civicgonemad 60 #1 Публикувано 24 Декември, 2011 (Редактирано) Колеги след като сложихме новия блок оборотите ми играят... Като е студена и не напълно загряла са горе долу ок... Ама като загрее почва да прави каквото си иска... Ту играят , ту падат на нармални... Чист концерт по желание... Най интересното е че онзи ден намокрих нещи след като минах една локва... И колата за около 4-5 минути работеше на 2-3 цилиндара... След това около 30 минути работи като ЧАСОВНИК.... И така... Трябва ми комптър П28 (за предпочитане и по възможност стоков) И едно Стъпково моторче- IACV от Д серията. P.S. С компа ще се оправя за 15-20 мин. , А с моторчето малко повече ще ми трябва повече време ще има да се разкачат повече работи.Ако някой има желание да помогне да звънне на 0885 67 41 51. Весели празници на всички! Редактирано 24 Декември, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #2 Отговорено 24 Декември, 2011 (Редактирано) 1. Не е стъпков мотор, а клапан за празния ход2. Може проблема с оборотите да ти е от лош вакуум3. Проблемите с мокренето може да са и от инсталацията ако сте я пипали/преработвали и не сте я предпазили от влага...Но може и да е съчетание от проблеми.П.С. Пиши малко по-разбираемо Редактирано 24 Декември, 2011 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 24 Декември, 2011 Мерси за безкрайно полезната информация, че се нарича Клапан на празния ход... Ако не си видял долу съм писал IACV... Писал съм го така щото във всяка втора тема е посочено като стъпков мотор... Какво ще рече лош вакуум? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #4 Отговорено 27 Декември, 2011 Аз имах такъв проблем и го реших с чистене на моторчето и чистене на грешки на компа. Лош вакуум ще рече, че някъде някое маркучле да не прай вакуум, провери ги.Иначе аз имам моторче от д15б7 и комп от д15б2. Ако те устройват ще ти ги дам за проба. Аз съм оня пич с черно-белия сивик от пловдив, дето идвах веднъж до вас за една тръба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 28 Декември, 2011 Сещам се кой си колега даже няколко пъти ти срещам колата ама не я караш ти. Компа от д15б2 няма да стане иначе моторче и аз си намерих и днес ще го сменя да видя как ще е. Маркучите са си на място... Понеже съм с колектор, гофре за въздуха, и датчик за студеното палене от д15з6... Може ли самия датчик за студеното палене да се базика...? Понеже нали е върху маркуча, а не е както на д15б7/д16з6 отзад на самата отливка на колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 28 Декември, 2011 Не е моторче, и това че го пишат грешно, не значи че е традиция. Нямаш нужда от смяна на комп. За оборотите - почисти си клапана с вд40, а за мокренето си провери капачката на делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 29 Декември, 2011 И така не е моторчето... слових друго и пак така... а просто не е ИЗЧИСЛЕН чипа на самия комп.... не е за тая кола... И ако някой има стоков П28 да зшънне... Че да съм сигурен. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #8 Отговорено 31 Декември, 2011 (Редактирано) Проверил ли си температурният датчик за охладителната течност (ECT sensor)? Ако не отчита коректно е възможно да имаш проблеми с оборотите на празен ход и при студен старт на мотора. Този сензор подава информация на ЕКУ-то /също ЕКУ-то взима и информация от датчика на входящият въздух (IAT sensor)/ и то управлява клапана за подаване на въздуха /байпас/ на празен ход /съответно и подаването на гориво и така регулира оборотите на празен ход/. Редактирано 31 Декември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #9 Отговорено 31 Декември, 2011 Хммм... как изглежда тоя датчик колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #10 Отговорено 31 Декември, 2011 (Редактирано) Хммм... как изглежда тоя датчик колега? Това е за D15Z1 свалено от Аутодата. За D15B2 няма информация но предполагам са аналогични. Иначе датчика трябва да подобен на този, но може и буксата да е друга. Ако ти се занимава можеш да го замериш както е показано. Става и без да го сваляш като ползваш термометър който да потопиш в радиатора. По принцип температурата в радиатора може да се разминава малко с тази при датчика но все пак ще видиш дали няма фрапиращи отклонения в отчитането. Другият момент е че ако датчиците за D15B2 и този за новото ти ЕКУ се различават /т.е. при една и съща температура да имат различни съпротивления/ е възможно проблема да е от това. Успех! Редактирано 31 Декември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #11 Отговорено 31 Декември, 2011 (Редактирано) Хммм... как изглежда тоя датчик колега? За D15B2 няма информация но предполагам са аналогични. Добре, но вече съм с d16y2 блок и d16z6 глава. Ама няма значение те са на едно и също място. Ще проверя с друг датчик и ще пиша... Но за съжаление няма да е днес... За сега ВЕСЕЛО ПОСЛЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА! Редактирано 31 Декември, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #12 Отговорено 20 Януари, 2012 И както си и мислех се оказа че не е датчика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanko121 3 #13 Отговорено 24 Януари, 2012 (Редактирано) дали не е от капачката на делкото нали е пукната Редактирано 24 Януари, 2012 от nanko121 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове