kikis 1 #1 Публикувано 17 Декември, 2011 (Редактирано) Колеги днес се качих на сивика д15б7 него бях карам няколко дена и сега като му дадох газ прекъсва на 6500,а преди това на 7000 няколко ако е имал такав проблем или знае от какво може да е да сам му много благодарен да сподели! благодаря предварителни!нищо не сам барал по колата освен парното свалил сам моторчето или вентилатор ли незнам точно как се казва.извинявам се за несварзаното писане но клавиатурата ми не е мн наред Редактирано 17 Декември, 2011 от kikis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #2 Отговорено 17 Декември, 2011 Колега и аз имах този проблем, но се оправи сама след извесно време не се притеснявай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #3 Отговорено 17 Декември, 2011 Колеги днес се качих на сивика д15б7 него бях карам няколко дена и сега като му дадох газ прекъсва на 6500,а преди това на 7000 няколко ако е имал такав проблем или знае от какво може да е да сам му много благодарен да сподели! благодаря предварителни!нищо не сам барал по колата освен парното свалил сам моторчето или вентилатор ли незнам точно как се казва.извинявам се за несварзаното писане но клавиатурата ми не е мн наредСори за тъпия въпрос но имаш ли гориво,в смисъл да не си на резерва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kikis 1 #4 Отговорено 17 Декември, 2011 (Редактирано) ами налях 10л. Редактирано 17 Януари, 2012 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #5 Отговорено 17 Декември, 2011 (Редактирано) И при мен имаше нещо подобно, след като махнах катализатора, после откачих акумулатора и всичко си дойде на мястото. Наскоро(колата не беше ръчката около 6 месеца) пак забелязох че прекавъча удря на 5500 някаде, обаче скоростта на тия обороти си е същатата като преди при 6500-6700(моя там си удря по принцип), и сега след около 600-700 км каране взе сам да се пооправя но все още не е както трябва, предолагам, че оборотомера нещо се ибава. Редактирано 17 Декември, 2011 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kikis 1 #6 Отговорено 17 Декември, 2011 (Редактирано) Благодаря за инфото ! имам и други въпроси относно колата например:1.Дали е нормално да мие шумна бензиновата помпа,(шумна чувам я всеки пат когато включа на контакт).2.При запалена кола като помпя педала на спирачката се чува съскане и има свободен ход около до средата,а преди не бе6е така сменени са предни и задни наклътки,но не сам обезвъздушавал.3.Същото е и с съединителя само,че само съска.4.Дали имам филтър на парното,колата е хонда сивик 95г купеБлагодаря! Редактирано 17 Декември, 2011 от kikis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #7 Отговорено 17 Декември, 2011 За помпата добре е че я чуваш гледай да не спреш да я чуваш че става лошо а за празния ход на педала на спирачката обезвъздушаването ще го оправи да кове от високо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kikis 1 #8 Отговорено 17 Декември, 2011 Дано благодаря за помоща колеги ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fshit 3 #9 Отговорено 18 Декември, 2011 Филтър за парното доколкото съм запознат на 5 г. сивик няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #10 Отговорено 20 Декември, 2011 Колега моята от как съм я взел удря прекъсвача на 5600 нямам идея от какво е чел съм тук някои колеги казват че колата прави на 2ра около 94-95 ,моята едвам 90 със същото купе съм д15б7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kikis 1 #11 Отговорено 20 Декември, 2011 Колега моята от как съм я взел удря прекъсвача на 5600 нямам идея от какво е чел съм тук някои колеги казват че колата прави на 2ра около 94-95 ,моята едвам 90 със същото купе съм д15б7ами колега моята като беше с перфектен двигател на втора прексваше на 89км,на 3-та,139км 4-та,159км или 169км повече клоня към 169км но вече не помня беше отдавна на магистралата от морето към Стара Загора!В момента за 2ра и 3та е така но за 4та нз там вече взе да става доста бавно :Д и не го дочаквам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #12 Отговорено 21 Декември, 2011 Имаш ли някакво обяснение за това,моята е производство за Америка ако има значение нещо,защото не съм запознат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kikis 1 #13 Отговорено 21 Декември, 2011 Имаш ли някакво обяснение за това,моята е производство за Америка ако има значение нещо,защото не съм запознати моята е за америка така пише под капака на гредата до радиатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #14 Отговорено 22 Декември, 2011 Не е за Америка, а е ОТ Америка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #15 Отговорено 22 Декември, 2011 Вярно ли ти отчита оборотомера??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kikis 1 #16 Отговорено 24 Декември, 2011 Колеги моята се оправи след като махнах акумулатора и сега всичко е ОК.Благодаря за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #17 Отговорено 25 Декември, 2011 Явно е трябвал рестарт на компютъра,ще пробвам и аз тоя номер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #18 Отговорено 15 Януари, 2012 Искам да отбележа само че моята се оправи като смених кондензаторите на оборотомера . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #19 Отговорено 30 Януари, 2012 Колегата с кондензаторите е прав.Аз карам също купе D16Z9 и имам такъв проблем с оборотомера-прекъсва ми на 6500 вместо на 7200.На купетата от 95 това е нещо като фабричен дефект.Голяма част от оборотомерите сдават багажа.Или смяна с друг оборотомер/табло,или смяна на кондензаторите на твоя,или (както аз съм направил)-караш така и не пипаш,за да не се развали нещо друго.Не е болка за умиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове