Jump to content
Guest lefthanded

какво да правя?

Recommended Posts

Guest lefthanded

Акорд f20z1 -94, тресе на място и придърпва при смяна от 1 на 2 и от 2 на 3, ръчна кутия. Ходих при Анастасов в Пловдив, смениха свещи, провериха дистриб. капачка, кабели- смяна с нови само за проба,сваляне и почистване на igr клапан, стъпково моторче, проверка на тампоните на двигателя - бил скъсан предния ама...Оборотите не се менят, стрелката се държи стабилно, компенсира при вкл. на климатика. Пали веднага, оборотите са както трябва, но тресе и на волана, и в купето, и двигателят сякаш на моменти прекъсва. Като я взимах от сервиза като че ли работеше о.к и като потеглих, пак същото.Не можели да го оправят, нямала букса за диагностика, нямали елкон, читав че да хване проблема...Катализатора уж е добре, духа яко отзад, лампи не присветват.А, като отнема газта, колата губи скорост рязко, примерно на 5-та при 130-140км/ч, ако отнема газта няма малък инерционен момент а сякаш рязко пада скоростта... Мисля, че симптомите са като на ел. проблем, ел. клапан ли кво ли????Помогнете моля с нещо!!!Имал ли е някой такъв проблем?Не съм чел назад, за да потърся подобна тема, но ако ме насочите...Благодаря предварително. :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

проверка на тампоните на двигателя - бил скъсан предния ама...

Смениха ли го като е скъсан?Прецакани тампони на двигателя пораждат тресене на празен ход, може и от това да губиш бързо скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

проверил ли си спирачките да не ти зъдаржат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lefthanded

Проверих спирачките, не задържат. Тампона отпред до радиатора е на вилка и го свалих изцяло, напрактика го изолирах. за него казаха че е тръгнал.Лошо, пак си тресе без промяна на амплитудата, все едно,че не съм пипал нищо. .. :) аси проблема... Но Ви благодаря верно ,че и за спирачките не бях се сетил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

Проверих спирачките, не задържат. Тампона отпред до радиатора е на вилка и го свалих изцяло, напрактика го изолирах. за него казаха че е тръгнал.Лошо, пак си тресе без промяна на амплитудата, все едно,че не съм пипал нищо. .. :) аси проблема... Но Ви благодаря верно ,че и за спирачките не бях се сетил.

въздушния филтър как е.не знам от къде си ако си от софия виж при омбре тои да я пагледне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ако са и ниски оборотите е нормално да тресе, но пък без този тампон това е почти сигурно... Провери и кажи колко са ти оборотите на празен ход. Предполагам на 4 цилиндъра работи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lefthanded

Работи на 4 цилиндъра с проверка по обичайния начин, оборотите мисля,че са нормални, сочат първата чертичка преди 1000об ,значи колко 500 ли и винаги са били там откакто съм я купил. От Пловдив съм, не мога да открадна време за да ск. до Соф. при Омбре. Прилича ми на ел. проблем, отвреме на време, при работа на място, тресенето се увеличава за миг ,ама миг,едва го хващаш и пак тресене до друг момент в който пак тръсва странно.Ще кажеш че за момент или ток или гориво не стигат, но си тресе постоянно въпреки тези леки промениКолата е на 165000км. ,без газова и никога не е имала,не са рязани жици за нещо с ориг.аларма е -IES,изглежда автентична,тресенето не се влияе от влага или топло, просто си е постоянно. А-а , като вкл. климатика естествено тресенето се увеличава, без да падат обороти. Ако леко натисна газта до към 1100 тресенето намалява и нагоре изчезва в момента в който я отпуснеш, вече като че ли не е моята Хонда :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Замерил ли си Динамото дали ти зарежда добре да не би да не и достига тока? И нормалните обороти според мен са 900 а не 500.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lefthanded

Замерил ли си Динамото дали ти зарежда добре да не би да не и достига тока? И нормалните обороти според мен са 900 а не 500.

Тъпа проверка направих- вл. всички консуматори на мах., няма сътресения, а оборотите на свободен ход са 900 като вкл климатика, по принцип стрелката е закована на чертичката която е по средата м/у 0 и 1, колко оборота са това.... не съм ги мерил с уред,а и в Анастасов-Хонда, не мислеха че е необх корекция, значи вероят са нормални знам ли... Възд. филтър ако не е ок мисля,че други трябва да са симпт. и резултатите а ? Лаик съм но се старая с ваша помощ да следя логично това тресене и да си излекувам Хондичка ако и да е англичанка, фейса мисля че и е типичен за Хонда като на Прелюдка Редактирано от lefthanded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

и аз мисля че онази чертичка между 0 и 1 е 480 или 500 оборота и ако там седи са ти нисички. Пък и няма да навреди да ги вдигнеш малко. Погледни си на някоя лепенка под капака трябва да пише колко оборота трябва да са... принципно са 800 +/- 50.п.с. какво значи изолира целия тампон? Този тампон търябва да го има, това е втория тампон, който пречи на двигателя да се върти около оста си. съвсем ли си го махнал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet

На мен ми мирише на тампони на двигателя.Имах го същия проблем с един Фордалес.Пробвай с дръпната ръчна спирачка, на първа скорост, като отпускаш съединителя и подаваш газ дали много се миндилка мотора. Ако да сменяй тампони, щото така му се променя геометрията на двигателя и се отразява и на скоростната кутия.А 1net прав за тампона. Само не разбрах как си го изолирал, щото той целта му е да го има, а не напротив :angry:

Редактирано от bullet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Оборотите гледай да си ги настроиш да са малко под 1000 оборота ( разбирай една стрелка разстояние :angry: ) , ако има и тогава същия проблем наистина гледай тампони . А или иначе във самото вървене на колата има ли разлика , странни звуци при набиране ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lefthanded

В смисъл изолирах тампона за момент и запалих колата за да проверя тресенето, знам ли?Очаквах да се промени вибрацията. Ама доколкото съм чувал Хонда рядко късат тампони, пък и Акорда не е бегачка с резки тръгвания и спирания.Собственика преди мен като гледам състоянието на колата е бил спокоен човек,нито белег за темпераментно каране или спортен ентусиазъм.Де да знам. А тези по-различни промени във вибацията на мотора които засичам за миг с просто око?Работи равномерно т.е тресе си равномерно :D и току притръпне леко с по-различна амплитуда ;):angry: Баси преди нито чуваш двигателя нито усещаш че работи, нито вибри нит скърцане...Ех кога ли пак ще го усетя това върховно чувство бе м...а му. А за пловдивчани да кажа Анастасов вече не представлява Хонда ,а Нисан от 10-тина дни. Що няаам пари да стана аз представител м...а му.Ша тряаат към 1/2 милион долара. Ша напраа 50-метров тотем. Ех мечти ;)Тино, за странни звуци не знам, какво имаш в предвид, за набирането, като че ли е мудна не знам, карам други марки сл. коли, повечето време жена ми я кара. Баси забравих си колата как върви.Тъпа работа. Освен някой от Пловдив със същия двигател и кола да се качи на мойта, знам ли и да каже как що. Виждам такива, ама не в нета и незнам как ще реагира някой да го карам да ми кара малко колата... :D Имам приятел с карбураторка, същия има и новия Акорд, бензин, червен, ама други бири са тия коли.

Редактирано от lefthanded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

ако искаш се обади в събота до обяд да видим за кво иде реч :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

Ще ме извиняваш за там кадет ще пратя ама там са си специалисти от години.А Анастасов са само представирелство-могат да ти продадат някоя нова кола или да ти сменят маслото ина4е друго.........................Така4е отиваш в Ауди-Фолсваген сервиза и ти ре6ават проблема.Сори ама ама за тоците аз там си решавам проблемите-а и вси4ки коли които имат такива проблеми ги караме там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали познава човека с акорда ? Проблема ми е абсолютно същия като неговия. Тресе на празен ход и, придърпва м/у 1-2 и 2-3, също като пусна газта на скорост намалява скороста по-бързо отколкото е нормално по инерция на скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо ти пада бързо скороста при отнета газ незнам, но оборотите ти при загрял двигател не трябва да падат по 1000 в никакъв случаи (500 са направо смешно ниски- да не караш дизел)Мойта при студен двиг. на смукач поддържа 1400-1500. Пробвай да подмениш свещите и кабелите им. Кабелите стареят и си повдигат съпротивлението което влошава много искрата. Виж си ламбда сондата, Прилича ми на проблем по ел. обурудването на двигателя.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите ми са колкото трябва. Нека отговори само някой които познава човека или знае как е решил проблема си. За да не пълним темата с глупости и предположения, че предположенията ги слушам вече повече от месец в другите теми и след 2 диагностики едната от които в Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свързах се с колегата, за съжаление още не си е решил и той проблема :rolleyes:((

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите ми са колкото трябва. Нека отговори само някой които познава човека или знае как е решил проблема си. За да не пълним темата с глупости и предположения, че предположенията ги слушам вече повече от месец в другите теми и след 2 диагностики едната от които в Бултрако.

Като си такъв умник -дръж си двигателя на 500 оборота и се чуди още 1г. що ти тресе ! Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите ми са колкото трябва. Нека отговори само някой които познава човека или знае как е решил проблема си. За да не пълним темата с глупости и предположения, че предположенията ги слушам вече повече от месец в другите теми и след 2 диагностики едната от които в Бултрако.

Като си такъв умник -дръж си двигателя на 500 оборота и се чуди още 1г. що ти тресе !
Абе човек ти не четеш ли ? Минал съм 2 диагностики, оборотите ми са 750, колкото и трябва да бъдат.Може ли да е "vacuum leak" ? Редактирано от veno

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прчетохте ли компа да не дава грешки? Той би трябвало да си каже. Откачи ламдата и виж дали има промяна. Мойта като се прецака тресеше доста. Не прочетох и какъв е разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veno - Може ли да е "vacuum leak" ?Колеги веднъж с Ладата дърпах едно дизелче да запали и в края на процедурата мотора започна да разботи неравномерно все едно съм на три цилиндъра, тресеше ужасно, загуби мощност и на празен ход без газ гаснеше. Когато погледнах мотора, установих, че се е скъсал вакум маркуча към сервото на спирачките. Та мисълта ми беше, че колегата Veno може да има право относно "vacuum leak", огледайте добре мотора и всички маркучи работещи с вакум. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е се губи вакуум, не мислите ли, че ще поддържа високи обороти? Все пак тази кола е с МАП сензор, не с дебитомер.Мен лично ми е много странна тази работа с бързото убиване на инерция на скорост. Ако изгорелите газове няма къде да отидат, може да го има този ефект, ама човека каза, че си е гледал гърнетата.Другия вариант колата да се дави, ако дюзите пръскат повече бенз, заради нисък сигнал от сондата. Ако ЕГР-а остава отворен пак така ще стане.Аз бих питал двамата акордаджии дали са водили колата си на газанализатор, за да проверят дали наистина сместа на празен ход не е по-богата от обикновеното.Така мисля аз, който не е съгласен да плюе смело :) Винаги може да се научи нещо от знаещите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veno

Да уточня колата ми е Сивик англичанка. От диагностиките един път и правиха газоанализатор и казаха че е ок уж. Гърнетата съм сменил последното и сложих резонаторно на мястото на катализатора. Освен да е запушено средното гърне ??? Факт е че като разкача ламбда сондата колата работи по-добре няма го това ускорение което е с нея, но почти не придърпва, тресенето мисля че си остава, но пък на диагностиката в Бултрако казаха че ламбда сондата е ок, аз имах съмнения че е заминала. Отзад се събират сажди на ауспуха което според мен е недобро изгаряне, мисля че това говори за богата смес знам ли.... Утре съм се разбрал да я карам на Омбре дано той й открие болежката че ще се побъркам вече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно ли е лошо зацепен ангренажен ремък ? уж ъгъла на запалване ми е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Мислех си да не е от неправилна центровка на балансиращия вал.

ами май си си отговорил сам на въпроса :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а който няма балансиращ вал :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а който няма балансиращ вал :cool:

...да си погледне дали му е зацепен превилно ангренажния ремък :D обороти не мени,обаче тресе,така ли?да не дърпа леко въздух от някоя гарнитура на входящия колектор?да не е спаднало нивото на антифриза с малко?....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресенето е равномерно както е писал колегата, отвреме навреме минава едно притрисане което е от включването на вентилатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...