Jump to content
357MAGNUM

Искам Prelude , ама кой ?

Recommended Posts

След оглед на моделите , който мога да си позволя да притежавам и поддържам се спрях на Prelude 4th 1992-1996 (най-красивия) ама голямата дилема е кой двигател 1.--DOHC VTEC H22A1или2.--DOHC H23A1или3.-- F22B ( не е ВИ)моля някой ако има наблюдение над работата и живота на двигателите да вземе отношение .Предварително благодаря за помощта !

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22A1 е най-силния по отношение на мощност. Като поддръжка и издръжливост може би са еднакви, но ако греша някой да ме поправи. Интересно също е как е разхода на гориво на трите мотора, тука вече колегите с прелюди ше кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Х22А1 върви най-много.Най-мощен е,не харчи много повече от Ф20А4 и е по здрав от Х23А1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Х23А1 май в повечето случаи е автоматик...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двигателя разбрах , за което мерси . Я сега кажете "4WS" има ли смисал от тая опция и не е ли поредната екстра която може само да ти "смука" джоба ?!?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл и то голям.Колата е дълга и с него значително се подобрява маневреността.Моята е без него и е мъка при маневриране в тесни междублокови пространства.Но,ако го нямаш няма и да ти се развали. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам такъв Прелюд с Х22А мотор и с 4ВС.При всички случай това е двигателя за Прелюд.При този вариант ще имаш голямо спортно купе,и в същия момент доста бързо,а в случай че има и 4ВС ще караш красива,бърза и маневрена кола:))Ти решаваш,аз съм с двете ръце ЗА:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има две основни причина за неработеща 4 ВС система, като и двете не бъркат толкова в джоба:1. студени спойки на релетата в компа на системата - оправя се само с поялник и отнема 15 минути с разглобяването и сглобяването2. Неработещ (по една или друга причина) АБС - системата взема данни от датчиците на АБС-а. Ремонта може да е и лесен и труден, както и скъп или евтин. Зависи какъв е проблема, но така или иначе това не е повреда на самата 4ВС система.И двете не са болка за умиране. Колата се кара съвсем нормално и с неработеща система. Просто не е толкова маневрена както със ситемата.

Редактирано от Димитър Коев
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно Я карам камион 4 вс , ма тва при колата едвали има нещо общо , и естествено следващият въпрос в 1 тема видях че пише в зависимост от страната за която е правена че 4вс е в два варианта карданно задвижване или ел моторчета има ли значение кое ще е и как да го позная :blink: ?!?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма карданно задвижване. Системата е чисто механична при прелюд 3г. и електро-механична при 4-а и 5-а генерация. Ако колата е след 92 г. значи е електро-механична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...