M&M 236 #1 Публикувано 16 Ноември, 2011 КОлеги засилил съм се да правя б20втек и се кахъря отскоро с един проблем дали на сток б20 вал е възможно безопасно да се закачи по-дълга б18 биела (стандартна или на Брайън роуер примерно).Това го правя със цел да елеминирам проблема с по слабите б20 биели .Колата ще е атмосферка до към 8500об /мин.Лагерите ще са АЦЛ най-вероятно но очаквам съвети... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #2 Отговорено 16 Ноември, 2011 Преди време и аз се чудех за същото.Ако мислиш за биели от Б18ц4 разликите са следните:- На Б18 лагерите са по-тесни с около 2мм от тези на Б20 - Биелата на Б20 е с дупка(пръцкалка) за смазване на цилиндрите , при Б18ц4 няма пръцкалки а прорези отстани на биелата, които стават неизползваеми заради големия луфт. Получава се 2мм аксиален луфт и трябва да се дупчат пръцкалки.Аз лично ,заради тези неща се отказах от идеята, но тогава водехме дискусия и някой, някъде, някога го бил правил без да има проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #3 Отговорено 16 Ноември, 2011 Колега, нямам опит с б20, но по чуждите форуми съветват да се пребалансира коляновия вал. Водят го като едно от изискванията за да стане надежден двигателя и да се върти над 7500. Потърси в гугъл: reliable b20 vtec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #4 Отговорено 16 Ноември, 2011 Това с пръцкалките не бе разисквано до сега и е ново за мен...това може би ме отказва от намеренията да ползвам б18 биели изобщо варианта може би е да се ползват заедно с б18 колянов вал ,но дали пък той пасва на б20 блок....? Вала ще се балансира ше видим къде...ИМам и още един въпрос...турбо-биелите подходящи ли са за атмосферен проект в предвид че са по-тежки и на високи обороти тези по-големи тежести ще влияят зле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #5 Отговорено 16 Ноември, 2011 За проблема с биелите ... аз до колкото съм гледал хората ги карат без проблемно до 300-320 коня с ARP болтове и КАЧЕСТВЕНА настройка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #6 Отговорено 16 Ноември, 2011 Ако имаш в предвид стоковите б20 никой не препоръчва да се карат над 8000 об че и по-малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #7 Отговорено 16 Ноември, 2011 Аз в момента правя такъв мотор, ще балансирам на ново вала и маховика заедно... Ще тегля биели и бутала за да са с минимални разлики в грамажа.... Има колеги, които са карали B20vtec до 8500 че и малко отгоре безпроблемно, но ако ще правиш по-сериозен сетъп ще ти трябват биели. Аз лично за атмосферен тунинг бих заложил на I beam. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kukov 49 #8 Отговорено 16 Ноември, 2011 сток б20z блок с втек глава на 215кониа и 9500 оборота 40000км лично навартяни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #9 Отговорено 17 Ноември, 2011 (Редактирано) сток б20z блок с втек глава на 215кониа и 9500 оборота 40000км лично навартяни! Ти си пълна ГААААААДДДДДДД :devil: А колегата може да му дам 2-3 проекта по които да се води , от Хонда тек и хонда суап Редактирано 17 Ноември, 2011 от No Limit Performance Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 17 Ноември, 2011 (Редактирано) Вие всички хубаво писахте ама само един е писал по темата... б :huh: Редактирано 17 Ноември, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #11 Отговорено 17 Ноември, 2011 На Стефан Егоцентрик б20ката беше с АРП болтове на биелите, по-високи бутала със сгъстяване 11,7 и въртеше до 8500 об/мин. Васко напъва неговата до 9500об/мин. , явно биелите са достатъчно здрави! Ако сте решили да правите изстребители и имате повече пари за харчене, то тогава сменяйте наред! Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #12 Отговорено 18 Ноември, 2011 Целта е максимално лек за джоба проект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове