Jump to content
Smaster

code 12 EGR valve или O2 sensor

Recommended Posts

Здравейте колеги ! От известно време когато загрее колата светка чек енджина. Проверих на диагностиката излиза код12. В началото си мислех , че е ЕГР клапана изчистих го , проверих дали държи вакуум и го изолирах. Изчистих до колкото можах ЕГР соленоида и проверх вакуум пътищата. Е чека отново си свети :) . Но на няколко места вече чета , че код 12 е О2 сензор (предполагам ламбда сонда , която свързвам и с високия си разход ). Та въпроса ми е : Някой решавал ли е такъв проблем и как? Ако има колеги с прелюд нека да ударят едно рамо. Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Autodata при грешка 12 пише - EGR. За кислородният сензор грешките са 1, 41, 43. Иначе проблема с износена ламбда сонда се решава само по един начин, като се замени с нова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 11.11.2011 г. at 12:31, 'martins' написа:

В Autodata при грешка 12 пише - EGR. За кислородният сензор грешките са 1, 41, 43. Иначе проблема с износена ламбда сонда се решава само по един начин, като се замени с нова.

Да съгласен съм с теб колега , ако ламбдата не я бива смяната е неизбежна. Въпроса ми по-скоро е такъв , че информацията за кодовете за грешките е двусмислена на едно място както е в случая код 12 е ЕГР на друго О2 сензор. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мини една диагностика, веднага ще си проличи къде е проблема и дали ламбда сондата ти е заминала. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 11.11.2011 г. at 12:05, 'Smaster' написа:

В началото си мислех , че е ЕГР клапана ... и го изолирах...

 

Как го изолира и направи ли ресет на компютъра?

Иначе 12 е "EGR Lift Sensor (Exhaust Gas Recirculation) defective circuit or unplugged / defective sensor."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 11.11.2011 г. at 16:36, 'Sebulba' написа:
  На 11.11.2011 г. at 12:05, 'Smaster' написа:

 

В началото си мислех , че е ЕГР клапана ... и го изолирах...

 

Как го изолира и направи ли ресет на компютъра?

Иначе 12 е "EGR Lift Sensor (Exhaust Gas Recirculation) defective circuit or unplugged / defective sensor."

 

Здравей колега :) Изолирах ЕГР клапана посредством пластина между него и колектора , която не позволява преминаването на изгорелите газове през егр клапана в смукателният колектор. За рестарт на компа не съм се сетил. Дали може да е записал грешка? Как мога да направя рестарта? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали минусовата клема на акумулатора за половин минута и готово.Пиши после светва ли чека пак при работещ мотор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 12.11.2011 г. at 9:56, 'Sebulba' написа:

Свали минусовата клема на акумулатора за половин минута и готово.Пиши после светва ли чека пак при работещ мотор!

Ок колега днес ще пробвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...