Jump to content
fenabg

д15б2блок - д13 бутала и д16з6 тиква

Recommended Posts

От скоро ме притеснява :lol: тоя случай ,а се ми се струва че някои беше изпатил малко но ни спомен за тема ни за човека .Па дали и тука съм го чел па непомня :lol: .Лелеее мноо неща не помня :D Та някои има ли наблюдения и инфо ? Инякои смятал лия е тая комбинация с каква степен ще се разполага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен,В една тема бях копирал от една друга тема в тунинга мнение на един, който е вещ по тия неща. Там пишеше, че се сглобява мотора със старата гарнитура, регулират се клапаните, стяга се главата с 5-6 кг усилие и се слага на буталото пластелин. После се превърта мотора и трябва да има поне 1мм, дори и да няма новата гарнитура може да го осигури нужното разтояние :cool: п.п. Сега ще потърся темата.п.п.2 Намерих я http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=181935п.п.3 Ето какво имах в предвид"Дай точният метоД на измерването на отварянето на клапаните :wink:Нали знаеш, че смукателния клапан е максимално отворен примерно около ДМТ или примерно 40-50 градуса преди ДМТ... Изпускателния клапан е приблизително огледален - максималното му отваряне е около 40-50-90 градуса след ДМТ на работния такт и към края на изхвърлянето той вече се затваря.ако е реални* 212 градуса (това са градуси на коляновия вал), смукателния полу-оборот (такт) е 180 градуса.:arrow: 212-180 = 32 градуса... което ще рече, че например клапана започва да отваря 16 градуса преди ГМТ и затваря 16 градуса след ДМТ...:arrow: следователно е максимално отворен при 90 градуса след ГМТ - може да са 100 или дори 120 - няма значение.При всички положения при горна мъртва няма конфликт между клапана и буталото... особено пък с толкова къс вал с малко застъпване на фазитеПринципно проверката се прави с пластелин, като правилото е клиренса между клапана и буталото в ГМТ да не е по-малък от няколко десети, което в случая с газката може спокойно да се разбира като 1мм :lol:А самата проверка можеш да я направиш като сложиш коляновия и разпределителния вал, някакви ризи и едно бутало, както и пръчките за съответния цилиндър. След това слагаш една стара гарнитура стягаш го малко, защото тя и без това е сплескана и пробваш като въртиш коляновия вал..... - с правилно зацепен вал и оригинални части би трябвало да получиш сегашния клиренс.Клиренса се мери с шублер, като забиеш извадения шиш за дълбочина и внимателно смъкнеш тялото на шублера към повърхността на пластелина...В момента би трябвало да имаш доста милиметри - 4-5-6 нещо такова...:arrow: 360 градуса р. вал означава, че профила му се състои от полу-кръг и всичко останало е гърбица - редовен феномен в по-старите американски коли... виждал съм даже данни, че има 372 градусови валове :lol: :lol: :lol:* реалните градуси на вала се мерят от 0.1мм до 0.1мм отваряне - колко градуса прави коляновия вал от 0.1мм отворен клапан отново до 0.1мм преди затваряне. В зависимост от системата може самия р. вал да е 360 градуса, а реално да работи като 230 реални..."Става дума за руски мотор, но метода не вярвам да е различен за другите коли.п.п.4 Че не съм го пробвал може да си сигурен, но дано ти свърши работа ;)

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като видя Вальо как раздава газ на купето на летището проблеми да видЕ? :D:lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като видя Вальо как раздава газ на купето на летището проблеми да видЕ? :D:lol: :lol:

Ахаааааааааааа :D :D :D :D ясноо ;) .Гарнитура ако не бъркам 0.84 е моята.Ма доколкото си спомням май караше с дебела гарнитура,Вальо .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се вярва на инфо-то за буталата PM1G: dome=2.5 comp. height 30.8С d15 блок+колянов вал,д13 бутала,d16z6 глава,д15 биели,гарнитура за главата от д16з6:Piston-to-Deck Height -0.002 инча, 11.36:1 Степен на сгъстяване... сичко изглежда ок ако няма нещо различно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Вальо трябва да е по-наясно, да пише той :rolleyes::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен са следните неща ,блок D15b7 ,глава D16z6 ,и бутала от d13b2 със биели от D15b7...всичко това затворено с клингиритова гарнитура и раздвижена ролка.Колата съм я развъртал до 8000 и не е имало щети ,надявам се и да няма;)А иначе колата е събирана в Омбре сервиз и по конкретно Джони.

Редактирано от saaron

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...