Jump to content
M&M

B20VTEC

Recommended Posts

КОлеги засилил съм се да правя б20втек и се кахъря отскоро с един проблем дали на сток б20 вал е възможно безопасно да се закачи по-дълга б18 биела (стандартна или на Брайън роуер примерно).Това го правя със цел да елеминирам проблема с по слабите б20 биели .Колата ще е атмосферка до към 8500об /мин.Лагерите ще са АЦЛ най-вероятно но очаквам съвети...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време и аз се чудех за същото.Ако мислиш за биели от Б18ц4 разликите са следните:- На Б18 лагерите са по-тесни с около 2мм от тези на Б20 - Биелата на Б20 е с дупка(пръцкалка) за смазване на цилиндрите , при Б18ц4 няма пръцкалки а прорези отстани на биелата, които стават неизползваеми заради големия луфт. Получава се 2мм аксиален луфт и трябва да се дупчат пръцкалки.Аз лично ,заради тези неща се отказах от идеята, но тогава водехме дискусия и някой, някъде, някога го бил правил без да има проблем. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нямам опит с б20, но по чуждите форуми съветват да се пребалансира коляновия вал. Водят го като едно от изискванията за да стане надежден двигателя и да се върти над 7500. Потърси в гугъл: reliable b20 vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: Това с пръцкалките не бе разисквано до сега и е ново за мен...това може би ме отказва от намеренията да ползвам б18 биели изобщо варианта може би е да се ползват заедно с б18 колянов вал ,но дали пък той пасва на б20 блок....? Вала ще се балансира ше видим къде...:rolleyes:ИМам и още един въпрос...турбо-биелите подходящи ли са за атмосферен проект в предвид че са по-тежки и на високи обороти тези по-големи тежести ще влияят зле

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблема с биелите ... аз до колкото съм гледал хората ги карат без проблемно до 300-320 коня с ARP болтове и КАЧЕСТВЕНА настройка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш в предвид стоковите б20 никой не препоръчва да се карат над 8000 об че и по-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента правя такъв мотор, ще балансирам на ново вала и маховика заедно... Ще тегля биели и бутала за да са с минимални разлики в грамажа.... Има колеги, които са карали B20vtec до 8500 че и малко отгоре безпроблемно, но ако ще правиш по-сериозен сетъп ще ти трябват биели. Аз лично за атмосферен тунинг бих заложил на I beam.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сток б20z блок с втек глава на 215кониа и 9500 оборота 40000км лично навартяни! :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сток б20z блок с втек глава на 215кониа и 9500 оборота 40000км лично навартяни! :plane:

Ти си пълна ГААААААДДДДДДД :devil: :devil: :devil:А колегата може да му дам 2-3 проекта по които да се води , от Хонда тек и хонда суап ;) Редактирано от No Limit Performance

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие всички хубаво писахте ама само един е писал по темата... :angry: б :huh: :huh: :huh:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Стефан Егоцентрик б20ката беше с АРП болтове на биелите, по-високи бутала със сгъстяване 11,7 и въртеше до 8500 об/мин. Васко напъва неговата до 9500об/мин. , явно биелите са достатъчно здрави! Ако сте решили да правите изстребители и имате повече пари за харчене, то тогава сменяйте наред! :rolleyes:Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...