357MAGNUM 2 #1 Публикувано 13 Ноември, 2011 След оглед на моделите , който мога да си позволя да притежавам и поддържам се спрях на Prelude 4th 1992-1996 (най-красивия) ама голямата дилема е кой двигател 1.--DOHC VTEC H22A1или2.--DOHC H23A1или3.-- F22B ( не е ВИ)моля някой ако има наблюдение над работата и живота на двигателите да вземе отношение .Предварително благодаря за помощта ! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 13 Ноември, 2011 H22A1 е най-силния по отношение на мощност. Като поддръжка и издръжливост може би са еднакви, но ако греша някой да ме поправи. Интересно също е как е разхода на гориво на трите мотора, тука вече колегите с прелюди ше кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #3 Отговорено 13 Ноември, 2011 Х22А1 върви най-много.Най-мощен е,не харчи много повече от Ф20А4 и е по здрав от Х23А1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azriel 9 #4 Отговорено 13 Ноември, 2011 Х23А1 май в повечето случаи е автоматик... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #5 Отговорено 15 Ноември, 2011 За двигателя разбрах , за което мерси . Я сега кажете "4WS" има ли смисал от тая опция и не е ли поредната екстра която може само да ти "смука" джоба ?!?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #6 Отговорено 15 Ноември, 2011 Има смисъл и то голям.Колата е дълга и с него значително се подобрява маневреността.Моята е без него и е мъка при маневриране в тесни междублокови пространства.Но,ако го нямаш няма и да ти се развали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IV_LUDE 0 #7 Отговорено 15 Ноември, 2011 Колега имам такъв Прелюд с Х22А мотор и с 4ВС.При всички случай това е двигателя за Прелюд.При този вариант ще имаш голямо спортно купе,и в същия момент доста бързо,а в случай че има и 4ВС ще караш красива,бърза и маневрена кола)Ти решаваш,аз съм с двете ръце ЗА) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #8 Отговорено 15 Ноември, 2011 (Редактирано) Има две основни причина за неработеща 4 ВС система, като и двете не бъркат толкова в джоба:1. студени спойки на релетата в компа на системата - оправя се само с поялник и отнема 15 минути с разглобяването и сглобяването2. Неработещ (по една или друга причина) АБС - системата взема данни от датчиците на АБС-а. Ремонта може да е и лесен и труден, както и скъп или евтин. Зависи какъв е проблема, но така или иначе това не е повреда на самата 4ВС система.И двете не са болка за умиране. Колата се кара съвсем нормално и с неработеща система. Просто не е толкова маневрена както със ситемата. Редактирано 15 Ноември, 2011 от Димитър Коев 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #9 Отговорено 16 Ноември, 2011 Принципно Я карам камион 4 вс , ма тва при колата едвали има нещо общо , и естествено следващият въпрос в 1 тема видях че пише в зависимост от страната за която е правена че 4вс е в два варианта карданно задвижване или ел моторчета има ли значение кое ще е и как да го позная ?!?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #10 Отговорено 17 Ноември, 2011 Няма карданно задвижване. Системата е чисто механична при прелюд 3г. и електро-механична при 4-а и 5-а генерация. Ако колата е след 92 г. значи е електро-механична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове