Jump to content
ivcho79

Проблем с паленето

Recommended Posts

Добре,А относно оборотите можеш да си изчистиш EACV-то. Сваляш го, пръскаш е вд40 или обезмаслител, междувременно откачи акумулатора и после я палиш. Даваш я на 2500об /мин докато включи перката и после я гасиш и палиш 2-3 пъти. И после трябва да ти оправи оборотите на топла кола. А за паленето-виж си наистина акумулатора и бензиновия филтър. Има вариант да ти замръзват боклуците във филтъра и да пали трудно.п.п. Сивиците са сравнително просто направени и не ти е нужно да ходиш при някое всетило да ти смени свещите.п.п.2 Не ходи в Бош, ама никога. Цялата им верига са адски некадърни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и за много години. Ще използвам темата за да не отварям нова. Значи моя проблем с Д13-ката е, че сутрин като е студена пали много трудно, даже не пали, ако не и подам газ. Преди не беше така, палеше си от раз без да и помпя педала на газта. Много е дразнещо, ако някой има идея от какво може да е, нека да помогне. Да добавя, делкото е добре, разглабях го и му смених семерингата и о-пръстена, направих центровка, сменил съм и свещи само кабели не съм сменял, акомулатора също е нов и върти като луд. Също така въздушния филтър и бензиновия са нови, изчистил съм целия карбуратор и IACV клапана. Абе всичко е сменено с ново без кабелите. При загрял мотор го нямам този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи най-добре на майстор в София който се занимава с Хонди да ти оправи колата ако не искаш да се измачваш още разбира се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,та аз като ходих да не би да ми я оправиха.Утре отивам при поредния разбирач който ми препоръчаха.Не знам вече при кой да ида и да се консултирам,имам чувството че проблема е фатален и няма оправия!

Редактирано от Dragi4
�е цитирайте предходното мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,за много години на всички и лека и безаварийна година!!!Сега към темата,проблема е решен и познаите какво се оказа,нещо за което никой от нас не се сети и дори не предположи.Клапана за обратния бензин на шината,не държеше налягане.При запален автомобил налягането трябва да е 2,8 при рязко подаване на газ налягането трябва да падне до 2,15,при мен стойностите бяха плачевни.Недостиг на гориво,смяна на клапана и колата заработи като нова.Много съм ви благодарен за опитите за помощ и за отделеното време!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!Къде ти решиха проблема колега и аз да отида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...