Jump to content
nanizealot

Колектори, малко помощ .

Recommended Posts

Здр. колеги ,изпаднаха ми едни колектори изпускателни 4-1 ,но са на Ф 50 вътрешен диаметър ,колата е сивик 5г. b16a2 , модификации само чип и спортен филтър за момнета ,исках да слагам на Ф60 ,но ако тези става защо да не са те ,някакви предложения и мнения .Дали ще е по добре на Ф60 при положение че всичко др си е стоково ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да има по-голям ефект мисли и за по-голяма генерация , а относно размера мисля, че стоковия колектор е с по-малко фи но нека колегите с Б16 и по-запознатите да споделят за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без генерация ефекта от колектора е минимален....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ,замисъл е цяла генерация ,заправих да е спомена в горния пос че ще е цяла ,спецялно за колектора ,ме интересува дали е подходящ ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай го и не му мисли, но както писаха пичовете по горе - мушкай една 63-ка генерация и си свиркай :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак не е зле 50 мм за б16-ката.Нали не си решил да я правиш с турбина по нататък?Колегата ти каза 63мм генерация назад, но може и да е в повече.Все пак зависи и какво си замислил за в бъдеще, но ако не мислиш за турбо предполагам, че от край до край на 50 мм ще е добре.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя сток генерацията на б16 е 51-52мм ако не ме лъже паметта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от 60 външен не прави генерацията, за да не умре тотално в ниските. За справка, на Integra Type R генерацията е 57мм. Колектора бих го оставил на 50 изход, няма смисъл да си играеш да го режеш и правиш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак не е зле 50 мм за б16-ката.Нали не си решил да я правиш с турбина по нататък?Колегата ти каза 63мм генерация назад, но може и да е в повече.Все пак зависи и какво си замислил за в бъдеще, но ако не мислиш за турбо предполагам, че от край до край на 50 мм ще е добре.

Турбо не ,но да е сгъстя , за в бъдеще ми се въртят някакви идеи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя сток генерацията на б16 е 51-52мм ако не ме лъже паметта :D

 

Тук сравняват стоковата генерация на b16a и b16b .

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още по добре щом назад ти е 50.8 мм (вътрешен надявам се).Тъкмо няма да преправяш генерацията, а само ще сложиш колектора.Прав е колегата, че със 60 мм ще позагубиш от ниските, но пък би трябвало да набира малко повече във високите,а и казваш, че си решил да сгъстяваш.Все пак не прекалявай със диаметъра ,можеш просто да махнеш катализатора и да сложиш резонатор както и крайно гърне тип пура.Колата ти е силна във високите и тези промени + колектора ще и се отразят добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колека нз какво разбираш под сила в ниските ,ела ако искаш да пробваш моита да видиш каква е в ниските ''ЗВЯР'' да не говоря за високи ,а си е с стоковата генерация !!!! не мисля че с 4-1 ще и падне силата в ниските ,то какви ниски аз като и дам каз и то откача хаиванчето ,тоя моя двигате е някав луд ,карал съм и др б16 еми аджеба разлика огромна Публикувано изображение , и в краина сметка реши ,да пусна генерацията на 55 ,60 ще и е много ,50 да не е малко , на 55 Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл да го трие за това сме тук да изказваме мнение и да си помагаме един друг Публикувано изображение ,може наистина да е така с високи и ниски ,ама да не намирам разлика

оная долу в гаража е луда и мн нервна Публикувано изображение мерси на всички колеги ,живи и здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз на д16-ката съм със генерация на 60мм, че не ми е умряла колата ти се чудиш на б16-ката дали ще е много.Слагай смело на 60 ;)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай на 60 външно и си свиркаи. Моята Д13 е на 50 външно и живна малко. Сам си направи сметка за Б16 как ще се отпуши на 60.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б16 най-добрия вариант е - започва на 4 Х 42мм минава на 2 Х 48 накрая се събират на 60мм външно с 1,5мм дебелина на стените.С добър въздушен филтър и бутнато налягане на бензина с 0,5 атмосфери по нагоре,генерация,резонатор и крайно гърне на 60мм.С тази комбинация ще усетиш голяма разлика в дигането на обороти ,ускорението и по голям въртящ момент от ниски обороти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имах CRX-VT бях с генерация на ф63 и със стоков колектор.Колата вървеше много както на ниските,така и на високите.Решението все пак си е твое,така че просто споделям за инфо:)Но също си мисля че и на ф55 ще е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...