възможно да имаш проблеми с оборотите на празен ход и при студен старт на мотора. Този сензор подава информация на ЕКУ-то /също ЕКУ-то взима и информация от датчика на входящият въздух (IAT sensor)/ и то управлява клапана за подаване на въздуха /байпас/ на празен ход /съответно и подаването на гориво и така регулира оборотите на празен ход/.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... как изглежда тоя датчик колега?

 

Това е за D15Z1 свалено от Аутодата. За D15B2 няма информация но предполагам са аналогични.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Иначе датчика трябва да подобен на този, но може и буксата да е друга.

Публикувано изображение

Ако ти се занимава можеш да го замериш както е показано. Става и без да го сваляш като ползваш термометър който да потопиш в радиатора. По принцип температурата в радиатора може да се разминава малко с тази при датчика но все пак ще видиш дали няма фрапиращи отклонения в отчитането. Другият момент е че ако датчиците за D15B2 и този за новото ти ЕКУ се различават /т.е. при една и съща температура да имат различни съпротивления/ е възможно проблема да е от това. Успех!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... как изглежда тоя датчик колега?

За D15B2 няма информация но предполагам са аналогични.
Добре, но вече съм с d16y2 блок и d16z6 глава. Ама няма значение те са на едно и също място. Ще проверя с друг датчик и ще пиша... Но за съжаление няма да е днес... За сега ВЕСЕЛО ПОСЛЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА! Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И както си и мислех се оказа че не е датчика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали не е от капачката на делкото нали е пукната

Редактирано от nanko121

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...