Jump to content
kikis

Прекасва на 6500 об а трябва на 7000 об

Recommended Posts

Колеги днес се качих на сивика д15б7 него бях карам няколко дена и сега като му дадох газ прекъсва на 6500,а преди това на 7000 няколко ако е имал такав проблем или знае от какво може да е да сам му много благодарен да сподели! благодаря предварителни!нищо не сам барал по колата освен парното свалил сам моторчето или вентилатор ли незнам точно как се казва.извинявам се за несварзаното писане но клавиатурата ми не е мн наред

Редактирано от kikis
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах този проблем, но се оправи сама след извесно време не се притеснявай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес се качих на сивика д15б7 него бях карам няколко дена и сега като му дадох газ прекъсва на 6500,а преди това на 7000 няколко ако е имал такав проблем или знае от какво може да е да сам му много благодарен да сподели! благодаря предварителни!нищо не сам барал по колата освен парното свалил сам моторчето или вентилатор ли незнам точно как се казва.извинявам се за несварзаното писане но клавиатурата ми не е мн наред

Сори за тъпия въпрос но имаш ли гориво,в смисъл да не си на резерва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами налях 10л.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен имаше нещо подобно, след като махнах катализатора, после откачих акумулатора и всичко си дойде на мястото. Наскоро(колата не беше ръчката около 6 месеца) пак забелязох че прекавъча удря на 5500 някаде, обаче скоростта на тия обороти си е същатата като преди при 6500-6700(моя там си удря по принцип), и сега след около 600-700 км каране взе сам да се пооправя но все още не е както трябва, предолагам, че оборотомера нещо се ибава.

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото ! :)имам и други въпроси относно колата например:1.Дали е нормално да мие шумна бензиновата помпа,(шумна чувам я всеки пат когато включа на контакт).2.При запалена кола като помпя педала на спирачката се чува съскане и има свободен ход около до средата,а преди не бе6е така сменени са предни и задни наклътки,но не сам обезвъздушавал.3.Същото е и с съединителя само,че само съска.4.Дали имам филтър на парното,колата е хонда сивик 95г купеБлагодаря! :)

Редактирано от kikis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За помпата добре е че я чуваш Публикувано изображение гледай да не спреш да я чуваш че става лошо Публикувано изображение а за празния ход на педала на спирачката обезвъздушаването ще го оправи да кове от високо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано благодаря за помоща колеги !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър за парното доколкото съм запознат на 5 г. сивик няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята от как съм я взел удря прекъсвача на 5600 нямам идея от какво е чел съм тук някои колеги казват че колата прави на 2ра около 94-95 ,моята едвам 90 със същото купе съм д15б7

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята от как съм я взел удря прекъсвача на 5600 нямам идея от какво е чел съм тук някои колеги казват че колата прави на 2ра около 94-95 ,моята едвам 90 със същото купе съм д15б7

ами колега моята като беше с перфектен двигател на втора прексваше на 89км,на 3-та,139км 4-та,159км или 169км повече клоня към 169км но вече не помня беше отдавна на магистралата от морето към Стара Загора!В момента за 2ра и 3та е така но за 4та нз там вече взе да става доста бавно :Д и не го дочаквам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли някакво обяснение за това,моята е производство за Америка ако има значение нещо,защото не съм запознат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли някакво обяснение за това,моята е производство за Америка ако има значение нещо,защото не съм запознат

и моята е за америка така пише под капака на гредата до радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за Америка, а е ОТ Америка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моята се оправи след като махнах акумулатора и сега всичко е ОК.Благодаря за съветите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е трябвал рестарт на компютъра,ще пробвам и аз тоя номер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да отбележа само че моята се оправи като смених кондензаторите на оборотомера .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с кондензаторите е прав.Аз карам също купе D16Z9 и имам такъв проблем с оборотомера-прекъсва ми на 6500 вместо на 7200.На купетата от 95 това е нещо като фабричен дефект.Голяма част от оборотомерите сдават багажа.Или смяна с друг оборотомер/табло,или смяна на кондензаторите на твоя,или (както аз съм направил)-караш така и не пипаш,за да не се развали нещо друго.Не е болка за умиране :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...