Jump to content
ricardo

Honda Accord 2.2 CTDi

Recommended Posts

здравейте колегиинтересно ми е Honda Accord 2.2 CTDi 2004-2005 година за какво става дума има ли смисъл или ще трябва да обикалям всички възможни дизел сервизи и никой да не знае какво и има или може би ще ми режат главата с цени при всеки ремонт :) интересуваме някой който кара такова животно ако може да сподели плюсове минуси , защото тея новите дизели доста ме плашат :) може би евентуално същото нещо но бензин ??? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има повече инфо - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108

 

Колата е уникално добра, но изисква безкомпромисна поддръжка. Иначе може да ти се доплаче. ;)

 

Сервиз - само в оторизиран сервиз на Хонда или специализиран сервиз, който прави само такива коли и имат понятие от модела (като Омбре сервиз например). Всеки друг сервиз ще е експеримент, който могатже да ти докара сериозни ядове и раково заболяване на джоба/портфейла.

 

Гледам че си от Суворово - за такава кола само във Варна - има и официален сервиз и много добър "клубен" сервиз.

 

Рядко се чупят, но ако се случи ще трябва да се бръкнеш мнооого по-дълбоко отколкото за сивик. Частите са много скъпи (като на всеки модерен автомобил от този клас).

 

Ако я избереш внимателно и се грижиш за нея - няма да имаш ядове.

 

На мен ми се изправя косата като си помисля за ремонт, но не съжалявам и за секунда, че взех такава.

 

За да се ориентираш за какви цени става дума - смяна на масло, маслен филтър, горивен филтър, въздушен филтър и филтър за купето - ~ 400 лв. (ако маслото, масления и горивния филтър са оригинални).

 

Масло, ако си го намериш от чужбина може и много по-евтино (в Хонда е 38 лв. литъра). Важното е да е 0W30 и никакви експерименти с това!

 

Маслен и горивен филтър - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оригинални. Ако ги купуваш от тук са ~90 лв. за горивен и 34 за маслен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммм ми това което ми казваш ми звучи доста добре :) колата по принцип не е за мен нещо не се чувствам човек който може да кара дизел ... аз съм си бензин фен ;) а човека които иска да си вземе такава кола в момента кара КИА Суренто няма да ти кажа колко пари пръсна за дюзи глава и скоростна кутия :blink: та това ми е идеята че колкото и да е няма да са цените който му обявяват за ремонти в момента 10х за отговора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак прочети повечето от мненията в темата, ще са ти полезни ;) Аз лично като притежател на такъв автомобил от 3 години не бих си купил втори път такъв :( Истината за сервизите е една - Омбре сервиз - нито оторизирани , нито официални !!! Изпатих си жестоко от тях :dry: Що се отнася за поддръжката - частите реално не са кой знае колко скъпи за автомобил от този клас , скъпа е работната ръка , защото си е чинч. За да смениш тампони стабилизираща щанга се сваля цялото магаре , за да смениш изпускателен колектор , който си е като консуматив за тези мотори майстора трябва да легне на мотора - отгоре , да не говорим за смяна на горивен филтър , верига , която също се сменя на 150 000 км някъде . Сега ще ми кажат колегите , ама гори по-малко - да така е , ако караш над 30 000 км годишно ще имаш полза от 5% може би 10% :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...