honda73 0 #1 Публикувано 2 Декември, 2011 Здравейте на всички във форума! Отварям тази тема поради факта, че аз като собственик на Хонда ЦР-В трета генерация с 2.2 дизелов двигател, производство 2007 година, смених два пъти съединителя на моя автомобил.Веднъж на 22000 км. - гаранционно и веднъж на 74000 км. извън гаранционно. Тези дни разговарях с двама собственици на автомобил като моя, които потвърдиха че са имали същият проблем. Единият на 49000км. а другият не помня дали ми каза на колко километра се е случило. Това ме накара да се регистрирам във форума и да опиша проблема със преплъзването на съединителя с цел да се разбере дали става дума за единични или масови случай.В сервиза на Бултрако ми казаха, че съединителят е консуматив, с което съм напълно съгласен, но дори и консумативите имат някаква норма(интервал) през който да се подменят. За средна норма при съединителите е прието 90-100 хил. км. Наясно съм, че този интервал може да варира в широки граници в зависимост от експлоатацията на автомобила (като накладките например), но при нормално използване (без теглич, умерен стил на шофиране, натискане на съединител при смяна на предавките и т.н.) това е недопустимо, още повече че след смяната на 22 хил. км. съм бил изключително внимателен при смяна на предавките и задържане при полусъединител или по-дълго задържане на крака върху педала абсолютно не е имало. След смяната на 74 хил. км. гаранцията която ми дадоха от Бултрако беше 6 месеца. Това прави около 13 хил. км при моето каране. Молбите ми за гаранция от 90 хил. км. останаха нечути. Не мога да се съглася и никой не може да ме обеди в обратното, че при две или три смени на маслото е нормално да сменя и съединителя!!!Проблемът е, че подмяната на съединителя не решава съществото на проблема, той ще продължи да съществува докато от Хонда като производител не се предложи истинското решение - замяна с друг маховик и/или претискателен и/или феродов диск (те си знаят, нали те са го произвели!) В противен случай сме обречени да сменяме съединители до припадък и да харчим пари естествено за грешка, която не е наша. Идеята ми е да изпратя писмо до европейското подразделение на Хонда, за наличието на тази проблем.За целта обаче, ще трябва да подкрепя писмото с факти като например - автомобил производство еди коя си година, с шаси номер еди кой си, подменен съединител на еди колко си колометра и т.н.Моля всеки, който е имал проблем с приплъзването на съединителя и го е подменил гарнционно или не да ми пише на лични съобщения.Целта която си поставям е окончателно разрешаване на проблема, пък токувиж ни сменили и съединителите безплатно с "новия" модел.Стана много дълго, за което се извинявам!Поздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 2 Декември, 2011 Доколкото знам, това е масов проблем на модела. Питай чичо Гугл за CRV dual mass wheel problem.Ето един пример:http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.php?t=1418655 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #3 Отговорено 2 Декември, 2011 (Редактирано) При някои модели с демферни маховици(примерно Toyota, Skoda) става врътката заменка с к-т съединител с твърд маховик( по-евтино за поддръжка). При това CR-V обаче незнам дали ще има заменка. Редактирано 2 Декември, 2011 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #4 Отговорено 2 Декември, 2011 (Редактирано) Оплаквания от Бултрако до европейската централа на хонда е имало вече доста. За сега без резултат. До колкото знам дизайна на притискателя е ревизиран и с по-новите модели (2008+) няма такъв проблем. Като цяло проблема идва не от съединителя а от притискателя.Колегите в англия са си решили проблема с афтърмаркет съединител - т.нар. paddle clutch with DMF. Може да се вземе от CG Motorsport за около £925 (това е цена с монтаж в Англия). Ако си го поръчаш тук може да излезе и по-евтино. Скъпичко е но решава проблема веднъж за винаги (или поне за 200 000 км. и пак е по-евтино от пълен комплект съединител с маховик от Бултрако).Общо взето, за нашите коли (Сивик, Акорд и ЦРВ с 2.2 i-CTDI) въпроса за съединителя не е дали, а кога.Историята ти ми звучи познато. Да не би да си колегата от Digitaltuning? Редактирано 2 Декември, 2011 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове