patrick72 0 #1 Публикувано 6 Декември, 2011 Здравейте,Преди седмица си купих Honda CR-V 2000 година и естествено първата ми работа беше да сменя консумативи (масла, ремъци и т.н. ) ... След смяната се появиха колебания в мотора и отидох на ЕЛКОН. Там пък ми казаха, че причината е неправилно зацепен ангренажен ремък и ще се наложи пре-зацепване. Интересното е, че Господина от ЕЛКОН-а ми каза (и ми показа на монитора на компа), че смяната на ангренажен ремък за моята Honda се прави на всеки 100 - 120 000 километра! Може ли някой да потвърди или да отрече това? Доколкото ми е известно смяна на такъв ремък се прави на всеки 50 - 60 000 км. Ще бъда благодарен ако някой може да ми помогне,Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #2 Отговорено 6 Декември, 2011 Оригиналният ремък може спокойно да изкара 100 хил. км....като това зависи косвено от интензивността на натоварване на мотора. Тоест ако го натискаш като състезател не очаквай 100хил. км да търкаляш този ангренаж без да го инспектираш профилактично - колко се е разтегнал, напукал, изхабен и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
patrick72 0 #3 Отговорено 6 Декември, 2011 Оригиналният ремък може спокойно да изкара 100 хил. км....като това зависи косвено от интензивността на натоварване на мотора. Тоест ако го натискаш като състезател не очаквай 100хил. км да търкаляш този ангренаж без да го инспектираш профилактично - колко се е разтегнал, напукал, изхабен и т.н.Петьо, Благодаря за отговора и ми прости невежеството, но какво означава оригиналния ремък? Този който е бил монтиран на колата когато е била произведена и който монтьорите смениха преди няколко дена или този който са ми сложили сега? С две думи - колко км. мога да изкарам с новия ангренажен ремък?Благодаря за отговора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maistora-m1 0 #4 Отговорено 6 Декември, 2011 Оригиналният ремък може спокойно да изкара 100 хил. км....като това зависи косвено от интензивността на натоварване на мотора. Тоест ако го натискаш като състезател не очаквай 100хил. км да търкаляш този ангренаж без да го инспектираш профилактично - колко се е разтегнал, напукал, изхабен и т.н.Петьо, Благодаря за отговора и ми прости невежеството, но какво означава оригиналния ремък? Този който е бил монтиран на колата когато е била произведена и който монтьорите смениха преди няколко дена или този който са ми сложили сега? С две думи - колко км. мога да изкарам с новия ангренажен ремък?Благодаря за отговораКолега и аз карам ЦР-В и си направих тези процедури та какъвто и ремък да качиш на който няма надпис ХОНДА се експлоатира 50000км.,ако имаш съмнения в ангренажа мога да ти пусна схема с белезите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #5 Отговорено 6 Декември, 2011 Зависи какъв ремък си сложил сега колега,оригинален GENUINE PARTS или на някоя отделна фирма производител за която никой освен нея не гарантира ,доколкото гаранцията на genuine частите се гарантира от Honda разбира се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #6 Отговорено 6 Декември, 2011 Колега , аз също карам ЦР-В . Както при теб ,преди половин година аз си смених ремъка и ролката.Ремъка за хондата ми е "мицубоши" , който струваше към 40 лева /имаше и вариант за мицубоши - първо вграждане горе долу на същата цена / , но при сегашните части не можеш да си сигурен в реалния им произход . Щампата сама по себе си , без някаква гаранция от магазин или сервиз е нищо... Та аз реших да взема ремък на "Gates" ,който струваше 70 лв. тъй като за тази марка произхода беше сигурен. Мисля да го сменя на 60-70 хил. км. въпреки че може да изкара може би два пъти повече.Имай на предвид , че имаш 16 клапана на двигателя и не си струва за такива пари да рискуваш набиване на клапани. Надявам се да съм бил полезен ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #7 Отговорено 6 Декември, 2011 Колега в началото на тази година и на мен ми се наложи същата процедура. Лично аз реших ремъка и ролката да са с гарантиран произход и след 1-2 седмици чакане (не помня колко точно беше) ми ги доставиха в опаковки на които си пишеше Хонда. Частите бяха поръчани от Бултрако. Ремъка и ролката струваха общо около 350 лв. без работата и наистина ми казаха, че следващата смяна трябва да е след 100 000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #8 Отговорено 6 Декември, 2011 ....Оригиналният ремък е на Unitta-Gates. Можеш да си вземеш от Бултрако или чрез поръчките от САЩ на колежката meche_s_tesla....Знаеш какво слагаш и че има гарантирани 100 000 пробег при нормално натоварване, пък ти реши кога да го смениш - естествено е най-добре да не чакаш последния момент! Пак казвам, че своевременното инспектиране не трябва да се пропуска - автомобила си иска грижи, не става да сложиш нещо и 10 години да не го поглеждаш Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #9 Отговорено 7 Декември, 2011 (Редактирано) Принципно в сервизното ръководство дават 100 000 мили не километра или 84 месеца за смяна на 2та ремъка на мотор Ф20А4 , естествено с оригинални такива.Водната помпа не е задължително да се сменя но след 170 000 километра трябва да се погледне.Така пише Редактирано 7 Декември, 2011 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове