spas21 48 #1 Публикувано 10 Декември, 2011 Искам да попитам за суап на B18C4 в купе с двигател D16Z9.И двете коли са с ECU-OBD1, но от всичко прочетено до сега не ми стана ясно следното:След като се прехвърли двигателя на купето от англичанката трябва ли да се пренаредят пиновете на ECU-то, като смятам да ползвам P28-цата от Д16-ката.Знам, че трябва да се пусне един кабел за Knock sensor-а.и трябва да се чипне компа за да върви добре.Но ще запалили и ще може ли да се кара колата докато се закара за чипване и настройки с P28-ECU?Каквото и още се сети някой ще е от полза.п.п.И двете коли са налични и се карат.Всичко от тях може да се ползва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 10 Декември, 2011 B18C4 -> OBD2B Ecu code - P9K-E11Не лъжи хората, с фабричното еку си Просто на Б18 буксите на ЕКУто са почти идентични с тези на ОБД1, искат съвсем леко дялване, за да може да сложиш ОБД1 ЕКУ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 10 Декември, 2011 Англичанката по принцип е ОБД2Б както каза Кало но ако в момента по някаква причина ЕКУ-то е сменено с П28 или П30 тогава наистина си е ОБД1. А отговора на въпроса ти е - зависи коя инсталация ще ползваш: на англичанката или стоковата на купето. Така или иначе рязане на жица ще има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #4 Отговорено 10 Декември, 2011 (Редактирано) Моят случай е същият... Без да се направи компютъра (P28-цата от D16-ката) забрави да запалиш B18C4-ката. 1-во сваляш комптъра, носиш го да ти го направят, после си го слагаш на която искаш от 2те коли. Аз лично сега си карам D16-ката с преправеният компютър и нямам ядове - чакам части за обслужването на B18-ката. Доколкото инсталацията - ако B18C4-ката е с десен волан вариянта е (доколкото ми каза Емо - 1net) е инсталацията на мотора да се обърне огледално. В купето нищо не се преправя. Това разбрах аз от цялата работа до сега. Аз обаче, за разлика от доста хора тук, не съм минал още по този път... предстой ми да го направя скоро и ще е добре ако някой, който го е правил вече каже по-специфично, преди да се започне и евентуално нещо да си е** мамата... Моят SWAP ще го прави човек, който вече го е правил де, но все няма да е лошо да се пообразовам Благодаря предварителноП.С. - аз ще използвам инсталацията от D16... или поне така мисля Редактирано 10 Декември, 2011 от Wardog Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #5 Отговорено 10 Декември, 2011 Аз не съм го свалял още ECU-то на B18-ката, но това, че е OBD1 го видях в един чужд форум, че тука в нашия нищо не открих.Аз, че ще пратя първо P28-цата да я направят стана ясно.Но после самото пренареждане на кабелите, как ще се направи.А смятам да използвам инсталацията на купето-D16. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 10 Декември, 2011 В тази тема има всичко описано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове