Jump to content
galin_k

Не пали (Прелюд Ф20А4)

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам проблем със запалването на колата (Прелюд Ф20А4),върти но не пали, бензиновата помпа не се чува!Колата ми угасна при тръгване на запален двигател,подадох газ на първа,но придърпа и загасна и повече не запали!Бензин има,сложих още 2л но нищо.Гледах бушоните,изглеждат добре!Помпата не се чува както казах, бобината и кабелите ми изглеждат нови!Моля помогнете че съм в Италия и тук ще ми изядат главата,само да я закарат на майстор са 100евро :( !!!Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... лощото е че без да я погледне някой, трудно може да се каже. Аз лично горивната помпа в Прелюд никога не съм я чувал... Може да е какво ли не... бобина, комутатор, палец, прескочил ремък, горивна помпа... Вариантите са твърде много. Ако можеш, откачи горивопровода и виж дали помпата прави налягане.Може да провериш и дали на свещите идва ток, но така много лесно може да изгориш бобината ако още е здрава...Успех и дано белята е по-малка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно копче навътре под волана,натисни го и пробвай пак,на мен така въртеше но не палеше, ,,паник бутон'-както някой го наричат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало веднъж - беше комутатора (или бобината). Не мога да кажа точно, понеже ги смених ги двете заедно и така се реши проблема.Аз също помпата не съм я чувал досега на моя.Иначе за проба може да махнеш единия кабел от някоя свещ и ако има резервна (свещ) да я пъхнеш на лулата, опираш на маса и караш някой да врътне на стартер, докато ти гледаш дали прехвърча МОЩНА искра - държиш САМО лулата с едната ръка. НЕ докосваш свеща и не се опираш до нищо желязно по купето - иначе ШЕ ТЕ ТРЕСНЕ ТОКА!Другото за помпата е както колегата горе каза, да махнеш маркучето от шината, да чукнеш са контакт да видиш помпата дали качва - после попий бензина да не се запалиш!!!.Имай предвид че не е гаранция, че ако има искра и че подкачва гориво всичко е наред - може комутатора да е сдал багажа и искрата да е прекалено слаба - затова горе написах МОЩНА искра. Също може налягане да има ама да не е достатъчно. Виж прецени там...

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз залагам на главното реле... като дадеш на контакт трябва да се чува едно чаткане и след около две секунди още едно... ако второто го няма 100% е това проблемаслаба спойка ... ето линк за помощ main relayп.п. прочети и тази тема Проблем с паленето на Прелюд

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркаш, а възможните причини си ги изброил. Само че на пътя без инструменти няма да е лесно. Успех на колегата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето трябва да е, стартера си върти.

ManiaK-а е дал и четиво! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите,супер сте!Значи пробвах дали свеща вади искра,нищо видимо не видях,значи или няма или е много слаба,бобината и кабелите както казах ми изглеждат добре,нямам възможност да я отварям!Върху горната част на комутатора е капало масло,но не вярвам това да е причината,иначе свалих буксата и вътре бе сякаш заклеяло,не знам вода ли е влизала,имаше засъхнала бяла паста от вътрешната страна на буксата,почистих я но не даде никакъв ефект!Засега залагам на комутатора.Ще се опитам да погледна и спойките на главното реле,ама като гледам май ще се стига до майстори..Пак много благодаря на всички!!!Ще ви пиша какъв е бил проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах и главното реле,не съм го вадил че е тъмно и неудобно но иначе си при завъртане на ключа цъка 3 пъти,значи би трябвало да работи нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако е релето стартера НЯМА да върти!

 

Адаш... не си прав...

Главното реле подава ток към ecu-то и инжекторите от единия край.... и към горивната помпа от другия край!

 

към galin_k: щом не чуваш помпата провери дали от изхода обозначен с номер 7 излиза ток! Ако НЕ значи проблема е в релето.... ако ИМА ток прозвани кабела от релето до помпата, ако всичко и там е ОК значи проблема е помпата ( за да си 100% сигурен дали е помпата подай с кабел 12v директно от акомулатора за да разбереш дали върти помпата)!

 

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да бъркам. Не съм 100% сигурен наистина, но имам някакъв подобен спомен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като дадеш контакт чуваш ли подкачващата помпа да работи ,ако няма специфичния звук може да е тя !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите,супер сте!Значи пробвах дали свеща вади искра,нищо видимо не видях,значи или няма или е много слаба,бобината и кабелите както казах ми изглеждат добре,нямам възможност да я отварям!Върху горната част на комутатора е капало масло,но не вярвам това да е причината,иначе свалих буксата и вътре бе сякаш заклеяло,не знам вода ли е влизала,имаше засъхнала бяла паста от вътрешната страна на буксата,почистих я но не даде никакъв ефект!Засега залагам на комутатора.Ще се опитам да погледна и спойките на главното реле,ама като гледам май ще се стига до майстори..

Пак много благодаря на всичкиПубликувано изображениеЩе ви пиша какъв е бил проблема!

 

Колега, искрата се вижда дори и да правиш теста през деня т.е. щом нищо не виждаш най-вероятно проблема ти е в запалителната система. Ако имаш възможност си намери един комутатор (дори и бобина), смени го/ги и пробвай. Според мен ще се окаже това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги пиша ви както ви обещах,вчера си взех колата след доста чакане!Оказа се бобината както се очакваше!Този малък проблем ми излезе 250€ (транспорт до механик 50€, нова бобина не оригинална + почистване на бензиновата помпа + работа 200€!!!).В чужбина е така...режат ти главатаБлагодаря на всички за съветите!Моля модераторите да изтрият темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...