Jump to content
Q_ball

Мирише и на газ и на бензин

Recommended Posts

Значи този проблем се появи от известно време. При ниски обороти започва да мирише на газ или на бензин отзад като застанеш до аспуха. Сменени са свещи, кабелите към тях, палец на делко. Не се сещам от какво може да е вече. Работата на двигателя също нещо се попромени малко и както го казват в менюъла се получава "rough running".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей,колега ако колата работи на бензин и мирише и на газ трябва да провериш дали не изпуска газовия клапан много често се случва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам много опит още, но наскоро имах проблем и миришеше на бензин. Оказа се, че бензиновият филтър е за смяна, защото се беше затлачил с какви ли не боклуци. Провери си го може заради него да мирише. Иначе не би трябвало да мирише и на газ. Може да е нещо по уредбата, но не мога да съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг вариант е прекалено богати смеси, като причините може да са всякакви (ламбда сонда и др.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера някъде четох из форума за газта пак и пишеше, че трябва фунията за въздуха преди филтъра дето е да се обърне за да не влиза прекалено въздух и да обеднява сместа. Че ... реших и аз да погледна за кво иде реч, защото при мен след слагането на газовата никакви промени не са правени по въздуховода. Та аз не видях кое къде отива но отгоре тръбата завършва с нещо като накрайник който може да се маха. От него тръбата влиза в подкалника и от там /къде какво нищо не се вижда май ще трябва да се ляга отдолу/, отива във въздушния филтър. Аз, понеже беше и тъмно, друго не можах да направя, ами махнах завършващия край на тръбата, който се намира до самия филтър и като се отпуши горката. Съвсем различно върви колата сега и сякаш и по-малко мирише. Ама защо чак сега го направи тоя номер преди нямаше такива проблеми /в смисъл като и сложиха газова преди 2 години/. Дали могат тия тръби да се запушват, преди филтъра дето са, и от там да се намалява дебита от въздух към двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А самия въздушен филтър сменял ли си? Това оказва голямо влияние на колите с газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да е от регулировка на испарителя хубаво е да се провери да не влиза повечко гас това става от черния винт на самия изпарител хубаво е да се регулира сместа ако това не е правено отдавна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сутрин лесно ли ти пали ? И на какво палиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6том мирише отзад имаш нужда от центрожка на изпарителя. фунията се маха ако ти гасне в движение по инерця. ако си с плочка на газовата, тя си затваря въздуха точно колкото трява и други интервенций по въздуха не се правят.просто ти е богата сместа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е сменен. Че е за регулиране за регулиране е газовата, ама защо ще мирише и на бензин? Нормално си паля на бензин всеки път и после си обръщам, но проблема си го има и при студен и при топъл двигател. Освен въздушния филтър да е ментак. Искам да попитам и нещо друго, с каква плочка сте като диаметър и най-вече къде ви е монтирана - при моно инжекциона. Моята е 35мм и е лепната точно над инжекторите на входа, вътре в пластмасовата кутия на моното. Би ли могло да се сложи на тръбата от въздушния филтър, точно където влиза в моното както е при пълната инжекция и има ли някой с такъв монтаж?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих от какво е цялата проблемация !!! Е не аз го открих ама :rolleyes: все пак ... Значи днес отидох да ми регулират газовата и човека там каза, че е ок но му направи впечатление лошата работа на двигателя и се осъмни в липса на компресия и като взе едно WD-40 и пръсна при гарнитурата на всмукателния колектор при главата, направо си промени режима на работа двигателя. Имах и притрисане на двигателя както и много колеги четох из форума го имат тоя проблем и мисля че от това ще се оправи. Поне така ми се стори като пръскаше с WD-то, защото двигателя почваше да работи супер гладко. Поръчал съм гарнитури /всмукателен и изпускателен колектор/ ще пиша пак като ги сменя. А това обяснява и мириса на газ и на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си с д15б2 плочката за тебе е 32мм и се слага като фланец на дросела. ако нямаш симулатор/емулатор/ :rolleyes: 80 лв струва, от там се появяват ядовете после с бензина. ако ти меше газ и бензин е нормално да работи на никъде, ама с туй вд40 дет е пръскал в смукателите нема да си опраиш проблема. трябва да разглобиш всичко по дросела и тогава с вд-то да почистиш всичко като трябва. тъй нема да се излаже, поне не за дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къв емулатор колега малко по-конкретно, щото имам 3. Един за инжектори, един за ламбда сонда и един аванс процесор. И съм убеден, че не ги меша, газта с бензина, защото газовия клапан си затваря както требе проверен е. И що не четете правилно или аз не съм го написал както трябва не знам. Написал съм че е пръснал при гарнитурата на всмукателния колектор, а не в колектора. И не разбрах сега цялото моно ли ми препоръчваш да чистя и какво ще помогне това.Между другото стана голям гаф, поръчах си гарнитурите и като отворих се оказа че не са тия, хем по каталог за Д15Б2 гледахме. Тази която си беше там старата нямаше нищо общо със новата, ебаси та..ка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...