www.spirit 338 #1 Публикувано 21 Ноември, 2011 (Редактирано) По план тоя уикенд ще правим следните неща - махане на катализатора и минаване на Ф50 + 2 резонатора.До тук добре, въпроса обаче е, какво крайно гърне да избера? Идея си нямам за модел/марка. Порових в нета за разни гърнета, но изобщо незнам какво точно да гледам. Искам да е 1 (не двойно) и да е кръгло (не сплескано).Ако можете да ми препоръчате някакво, по възможност не много скъпо, което да вади поносим звук, все пак я карам всеки ден.6та ген. японка, D15Z6Мерси! Редактирано 21 Ноември, 2011 от www.spirit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 21 Ноември, 2011 D15Z6 не е ли с 2 ламбда сонди, като едната е след катализатора? Мислили ли сте по този въпрос, като сложите резонаторите как ще залъжете компютъра. Освен това той самия катализатор не е ли на самия изпускателен колектор на този мотор. Не съм сигурен, но ако е така май целия колектор ще трябва да смените. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #3 Отговорено 21 Ноември, 2011 (Редактирано) 1 сонда е преди катализатора ,колекторите не се сменят .Сложи си оригинално от по голям мотор,Даже разпитай направо за цяла генерация от б16 б18 Редактирано 21 Ноември, 2011 от Ico Dimitrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 21 Ноември, 2011 Спортно гърне пура с тапа Няма да ти е много шумна колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balinkata 76 #5 Отговорено 21 Ноември, 2011 Подкрепям Кало много добро решение, добре стои, пък и кеф ти с тапа кеф ти без. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
linejka 9 #6 Отговорено 21 Ноември, 2011 и аз до колкото знам катализатора е на колектора и е по добре да се смени направо колектора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #7 Отговорено 21 Ноември, 2011 Даунпайпа след катализатора(на самия изпускател) е на Ф35мм вътрешно, както и остатъка от генерацията. Мисли за друг изпускател, иначе ефекта от разправията ще е близък до нула. В най-лошия случай ползвай стоков от z6/y8. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Percussive 2 #8 Отговорено 21 Ноември, 2011 От кои други мотори може да ползва колектори,освен горе посочените? И другия вариант какъв е,афтърмаркет или ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #9 Отговорено 21 Ноември, 2011 Колега на грешен път сте, смени първо колектора, стоков от d16z6/y8 или ибейски, какъвто и да е. Като свалиш твоя и му видиш отворите ще разбереш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #10 Отговорено 21 Ноември, 2011 (Редактирано) От кои други мотори може да ползва колектори....От всички едновалови Д серии стават (колегите ще кажат за ефекта от различните) като трябва колектора да е от мотор със същата или по голяма кубатура от твоята иначе ще направиш тапа А иначе по темата и аз съм мераклия на едно като тези които описва колегата пуснал темата до колкото знам са тип Muffler Редактирано 21 Ноември, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #11 Отговорено 21 Ноември, 2011 Колега аз съм с колектор от d16z6 само, че на моя му беше отрязана 2ката и оттам наварихме тръба на 60мм и се получи 4-1 колектор.Цялата ми генерация е само на 60 мм и с крайно гърне тип мъфлър, каквото и ти си харесал да слагаш.Малко шумничка стана колата, но то си зависи и от човека на мен не ми прави проблем.Ефект от цялата интервенция определено има.Ако имаш пари бих ти препоръчал да си купип някакъв ибейски колектор за д серия 4-2-1, определено ще има по-добър ефект от стоков от д серия, ако ли не и другия е алтернативен вариант.Успех в начинанието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #12 Отговорено 25 Ноември, 2011 Значи търся колектор сега, но малко се обърках, че не съм много на ти с двигателите все още. Въпроса е дали трябва да търся само от едновалка или става и от двувалка (с преправяне ? ), че в началото на темата един колега ми предлага да сложа стоков от Б16,Б18, а след това друг колега споменава само едновалови. За спортни ибейски мисля, че ще се сдържа за сега освен ако няма някой втора ръка Благодаря на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #13 Отговорено 25 Ноември, 2011 (Редактирано) Чакай сега, аз за едновалка имам в предвид Д серия. Б серията са различни уточни за какъв двигател ти трябва. Редактирано 25 Ноември, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #14 Отговорено 25 Ноември, 2011 Колегата дето ти предложи искаше да каже да си сложиш тръбите /без колектора/от б16 или б18 щото са по големи и няма да даваш луди кинти за тръби+огъване освен това и колата ще е с оригиналните гърнета и ще е тиха .Ако си купиш гърне с тапа ще си поредния прецакал се и заблудил се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qponeca82 12 #15 Отговорено 25 Ноември, 2011 Аз бях с гарне сас тапа и пак си беше шумна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #16 Отговорено 25 Ноември, 2011 Естествено че ще е шумна ,затишието при хонда идва само от крайното гърне и разни там китайки освен рев като пред умирачка друго няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове