pumata_dp 12 #1 Публикувано 2 Ноември, 2011 Здравейте колеги,имам няколко въпроса,предварително се извинявам ако на някой прозвучат глупаво но не съм запознат!!! Идеята ми е на мотор Д15Б2 да му сложа духалка на стокова карантия с налягане не повече от 0.6-0.7 1 - трябва ли да се променя степента на сгъстяване в мотора? 2 - смукател от какъв мотор е най-добре и евтино да сложа? и ако някой има готов турбо кит или подходящи елементи да свирка Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #2 Отговорено 5 Ноември, 2011 никой ли не желае да удари едо рамо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pesheca 19 #3 Отговорено 5 Ноември, 2011 Колега хубаво си го решил ,но има малко проблемче ,че биелите хич не са съгласни с турбо надува дори той да е 0,6-0,7. Пък за всмукател по-добре направо да преминеш към пълна инжекция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #4 Отговорено 5 Ноември, 2011 за биелите незнам но не една д15-ка е турбинирана а и все пак за това питам,а за всмукателя това мисля пълна инжекция но от кои мотор ще ми излезе най-евтино? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #5 Отговорено 6 Ноември, 2011 Смукател може от всички D серии които са пълна инжекция без d16a9(двувалката без VTEC). От последната също става но трябва да се преправя. Ще трябва да сменяш и компютъра. Най-разпространения сетъп е смукател и комп от д16а6. Аз съм с д15-ка със такъв смукател и комп, само че съм с глава от д16з6 с VTEC Налягането според мен няма да е добре ако е повече от 0.4 на сток карантията. Ако имаш възможност не е лошо да си ревизираш мотора, ако не си му правил нищо много е вероятно сегментите ти да са спекли и каналите за смазване да са запушени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #6 Отговорено 6 Ноември, 2011 (Редактирано) мерси много колега за отговора,от твоя сетъп смукател комп и глава д16з6 доволен ли си от разликата във вървежа на колата?делкото сменял ли си?и колко пари ти излезе всичко това? Благодаря предварително Редактирано 6 Ноември, 2011 от pumata_dp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #7 Отговорено 6 Ноември, 2011 не искам да те откажа от желанието ти нооо финансово не си заслужава цялата дивотия ще постигнеш мощност която я има на друг мотор без духалка прави си сам изводите суап към пълна инжекция няма как да паднеш под 300лв и това е само да минеш 100те коня! има турбота д15ки доста но до колкото съм забелязал или се отказват от малолитражния двигател или после си продават колите ! и все пак ако си решил със стокови карантии не става по книга дават до 0,7 налягане да няма проблеми но нали се сещаш че това е при напълно изправен и ревизиран мотор препоръчвам ти силно да разгледаш стената на плача ии малко в темата с проектите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 6 Ноември, 2011 По темата е писано мно ама много ,с търсачката ще се открият много от отговорите . Д15б2 да му духнеш есега как си ,2500лв. за старт .Пари които надали ще извадиш за тая кола .Така че си чешем езиците само . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #9 Отговорено 6 Ноември, 2011 По добре му сложи едно б16/б18,ще издържи много повече и ще върви добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #10 Отговорено 7 Ноември, 2011 Не помня точно вече колко ми излезе, не съм го смятал. Делкото ми е от д16а6, както компа и смукателя. Моя сетъп с VTEC главата според мен е макса който може да се извади от тоя мотор. Другото е вече извращение. Ако искаш турбо Д серия вземи си малкия VTEC д16з6/7, има много афтърмаркет части и поддръжка за тоя мотор за разлика от д15-ката, не случайно. Примерен списък с нещата за д15 втек:Втек глава около 250-300лв (с ребилд още 200-250лв, водачи, гумички шлайфане, пасване ...)Комп, смукател делко от д16а6 около 300-350лв Гарнитурки, масла, маркучета, простотийки - още 200лв (грубо, може да е и повече) един д16з6 мотор за ревизиране е около 600-700лв. После турбото ... сещаш се Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове