Yani Penchev 0 #1 Публикувано 5 Ноември, 2011 Здравейте колеги, искам да ми дадете вашето мнение тъй като не съм много на ясно с нещата.И така. Аз карам Хонда Шътъл 1.6 108то коня. Искам да и направя лек тунинг. Нещата който мисля да и сложа са следнитхе1. Права генерация без изпусквателен колектор тъй като ми пречи кардана и няма място за 4-2-1.2.Спортен филтър JR конусен със добра изолация и тръба за входящ студен въздух.3.Олекотена ролка на вала и олекотена шайба долу на вала.4. Бензинов регулатор.Искам да ми дадете вашето мнение дали ще има ефект и разлика.Може да давате и ваши предложения. Забравих да кажа колата има газова уредба. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #2 Отговорено 6 Ноември, 2011 (Редактирано) Според мен ефекта от горепосочените процедури ще бъде по-скоро главоболия, отколкото някакъв осозаем откъм вървеж ефект. Права генерация без да сменяш колектори ще ти направи колата само шумна, но нищо повече. Не си казал какво е газовото, ако е обикновено - спортния филтър само допълнителни проблеми ще ти създаде! А иначе с дино тестове е доказано - интейк с конусен филтър вдига от 3-7 коня според големината на двг, цяла спортна генерация от колектори до гърне над 15 коня. П.С. Последните две условия са безмислени, ако първите две не са изпълнени Редактирано 6 Ноември, 2011 от Prelude98 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #3 Отговорено 6 Ноември, 2011 (Редактирано) Аз съм с интейак K&N, спортен изпускател 4-2-1, генерация на ф50 и ремусче крайно гърне и по думите на Prelude98 излиза, че съм дигнал поне с 20 коня.До колкото разбрах от доста четене из форума, реално на дали съм дигнал и 10 общо. Редактирано 6 Ноември, 2011 от Ivo Myankov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #4 Отговорено 6 Ноември, 2011 Според мен ефекта от горепосочените процедури ще бъде по-скоро главоболия, отколкото някакъв осозаем откъм вървеж ефект. Права генерация без да сменяш колектори ще ти направи колата само шумна, но нищо повече. Не си казал какво е газовото, ако е обикновено - спортния филтър само допълнителни проблеми ще ти създаде! А иначе с дино тестове е доказано - интейк с конусен филтър вдига от 3-7 коня според големината на двг, цяла спортна генерация от колектори до гърне над 15 коня. П.С. Последните две условия са безмислени, ако първите две не са изпълнени За извличане на максимум мощност ще е добре да се направи и настройка на компютъра.Ако имаш пари за чип тунинг още по добре. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valio_ 3 #5 Отговорено 6 Ноември, 2011 След модификация на всмукателната и изпусквателната или трябва да сложиш един бензинов регулатор и да накараш инжекторите да пускат малко повече бензин или да бутнеш на компа някой чип или др комп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #6 Отговорено 6 Ноември, 2011 подобрението не само да вдигнеш конете при максимална мощност,но спокойно може да подобриш мощоста на средни и ниски обороти кадето примерно при 4000 оборота да имаш 6-7 коня в повече ,като цяло 2 коли по примерно 90 коня почти никога неварвят еднакво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yani Penchev 0 #7 Отговорено 6 Ноември, 2011 Мерси момчета. А какво ще кажете за колектор 4-1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #8 Отговорено 6 Ноември, 2011 Eто една от темите, в която е правен дино тест - My linkКолата е 1.5 със 78 коня на колелата в началото, след промените - 92 коня на колелата. И в други форуми съм чел за такива замервания, като при по-големите двигатели, съответно резултата е по-добър откъм мощност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #9 Отговорено 13 Ноември, 2011 Дам по-добре само филтъра и чип. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове