barsi 265 #41 Отговорено 1 Януари, 2012 Добре,А относно оборотите можеш да си изчистиш EACV-то. Сваляш го, пръскаш е вд40 или обезмаслител, междувременно откачи акумулатора и после я палиш. Даваш я на 2500об /мин докато включи перката и после я гасиш и палиш 2-3 пъти. И после трябва да ти оправи оборотите на топла кола. А за паленето-виж си наистина акумулатора и бензиновия филтър. Има вариант да ти замръзват боклуците във филтъра и да пали трудно.п.п. Сивиците са сравнително просто направени и не ти е нужно да ходиш при някое всетило да ти смени свещите.п.п.2 Не ходи в Бош, ама никога. Цялата им верига са адски некадърни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #42 Отговорено 1 Януари, 2012 Здравейте колеги и за много години. Ще използвам темата за да не отварям нова. Значи моя проблем с Д13-ката е, че сутрин като е студена пали много трудно, даже не пали, ако не и подам газ. Преди не беше така, палеше си от раз без да и помпя педала на газта. Много е дразнещо, ако някой има идея от какво може да е, нека да помогне. Да добавя, делкото е добре, разглабях го и му смених семерингата и о-пръстена, направих центровка, сменил съм и свещи само кабели не съм сменял, акомулатора също е нов и върти като луд. Също така въздушния филтър и бензиновия са нови, изчистил съм целия карбуратор и IACV клапана. Абе всичко е сменено с ново без кабелите. При загрял мотор го нямам този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #43 Отговорено 2 Януари, 2012 Ходи най-добре на майстор в София който се занимава с Хонди да ти оправи колата ако не искаш да се измачваш още разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #44 Отговорено 2 Януари, 2012 (Редактирано) Е,та аз като ходих да не би да ми я оправиха.Утре отивам при поредния разбирач който ми препоръчаха.Не знам вече при кой да ида и да се консултирам,имам чувството че проблема е фатален и няма оправия! Редактирано 2 Януари, 2012 от Dragi4 Ð�е цитирайте предходното мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #45 Отговорено 9 Януари, 2012 Здравейте колеги,за много години на всички и лека и безаварийна година!!!Сега към темата,проблема е решен и познаите какво се оказа,нещо за което никой от нас не се сети и дори не предположи.Клапана за обратния бензин на шината,не държеше налягане.При запален автомобил налягането трябва да е 2,8 при рязко подаване на газ налягането трябва да падне до 2,15,при мен стойностите бяха плачевни.Недостиг на гориво,смяна на клапана и колата заработи като нова.Много съм ви благодарен за опитите за помощ и за отделеното време! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #46 Отговорено 26 Февруари, 2012 Браво!Къде ти решиха проблема колега и аз да отида. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове