Smaster 0 #1 Публикувано 11 Ноември, 2011 Здравейте колеги ! От известно време когато загрее колата светка чек енджина. Проверих на диагностиката излиза код12. В началото си мислех , че е ЕГР клапана изчистих го , проверих дали държи вакуум и го изолирах. Изчистих до колкото можах ЕГР соленоида и проверх вакуум пътищата. Е чека отново си свети . Но на няколко места вече чета , че код 12 е О2 сензор (предполагам ламбда сонда , която свързвам и с високия си разход ). Та въпроса ми е : Някой решавал ли е такъв проблем и как? Ако има колеги с прелюд нека да ударят едно рамо. Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #2 Отговорено 11 Ноември, 2011 В Autodata при грешка 12 пише - EGR. За кислородният сензор грешките са 1, 41, 43. Иначе проблема с износена ламбда сонда се решава само по един начин, като се замени с нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smaster 0 #3 Отговорено 11 Ноември, 2011 В Autodata при грешка 12 пише - EGR. За кислородният сензор грешките са 1, 41, 43. Иначе проблема с износена ламбда сонда се решава само по един начин, като се замени с нова.Да съгласен съм с теб колега , ако ламбдата не я бива смяната е неизбежна. Въпроса ми по-скоро е такъв , че информацията за кодовете за грешките е двусмислена на едно място както е в случая код 12 е ЕГР на друго О2 сензор. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #4 Отговорено 11 Ноември, 2011 Мини една диагностика, веднага ще си проличи къде е проблема и дали ламбда сондата ти е заминала. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 11 Ноември, 2011 В началото си мислех , че е ЕГР клапана ... и го изолирах... Как го изолира и направи ли ресет на компютъра?Иначе 12 е "EGR Lift Sensor (Exhaust Gas Recirculation) defective circuit or unplugged / defective sensor." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smaster 0 #6 Отговорено 11 Ноември, 2011 В началото си мислех , че е ЕГР клапана ... и го изолирах... Как го изолира и направи ли ресет на компютъра?Иначе 12 е "EGR Lift Sensor (Exhaust Gas Recirculation) defective circuit or unplugged / defective sensor." Здравей колега Изолирах ЕГР клапана посредством пластина между него и колектора , която не позволява преминаването на изгорелите газове през егр клапана в смукателният колектор. За рестарт на компа не съм се сетил. Дали може да е записал грешка? Как мога да направя рестарта? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 12 Ноември, 2011 Свали минусовата клема на акумулатора за половин минута и готово.Пиши после светва ли чека пак при работещ мотор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smaster 0 #8 Отговорено 12 Ноември, 2011 Свали минусовата клема на акумулатора за половин минута и готово.Пиши после светва ли чека пак при работещ мотор!Ок колега днес ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azriel 9 #9 Отговорено 26 Декември, 2011 Какво се оказа, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове