poplo 1 #1 Публикувано 26 Ноември, 2011 Здравейте колеги, първо да спомена, че не съм много на ти с автомобилите. Известни са ми само най-необходимите неща. Затова се обръщам към вас. Колата е Прелюд 4 ген, 96та год, 2.0, автомат. Онзи ден, когато сменях течността за чистачки забелязах теч от хидравличната помпа, също така видях, че нивото на маслото е паднало под минимума. Отбелязвам, че не съм усетил никакви проблеми с хидравликата, работи добре. Не мога в момента да отида до сервиз, затова искам да видя дали някой не е се е сблъсквал с подобен проблем и как го е разрешил. Ако можете да говорите в цени и адреси ще е страхотно, за София. Ето снимки: Другият ми проблем е свързан с един от запалителните кабели. Един от кабелите е наранен, може ли да оказва влияние на разхода? Мисля, че има някаква връзка, но все пак да попитам. Ето кабела: И трето, искам да попитам от къде пазарувате добри части на разумни цени? Интересуват ме биалетки, накрайници, тампони. Общо взето части по окачването, но и не само. Благодаря на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #2 Отговорено 26 Ноември, 2011 Теч от хидравличната помпа, това не звучи добре, особено на мен, при мен се случи 2 пъти.При мен проблема беше маркуча за високо налягане от помпата към рейката, пални колата да видиш капе или откъде капе, защото ще усетиш проблем, когато ти изтече цялата хидравлична течност...ще почне да ти стърже при местене на волана, а и ще се прецака някоя система ако си позволиш по-дълго така да караш. Но все пак трябва да се знае откъде тече, за да може да ти отговори някой точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poplo 1 #3 Отговорено 26 Ноември, 2011 Това е проблема, че видимо никъде не виждам да капе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #4 Отговорено 26 Ноември, 2011 Опипай тръбите да видиш дали не е в някоя от тях, ако нищо не става трябва да я палнеш и да минеш известно разстояние и тогава вече би трябвало да има пресни следи.Освен това, под колата както е паркирана има ли следи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poplo 1 #5 Отговорено 26 Ноември, 2011 Ще ходя да разгледам по-обстойно и ще пиша. Мисля си, че няма никакви следи под нея. Не съм забелязвал такива в гаража. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poplo 1 #6 Отговорено 26 Ноември, 2011 Като цяло мисля,че теча е някъде в долната част. Поне там изглеждат някак най-пресни следите. Под колата няма никакви следи, по частите под помпата също няма нищо... Не мисля, че е от тръбите, течност по тях няма... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #7 Отговорено 26 Ноември, 2011 Не знам, с тая течност шега не бива, въпроса е, че ако не можеш да скиваш откъде капе ще трябва да отидеш на стенд и оттам нататък си на сервиз, ако не можеш сам да се оправиш, видях, че сега това не ти е преоритет, но е най-доброто решение.Е, разбира се трябва и да е добър сервиза, за да има полза от ходенето.А за частите, най-доброто/евтино/ решение е да са втора ръка, вярно няма гаранция, че са читави, но можеш да купиш 2-3 пъти частта втора ръка, за парите, които искат за да поръчат нова от някъде си...а това дали е нова или стара няма значение, важното е да върши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poplo 1 #8 Отговорено 26 Ноември, 2011 Не знам, с тая течност шега не бива, въпроса е, че ако не можеш да скиваш откъде капе ще трябва да отидеш на стенд и оттам нататък си на сервиз, ако не можеш сам да се оправиш, видях, че сега това не ти е преоритет, но е най-доброто решение.Е, разбира се трябва и да е добър сервиза, за да има полза от ходенето.А за частите, най-доброто/евтино/ решение е да са втора ръка, вярно няма гаранция, че са читави, но можеш да купиш 2-3 пъти частта втора ръка, за парите, които искат за да поръчат нова от някъде си...а това дали е нова или стара няма значение, важното е да върши работа.Живея в къща и имам канал на разположение, въпроса е, че не знам как се процедира с такава помпа. Ремонтира ли се и т.н Иначе ще се пробвам с малко чужда помощ да видим от къде капе точно по-късно, но не виждам как може да се разреши, ако е от самата помпа, а не от тръбите. Е да де, ама за тампони и такива неща - втора ръка не знам... Иначе биалетки и накрайници може и да отнеса втора ръка, ако някой продава.А относно кабела, може ли да има някаква връзка с разход? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #9 Отговорено 26 Ноември, 2011 Ако е от помпата решението, ще да е нова помпа. Кабела, не знам, дали може да има връзка с разхода, но ще е добре да си го смениш, за да не те изненада някой ден да не ти създаде проблеми. Дребни работи си сменяй в сервиза, питай ги за цени и ако те устройва давай, ако не търси някъде по-изгодно дистрибуция.Но за големи нещица, пробвай първо с втора ръка, поне аз така направих и спестих доста, вместо 800 лв частите ми струваха 90 лв, значи 10 пъти по-малко, за едно маркуче и датчик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poplo 1 #10 Отговорено 26 Ноември, 2011 Ако е от помпата решението, ще да е нова помпа. Кабела, не знам, дали може да има връзка с разхода, но ще е добре да си го смениш, за да не те изненада някой ден да не ти създаде проблеми. Дребни работи си сменяй в сервиза, питай ги за цени и ако те устройва давай, ако не търси някъде по-изгодно дистрибуция.Но за големи нещица, пробвай първо с втора ръка, поне аз така направих и спестих доста, вместо 800 лв частите ми струваха 90 лв, значи 10 пъти по-малко, за едно маркуче и датчик Благодаря ти много. Гледам, че има някакви repair kit-и за помпата, ще видим какво ще стане. Чакам още отговори на някой, който е патил + за кабела, защото получавам противоречиви мнения от познати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #11 Отговорено 26 Ноември, 2011 Колега за кабела , ако само в 1 е проблема жертвай стотарка за оригинален от Бултрако.Както знаеш от оригиналните кабели по-добри няма били те и спортни такива.За хидравликата мой съвет е да долееш и да видиш от къде изпуска системата.Според мен като гледам това омасляване на помпата няма от къде другаде да е освен ако не си я поливал скоро с масло .Закарай колата ако си от София в Юби Ко или Омбре да я погледнат и да ти кажат какво да направиш.Няма начин да не се ремонтира ако е изпуснала някаде от някоя гумичка.Сега в студовете вече знаеш , че старите гуми , маркучи и тн. се вдървяват яко и си показва кое е за смяна само Поздрави и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poplo 1 #12 Отговорено 26 Ноември, 2011 Колега за кабела , ако само в 1 е проблема жертвай стотарка за оригинален от Бултрако.Както знаеш от оригиналните кабели по-добри няма били те и спортни такива.За хидравликата мой съвет е да долееш и да видиш от къде изпуска системата.Според мен като гледам това омасляване на помпата няма от къде другаде да е освен ако не си я поливал скоро с масло .Закарай колата ако си от София в Юби Ко или Омбре да я погледнат и да ти кажат какво да направиш.Няма начин да не се ремонтира ако е изпуснала някаде от някоя гумичка.Сега в студовете вече знаеш , че старите гуми , маркучи и тн. се вдървяват яко и си показва кое е за смяна само Поздрави и успехТолкова ли струва един оригинален кабел в Бултрако? То какво ли се учудвам за смяна ремъци и масло ми искаха 1000 лева Ами в hondapartsnow кабела е 15$, ще го сменя със сигурност скоро. Въпроса ми е дали има някаква връзка с разхода на автомобила, защото в последно време се вдигна осезаемо... Не мисля, че е от студа, не карам колата първа зима.Чувам добри отзиви за Юби Ко и най-вероятно ще отида там, въпреки, че не ми е много удобно като място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #13 Отговорено 26 Ноември, 2011 ако кабела е заминал ще ти гори повечко за помпата наи добре я измии да махнеш маслото, и наблюдаваи то ще си покаже откъде капе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове