Jump to content
spas21

Въпроси за Swap

Recommended Posts

Искам да попитам за суап на B18C4 в купе с двигател D16Z9.И двете коли са с ECU-OBD1, но от всичко прочетено до сега не ми стана ясно следното:След като се прехвърли двигателя на купето от англичанката трябва ли да се пренаредят пиновете на ECU-то, като смятам да ползвам P28-цата от Д16-ката.Знам, че трябва да се пусне един кабел за Knock sensor-а.и трябва да се чипне компа за да върви добре.Но ще запалили и ще може ли да се кара колата докато се закара за чипване и настройки с P28-ECU?Каквото и още се сети някой ще е от полза.п.п.И двете коли са налични и се карат.Всичко от тях може да се ползва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B18C4 -> OBD2B Ecu code - P9K-E11Не лъжи хората, с фабричното еку си :lol: Просто на Б18 буксите на ЕКУто са почти идентични с тези на ОБД1, искат съвсем леко дялване, за да може да сложиш ОБД1 ЕКУ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанката по принцип е ОБД2Б както каза Кало но ако в момента по някаква причина ЕКУ-то е сменено с П28 или П30 тогава наистина си е ОБД1. А отговора на въпроса ти е - зависи коя инсталация ще ползваш: на англичанката или стоковата на купето. Така или иначе рязане на жица ще има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят случай е същият... Без да се направи компютъра (P28-цата от D16-ката) забрави да запалиш B18C4-ката. 1-во сваляш комптъра, носиш го да ти го направят, после си го слагаш на която искаш от 2те коли. Аз лично сега си карам D16-ката с преправеният компютър и нямам ядове - чакам части за обслужването на B18-ката. Доколкото инсталацията - ако B18C4-ката е с десен волан вариянта е (доколкото ми каза Емо - 1net) е инсталацията на мотора да се обърне огледално. В купето нищо не се преправя. Това разбрах аз от цялата работа до сега. Аз обаче, за разлика от доста хора тук, не съм минал още по този път... предстой ми да го направя скоро и ще е добре ако някой, който го е правил вече каже по-специфично, преди да се започне и евентуално нещо да си е** мамата... Моят SWAP ще го прави човек, който вече го е правил де, но все няма да е лошо да се пообразовам :) Благодаря предварителноП.С. - аз ще използвам инсталацията от D16... или поне така мисля :D

Редактирано от Wardog

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Аз не съм го свалял още ECU-то на B18-ката, но това, че е OBD1 го видях в един чужд форум, че тука в нашия нищо не открих.Аз, че ще пратя първо P28-цата да я направят стана ясно.Но после самото пренареждане на кабелите, как ще се направи.А смятам да използвам инсталацията на купето-D16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...