Jump to content
Yani Penchev

Лек тунинг, помощ

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да ми дадете вашето мнение тъй като не съм много на ясно с нещата.И така. Аз карам Хонда Шътъл 1.6 108то коня. Искам да и направя лек тунинг. Нещата който мисля да и сложа са следнитхе1. Права генерация без изпусквателен колектор тъй като ми пречи кардана и няма място за 4-2-1.2.Спортен филтър JR конусен със добра изолация и тръба за входящ студен въздух.3.Олекотена ролка на вала и олекотена шайба долу на вала.4. Бензинов регулатор.Искам да ми дадете вашето мнение дали ще има ефект и разлика.Може да давате и ваши предложения. Забравих да кажа колата има газова уредба. Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ефекта от горепосочените процедури ще бъде по-скоро главоболия, отколкото някакъв осозаем откъм вървеж ефект. Права генерация без да сменяш колектори ще ти направи колата само шумна, но нищо повече. Не си казал какво е газовото, ако е обикновено - спортния филтър само допълнителни проблеми ще ти създаде! А иначе с дино тестове е доказано - интейк с конусен филтър вдига от 3-7 коня според големината на двг, цяла спортна генерация от колектори до гърне над 15 коня. П.С. Последните две условия са безмислени, ако първите две не са изпълнени ;)

Редактирано от Prelude98
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с интейак K&N, спортен изпускател 4-2-1, генерация на ф50 и ремусче крайно гърне и по думите на Prelude98 излиза, че съм дигнал поне с 20 коня.До колкото разбрах от доста четене из форума, реално на дали съм дигнал и 10 общо.

Редактирано от Ivo Myankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ефекта от горепосочените процедури ще бъде по-скоро главоболия, отколкото някакъв осозаем откъм вървеж ефект. Права генерация без да сменяш колектори ще ти направи колата само шумна, но нищо повече. Не си казал какво е газовото, ако е обикновено - спортния филтър само допълнителни проблеми ще ти създаде! А иначе с дино тестове е доказано - интейк с конусен филтър вдига от 3-7 коня според големината на двг, цяла спортна генерация от колектори до гърне над 15 коня. П.С. Последните две условия са безмислени, ако първите две не са изпълнени ;)

За извличане на максимум мощност ще е добре да се направи и настройка на компютъра.Ако имаш пари за чип тунинг още по добре.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След модификация на всмукателната и изпусквателната или трябва да сложиш един бензинов регулатор и да накараш инжекторите да пускат малко повече бензин или да бутнеш на компа някой чип или др комп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подобрението не само да вдигнеш конете при максимална мощност,но спокойно може да подобриш мощоста на средни и ниски обороти кадето примерно при 4000 оборота да имаш 6-7 коня в повече ,като цяло 2 коли по примерно 90 коня почти никога неварвят еднакво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси момчета. А какво ще кажете за колектор 4-1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто една от темите, в която е правен дино тест - My linkКолата е 1.5 със 78 коня на колелата в началото, след промените - 92 коня на колелата. И в други форуми съм чел за такива замервания, като при по-големите двигатели, съответно резултата е по-добър откъм мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам по-добре само филтъра и чип.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...