TiMsTeR 0 #1 Публикувано 8 Ноември, 2011 Здравейте. Тъй като не откривам колата която търся с двигателя който търся, в главата ми изниква като решение само, да си взема купето което искам и после да се присади хубав двигател. До колко това е възможно? Струва ли си въобще? Какво трябва да се купи/смени? Колко пари ще струва, приблизително? Към кой да се обърна, евентуално?Очевидно имам голяааааамо домашно, някакъв съвет?Това което търся е Сивик 6-та Купе 1.6 - 125кс, проблема е, че и без това са рядкост, а всичко което намирам в мобил-а и карс-а е или на газ или без витек /или хем без витек, хем с газ/. Проблема с нереалните цени също е наличен /за мен лично е тъпо хеч ВТИ от '97 да струва 6500, а купе от '95 - 5500, като се има в предвид стабилната разлика под капака/.Реално ме интересува, възможно ли е да се тикне В16-ка в 6-та купе /ако ще е гарга, да е рошава/, или да се примиря с факта, вече за 2-ри път, че няма да карам Хонда.Не намерих нищо специфично по въпроса, затова питам. Ясно е, че не съм специалист с колите, още по-малко с хонделките.Извинявам се ако на глупавите ми въпроси е отговаряно!Благодаря предварително!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #2 Отговорено 8 Ноември, 2011 В купето ще събереш всичко B16, B18 и B20 без особени проблеми. Във Варна в момента има едно зелено с малкия витек обявено на 5500 98година. При условие, че планираш да сменяш мотор, какво значение има дали колата ще е с газ или без витек? Иначе цялта схема зависи от това дали сам ще я правиш процедурата или не, двигателите варират от 1700-1800 до към 5000 зависи, на кой вариант си се спрял и колко добра оферта ще излезе. В тези цени обикновенно влиза всичко необходимо за процедурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jujar 0 #3 Отговорено 8 Ноември, 2011 всичко е възможно колега само пари и мерак да имаш... Мой приятел има въпросното купе с б18 двигател сменян А за смяната с б18 бях мернал някъде из форума 3500 всичко ама нали знаеш криза е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 8 Ноември, 2011 Я виж тука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TiMsTeR 0 #5 Отговорено 9 Ноември, 2011 Благодаря за отзивите.Явно не сме се разбрали, обаче. Обмислям размяна на мотор тъй, като всички Y8-ци или са с газ или са на цени, които не са приемливи за мен. Ако се водя по вашите думи колеги, за 4-500 кинта отгоре ще карам купе със 160 коня...Ето така схванах аз:D16Y8 купе = 4300лв /най-евтиното което намерих оня ден, БЕЗ газ/B16A2 купе = D16Y7 /3000лв, също най-евтиното което намерих тогава/ + двигател ~1700лвНа мен ли не ми се връзва нещо? Освен това, не искам да купя вече тунингована кола, а и не разполагам с 6-7 хиледарки. Имам 5, и в най-добрия случай още 1 /максимум, който не желая да достигам/. Някакви идеи? Съвет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 9 Ноември, 2011 Еми тогава не можеш ли да си купиш 6та купе, с критерий запазено купе? И да има газ, което не е проблем, като ще сменяваш мотора какво ти пука? Тамън, докато си намериш двигателя и другите работи ще се возиш евтино п.п. И б18ц4 не е лош двигател. 200кубика са си 200 кубика как и да ги гледаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 9 Ноември, 2011 Видя ли линка който ти пуснах, или го пропусна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 9 Ноември, 2011 Я виж тукаТова е на оферта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #9 Отговорено 9 Ноември, 2011 а това http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=67943 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TiMsTeR 0 #10 Отговорено 10 Ноември, 2011 Добре де, никой ли не прочете какво съм писал? Никой ли не го отрази? Както и да е, все пак разбрах за двигателите и вече реших какво да правя. Мерси за съветите и разясненията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове