Jump to content
sashko87

Колеги моля кажете си мнението

Recommended Posts

Карам сивик Д15Б7 имам го от 6 месеца в много добро външно и вътрешно състояние ,нямам забележки освен това че ми губи антифриз ,а невиждам течове (не е капачката ,не е и казанче на парното),неми надува системата всичко е нормално ,двигателят е много безшумен ,карам я с масло ОМВ 10/40 полусинтетика....до тук съм минал 3000хил км и съм долял около литър,от ауспуха си пуши бял дим след 4000 оборота и леко черен,свещите имат керемидено изгаряне... нгк са тези които са за модела ,мерих компресията на всички цилиндри даде еднакво 11,5,след това наляхме в цилиндрите по 20мл масло да проверим пак и се оказа че отива кам 13 ,просто уреда ни беше до 12 ,това нее важно просто самненията са ни за сигменти и евентуално гумички ,гарнитурата е ясна.Неразполагам сега със средства пък ми се кара и смятам да я карам така ,иначе разхода ми е много добър и като цяло от колицата оплаквания нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губи антифриз ,че и масло.За антифриза не съм сигурен колега с какво да ти помогна ,но маслото гумички няма да е според мен сегменти,но те се сменят комплект като отвориш за сегменти и тях сменяш,по принцип е добре да си вземеш оригинални части от поръчките които се правят тук в форума.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакъв дребен теч или гарнитура на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За частите съм се свързал аз с един колега тук ,мисълта ми е нещо може ли да прецакам ако си я карам така за сега ,без да я цепя и т.н. по принцип километража ми показва 200005 хил колко е верен незнам ,но съм чувъл че хонда моторите несе скапват толкова бързо.Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслени сегменти.Когато е прегрявана колата те се прецакват и затова гори масло.Моята също гори и го преживях.Това ми го каза един майстор и ми каза че може да си карам и така.Иначе да си смениш и всичко да е точно струва между 300 и 400 лева. Поне на мене така ми казаха.Също така съм слушал че кола след 160 000 хиляди километра се кара с 15в40 не знам колко е вярно.Ако съм написал някоя глупост моля да ме извините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигменти и евентуално гумички ,гарнитурата е ясна.:rolleyes: Можеш да си я караш ,стига да не я оставиш без мазане и охлаждане!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята гореше доста повече от твоята и нямаше проблеми изобщо:D :D :D Само масло да има :D

Редактирано от mitaks

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не губи от никъде видимо антефриза отиваш за гарнитура на главата, отива в колекторите и се изпарява и затова няма теч и не можеш да откриеш течове.Успех и внимавай да не е прегрееш за да не си отвориш повече проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите ,оценявам го много,ще направя ремонта който е нужен ,но ще е малко по нататък иначе редовно си следя масло,антифриз и всички тези по-важни компоненти .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...