Jump to content
www.spirit

Крайно гърне

Recommended Posts

По план тоя уикенд ще правим следните неща - махане на катализатора и минаване на Ф50 + 2 резонатора.До тук добре, въпроса обаче е, какво крайно гърне да избера? Идея си нямам за модел/марка. Порових в нета за разни гърнета, но изобщо незнам какво точно да гледам. Искам да е 1 (не двойно) и да е кръгло (не сплескано).Ако можете да ми препоръчате някакво, по възможност не много скъпо, което да вади поносим звук, все пак я карам всеки ден.6та ген. японка, D15Z6Мерси! ;)

Редактирано от www.spirit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z6 не е ли с 2 ламбда сонди, като едната е след катализатора? Мислили ли сте по този въпрос, като сложите резонаторите как ще залъжете компютъра. Освен това той самия катализатор не е ли на самия изпускателен колектор на този мотор. Не съм сигурен, но ако е така май целия колектор ще трябва да смените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 сонда е преди катализатора ,колекторите не се сменят .Сложи си оригинално от по голям мотор,Даже разпитай направо за цяла генерация от б16 б18

Редактирано от Ico Dimitrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортно гърне пура с тапа ;) Няма да ти е много шумна колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Кало много добро решение, добре стои, пък и кеф ти с тапа кеф ти без.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз до колкото знам катализатора е на колектора и е по добре да се смени направо колектора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даунпайпа след катализатора(на самия изпускател) е на Ф35мм вътрешно, както и остатъка от генерацията. Мисли за друг изпускател, иначе ефекта от разправията ще е близък до нула. В най-лошия случай ползвай стоков от z6/y8.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кои други мотори може да ползва колектори,освен горе посочените? И другия вариант какъв е,афтърмаркет или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на грешен път сте, смени първо колектора, стоков от d16z6/y8 или ибейски, какъвто и да е. Като свалиш твоя и му видиш отворите ще разбереш ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кои други мотори може да ползва колектори....

От всички едновалови Д серии стават (колегите ще кажат за ефекта от различните) като трябва колектора да е от мотор със същата или по голяма кубатура от твоята иначе ще направиш тапа ;)А иначе по темата и аз съм мераклия на едно като тези които описва колегата пуснал темата ;) до колкото знам са тип Muffler Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с колектор от d16z6 само, че на моя му беше отрязана 2ката и оттам наварихме тръба на 60мм и се получи 4-1 колектор.Цялата ми генерация е само на 60 мм и с крайно гърне тип мъфлър, каквото и ти си харесал да слагаш.Малко шумничка стана колата, но то си зависи и от човека на мен не ми прави проблем.Ефект от цялата интервенция определено има.Ако имаш пари бих ти препоръчал да си купип някакъв ибейски колектор за д серия 4-2-1, определено ще има по-добър ефект от стоков от д серия, ако ли не и другия е алтернативен вариант.Успех в начинанието ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Значи търся колектор сега, но малко се обърках, че не съм много на ти с двигателите все още. Въпроса е дали трябва да търся само от едновалка или става и от двувалка (с преправяне ? ), че в началото на темата един колега ми предлага да сложа стоков от Б16,Б18, а след това друг колега споменава само едновалови. За спортни ибейски мисля, че ще се сдържа за сега :rolleyes: освен ако няма някой втора ръка :)Благодаря на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега, аз за едновалка имам в предвид Д серия. Б серията са различни Публикувано изображение уточни за какъв двигател ти трябва.

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата дето ти предложи искаше да каже да си сложиш тръбите /без колектора/от б16 или б18 щото са по големи и няма да даваш луди кинти за тръби+огъване освен това и колата ще е с оригиналните гърнета и ще е тиха .Ако си купиш гърне с тапа ще си поредния прецакал се и заблудил се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с гарне сас тапа и пак си беше шумна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че ще е шумна ,затишието при хонда идва само от крайното гърне и разни там китайки освен рев като пред умирачка друго няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...