nanizealot 39 #1 Публикувано 1 Декември, 2011 Здр. колеги ,изпаднаха ми едни колектори изпускателни 4-1 ,но са на Ф 50 вътрешен диаметър ,колата е сивик 5г. b16a2 , модификации само чип и спортен филтър за момнета ,исках да слагам на Ф60 ,но ако тези става защо да не са те ,някакви предложения и мнения .Дали ще е по добре на Ф60 при положение че всичко др си е стоково ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balinkata 76 #2 Отговорено 1 Декември, 2011 Ако искаш да има по-голям ефект мисли и за по-голяма генерация , а относно размера мисля, че стоковия колектор е с по-малко фи но нека колегите с Б16 и по-запознатите да споделят за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #3 Отговорено 1 Декември, 2011 без генерация ефекта от колектора е минимален.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #4 Отговорено 1 Декември, 2011 да ,замисъл е цяла генерация ,заправих да е спомена в горния пос че ще е цяла ,спецялно за колектора ,ме интересува дали е подходящ ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #5 Отговорено 1 Декември, 2011 Слагай го и не му мисли, но както писаха пичовете по горе - мушкай една 63-ка генерация и си свиркай 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #6 Отговорено 2 Декември, 2011 Никак не е зле 50 мм за б16-ката.Нали не си решил да я правиш с турбина по нататък?Колегата ти каза 63мм генерация назад, но може и да е в повече.Все пак зависи и какво си замислил за в бъдеще, но ако не мислиш за турбо предполагам, че от край до край на 50 мм ще е добре. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #7 Отговорено 2 Декември, 2011 тя сток генерацията на б16 е 51-52мм ако не ме лъже паметта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 2 Декември, 2011 Повече от 60 външен не прави генерацията, за да не умре тотално в ниските. За справка, на Integra Type R генерацията е 57мм. Колектора бих го оставил на 50 изход, няма смисъл да си играеш да го режеш и правиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #9 Отговорено 2 Декември, 2011 Никак не е зле 50 мм за б16-ката.Нали не си решил да я правиш с турбина по нататък?Колегата ти каза 63мм генерация назад, но може и да е в повече.Все пак зависи и какво си замислил за в бъдеще, но ако не мислиш за турбо предполагам, че от край до край на 50 мм ще е добре.Турбо не ,но да е сгъстя , за в бъдеще ми се въртят някакви идеи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #10 Отговорено 2 Декември, 2011 тя сток генерацията на б16 е 51-52мм ако не ме лъже паметта Тук сравняват стоковата генерация на b16a и b16b . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #11 Отговорено 2 Декември, 2011 Още по добре щом назад ти е 50.8 мм (вътрешен надявам се).Тъкмо няма да преправяш генерацията, а само ще сложиш колектора.Прав е колегата, че със 60 мм ще позагубиш от ниските, но пък би трябвало да набира малко повече във високите,а и казваш, че си решил да сгъстяваш.Все пак не прекалявай със диаметъра ,можеш просто да махнеш катализатора и да сложиш резонатор както и крайно гърне тип пура.Колата ти е силна във високите и тези промени + колектора ще и се отразят добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #12 Отговорено 3 Декември, 2011 колека нз какво разбираш под сила в ниските ,ела ако искаш да пробваш моита да видиш каква е в ниските ''ЗВЯР'' да не говоря за високи ,а си е с стоковата генерация !!!! не мисля че с 4-1 ще и падне силата в ниските ,то какви ниски аз като и дам каз и то откача хаиванчето ,тоя моя двигате е някав луд ,карал съм и др б16 еми аджеба разлика огромна , и в краина сметка реши ,да пусна генерацията на 55 ,60 ще и е много ,50 да не е малко , на 55 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #13 Отговорено 3 Декември, 2011 няма смисъл да го трие за това сме тук да изказваме мнение и да си помагаме един друг ,може наистина да е така с високи и ниски ,ама да не намирам разлика оная долу в гаража е луда и мн нервна мерси на всички колеги ,живи и здрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #14 Отговорено 3 Декември, 2011 Абе аз на д16-ката съм със генерация на 60мм, че не ми е умряла колата ти се чудиш на б16-ката дали ще е много.Слагай смело на 60 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #15 Отговорено 3 Декември, 2011 Слагай на 60 външно и си свиркаи. Моята Д13 е на 50 външно и живна малко. Сам си направи сметка за Б16 как ще се отпуши на 60. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #16 Отговорено 3 Декември, 2011 За Б16 най-добрия вариант е - започва на 4 Х 42мм минава на 2 Х 48 накрая се събират на 60мм външно с 1,5мм дебелина на стените.С добър въздушен филтър и бутнато налягане на бензина с 0,5 атмосфери по нагоре,генерация,резонатор и крайно гърне на 60мм.С тази комбинация ще усетиш голяма разлика в дигането на обороти ,ускорението и по голям въртящ момент от ниски обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IV_LUDE 0 #17 Отговорено 3 Декември, 2011 Когато имах CRX-VT бях с генерация на ф63 и със стоков колектор.Колата вървеше много както на ниските,така и на високите.Решението все пак си е твое,така че просто споделям за инфоНо също си мисля че и на ф55 ще е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове