Jump to content
Wardog

Какъв съединител да взема за B18C4?!

Recommended Posts

Здравейте колеги, тъй като съединителя на донорчето ми е заминал (така си дойде колата) ще трябва да взема нов. От известно време се "ослушвам" за предпочитаните марки... от това, което успях да прочета хората са доволни от Exedy (то е ясно) и от XTD като цяло, като изключим модела Stage 3 с 6 puck (или иначе каза - с 6 пружини). Повечето доволни от XTD имат добри впечатления от Stage 2. Тук е мястото да отбележа, че става въпрос за автомобили с налягане и от 300к.с. нагоре. За F1 не успях да прочета почти нищо - нито лошо, нито хубаво. Хубави работи четох и за ACT, но там вече работата като че ли си е баш за много силни автомобили. Това, което също ме привлича в XTD е маховикът, който влиза в комплекта и си мисля, че би било добре също да подменя. Колата ще се ползва за ежедневна и тук-таме ще се "натиска". Ако има избор между съединители с еднакви качества, но с различка "мекота" бих избрал по-мекият ("мазен") такъв, но това не е критерии - ще преглътна и по-твърд. Попринцип не съм голям състезател, но искам да си купя хубав съединител, на който мога да разчитам когато ми потрябва, което може би изключва ОЕМ съединителите... Всякакви предложения са добре дошли, като ще е добре да пишат хора, които имат собствен опит и чиито мнения не се осланят само на чути/препредавани неща. Благодаря предварително за отделеното време и внимание!!!П.С. - много се чудех дали да пусна темата в "Технически" или в "Спорт&Тунинг"... ако модераторите преценят, че съм объркал раздела, моля да ме извинят и преместят темата в правилният раздел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стой далече от XTD и тем подобните.... казвам го от личен опит.По добре си вземи оригинално екседи..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В един от форумите прочетох едно мнение, което ми се стори актуално. Беше нещо от сорта на: "...явно при XTD и SPEC съединителите работата е на късмет - на какъвто попаднеш". Адски много хора ги плюят, но също толкова и ги препоръчват горещо... именно и това е причината да се допитам до вас - тук има доста хора с подобен SWAP (B18C4 в Сивик 5г), както и доста хора, които притежават или имат/са имали всекидневен допир до автомобили от подобен и доста по-висок клас (откъм setup)

Редактирано от Wardog

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% от хората с такъв суап карат с ОЕМ съединител или заместител (не керамика). :) Моето мнение по въпроса го знаеш. Имай предвид че на Б серията съединителя (или поне на Б18ката) е по-твърд по принцип от на Д серията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е стокова колата си вземи Exedy и не го мисли, ако ще я подсилваш повечко - Exedy, ACT, SPEC съответния стейдж.Моя SPEC stage 2 още не се е напаснал, но е мек и има полу-съединител, макар и по-трудно да се улучва. Nе съм го тествал още колко сила ще държи, но за градско става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега колата ще е сток... Едно, че парите свършват и 2ро да и свикна малко, след което може евентуално да я подсиля малко до към 200к.с.-200 и малко к.с. Затова се замислям за някой Stage 1...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 170 на 200 предполагам, че ОЕМ-а ще издържи.Но разпитай колегите със силните B18-ки и B20-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... гледах тука разни Exedy-та... звъннах на M&S Auto, говорих с Ачо и ще видим какво ще стане. Може би ще е Stage 1 или в краен случай ОЕМ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екседи поне стеидж 1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ехеди обикновен давам гаранция че няама да имаш никакви проблеми и ще си доволен от поведението му! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз си сложих Competition stage 2 на d16 v-tec турбо и съм доволен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко свалих кутията и мерих притискателния и феродовият диск.След 9000км и 2та са за смяна. Притискателният е износен от най-вътрешната страна 2 пъти повече от допустимото(0.15мм е service limit-a,а е износен 0.3мм). Феродовият е дебел 6.6мм(като service limit-a e 6.0mm),но каналите от едната страна са заличени(service limita е 0.2мм). Комплект XTD stage 2 .... няма и 10 000км.... който иска да рискува...Мисля по-натам да се мятам на Competition stage4/5 около 465$ с доставката(оххх)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента обмислям няколко вариянт... Вариянт 1: Да взема Exedy OEM съединител и да си карам с негоВариянт 2: Да изчакам малко и да взема Exedy Stage 1 (при което и самият SWAP ще се забави малко, но така или иначе общата поръчка, откъдето съм поръчал частите за обслужването, ще се забави до към средата на Декември, после са празници и на никой няма да му се занимава със SWAP-а ми)Вариянт 3: Да си взема евтин съединител (мога да взема Valeo за 290лв и като сдаде багажа да взема Stage 1)Като че ли клоня най-много към Вариянт 2... Вашите мнения/съвети!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравни цените на Competition Stage 2 и Екседи stage 1, мисля си разликата няма да е фрапираща.Вземи компетишъна..пс.каквото и да правиш стой далече от това валео......

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дилема е сведена до Exedy OEM или Exedy Stage 1... помагайте колеги, че трябва да се поръчва вече :) Нека и хората с "пипнати"/тунинговани B18-ки кажат до къде са им издържали стоковите съединители и след какво положение са се "предали". Благодаря!

Редактирано от Wardog

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може въобще да го мислиш ако имаш финанси стеидж 1 .

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...