Lukov 11 #1 Публикувано 4 Декември, 2011 Здравейте, първо да започна с това, че нямам идея какви са накладките които имам сега, но свършиха за 50 000км. Когато чух ония гадни ламаринки да свистят отначало се стреснах защото сърцаше само на лявото колело и само при ляв завой. В последствие започна да скърца и когато карам на право, но никога в десен завой. Това е много странно. Ако някой може да ми обясни защо става така ще е добре. Другия ми въпрос е свързан с дисковете - понеже са набраздени и имат лек ръб може ли да се минат на струг да станах глади? Вярно ли е, че имат някаква фабрична кривина която връща обратно накладките след натискане на спирачките? Ако неможе на струг, тая машинка PRO CUT може ли да ги оправи и имали такава в Шумен, Варна или Пловдив(защото ще идвам в сряда). Какви трябва да са накладките на 6-та ген. Д14а3/4? Днес ми показаха два вида с ухо посредата и без ухо(моите са без ухо, но апарата има дупка в средата)? Кажете точно каква марка да взема на цена 60-80лв? Много ви благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #2 Отговорено 4 Декември, 2011 Колега за марка мога да ти препорачам или феродо или трв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 4 Декември, 2011 (Редактирано) Или Кашияма. Меки и спират брутално. Малко са по-лесни за прегряване, но дори и тогава после се самопоправят по-бързо. Аз съм с кашияма на едната и напролет и на другата. Нема такава накладка. Англичанката 1ва и прекъсвач. Скачам на спирачката и съединителя и колата е спряла, а мотора още е на ок 4к на оборотомера п.п.50к за накладки си е нормално. Виж дисковете колко са дебели и ръба ако е 2-3мм може да карат още. Само първите 500км спирай по-леко да улегнат Можеш и с една шкурка средна едрина да им вземеш на външния ръб на накладките по малко . Редактирано 4 Декември, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #4 Отговорено 4 Декември, 2011 (Редактирано) И за мен Кашияма е добър избор.Сравнявам ги с оригиналните продавани за Honda и определено Кашияма са по-добри - в сферата на ежедневното шофиране.Освен това: Кашияма 80 лв. Honda (не си спомням оригиналния производител) 240 лв.П.П. В руски форуми обаче се оплакват, че Кашияма свирят, досега не съм го забелязал, но може и да започнат. Редактирано 4 Декември, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtec power 1 #5 Отговорено 5 Декември, 2011 текстар също не са лоши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #6 Отговорено 12 Декември, 2011 Благодаря за отговорите вчера си сложих текстар от ауто плюс за 57лв което си е супер. Следващите ще са EBC Обаче никой не ми отговори на въпроса защо скърцаха само в определен завой? Примерно скърцаха когато завивам на ляво, леко когато карам на право и никога в десен завой...Нали уж спирачния апарат е фиксиран и не се мести и не се влияе от това на къде завивам .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtec power 1 #7 Отговорено 12 Декември, 2011 Благодаря за отговорите вчера си сложих текстар от ауто плюс за 57лв което си е супер. Следващите ще са EBC Обаче никой не ми отговори на въпроса защо скърцаха само в определен завой? Примерно скърцаха когато завивам на ляво, леко когато карам на право и никога в десен завой...Нали уж спирачния апарат е фиксиран и не се мести и не се влияе от това на къде завивам ..може да са ти разбити вода4ите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #8 Отговорено 13 Декември, 2011 Не съм изчел всички отговори но бързам да пиша как си изпатих Колега шлайфах си дисковете понеже бяха много зле, на вълнички за да спестя някой лев, и после сложих нови накладки.....обаче....Едната лагер главина за около няма и 10к. вече е с луфт...прави си изводиШлайфаха ми дисковете в сервиза на Ратола с някаква машина за шлайфане не зная колко е по добрая тая ПРО КЪТ ама 2 диска нови са по евтини от два диска и 2 лагер главини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове