civicgonemad 60 #1 Публикувано 30 Октомври, 2011 Колеги предстои ми сглобяване на новия блок и сега търся делко. Въпроса ми е от кои двигатели мога да взема? V-TEC двиагтелите са ясни стига да не са обд-2 разбира се... Мога ли да взема примерно от англичанка d16y3? От д15б7? Или само в-тек-ово трябва да е? Цялата инсталация ми е обд1. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #2 Отговорено 31 Октомври, 2011 И мен ме интересува това колеги, защото ще ми предстои слагането на V-TEC глава и ще търся делко OBD-1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #3 Отговорено 31 Октомври, 2011 Няма проблем може да ползваш всичко щo е ОБД-1 и е MPFI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #4 Отговорено 31 Октомври, 2011 Прелюд? Акорд? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 31 Октомври, 2011 Витека не ти е фатален за делкото дали го имаш, дали го нямаш - търсиш OBD1, MPFI, SOHC, D-series. Тоест d15b7, d15z1, d16z6, англичанковите май също стават, но трябва да видиш буксата същата ли е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #6 Отговорено 31 Октомври, 2011 А питаш ли дали се намират и ако се намират какви цени им искат? Че било в-тек-ово айде 50 лв отгоре... Получава се някъв монопол... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 11 Ноември, 2011 (Редактирано) Колеги намерих едно, но ушите му не стават... дайте да видим какво е че да знам да ли да го карам да го пилят или... съм се набутал. Ето няколко снимки... Лошото е че няма никъде номера на него. На вътрешната част на капачката пише: PT 2/3 M10307 . В малката дупка на гърба пише 42. 23 Благодаря! Редактирано 11 Ноември, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #8 Отговорено 12 Ноември, 2011 Някой? Съдейки по буксата е обд1... Само това ми хрумва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #9 Отговорено 12 Ноември, 2011 Ето ти схема на делкото на D16Z6/9. Като гледам трябва да имаш 9 на брой кабели, които да излизат от делкото. 6 са ти за 3-те сензора в делкото.По 2 кабела за всеки сензор. 1 плюс 1 за ECU-то 1 за оборотомера Така е и при делкото на D15B7 Ето и схемата: Uploaded with ImageShack.us Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 12 Ноември, 2011 (Редактирано) Да кабелите са 9 на брой. 2 на малката букса и 7 на голямата. Съжалявам схемата ми е малко тъмна.Та май май ще го нося да го изпилят. Редактирано 12 Ноември, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #11 Отговорено 12 Ноември, 2011 Значи трябва да е ОБД-1Изтегли си схемата и провери кабелите по цвета им.Така ще си най-сигорен, че са правилните.Нямаш ли е-книжка на сикик 92-95, там я има схемата?Ако е нямаш ще ти я пратя, само ми дай поща или си изтегли от тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14345 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #12 Отговорено 12 Ноември, 2011 Ако е от едновалка, не може да не му стават ушите. Ето тук някъде по страничната част на ушите трябва да има щампа TD-XX, където XX е някакво двуцифрено число, по него горе-долу можем да получим някъв ориентир от какъв мотор е точно. Иначе така като го гледам е или обд1 или обд2 делкото, на обд0 бобината изглежда по различен начин - изхода за капачката е точно в центъра и, не е изнесен така на една страна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #13 Отговорено 12 Ноември, 2011 (Редактирано) Има само 1 кръгла лепенка със Х на нея, ако имало други сега ги няма. Нали някои уши се били разбилвали за да станат на В-тек глава. След малко чистене излезе и номер TD-310 4310 Редактирано 12 Ноември, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #14 Отговорено 12 Ноември, 2011 Само ушите на обд0 делката се разпилват, за да станат на втек глава, на това не би трябвало да се разпилва нищо. Разгледай го хубаво, да не би да си му обърнал посоките нещо, в смисъл такъв - "горно" трябва да е ушето, което е в близост до стойката за буксите. Тоест както седиш пред колата изхода на бобината трябва да сочи по посока малко над радиатора.TD-43U според интернет трябва да е заводското делко за D16Z6. Не знаеш ли от каква кола е свалено това нещо?п.п. Другия вариант е тва да е от някоя англичанка пълна инжекция, която използва старата отливка на без витековата глава - като на д15ките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #15 Отговорено 12 Ноември, 2011 (Редактирано) В най-добрия случай одисват 2 уши. И то е трудно да се окаже, че удисват... застават така, че ухото е твърде блозо до дупката за захващане и не може да се завърти болта. А 3-тото застава далеч извън дупката. Редактирано 12 Ноември, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #16 Отговорено 22 Ноември, 2011 Хах делкото май се оказва за Aкорд :D . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #17 Отговорено 23 Ноември, 2011 (Редактирано) Колега това делко дето ми каза, че си взел за 80 лв, но не знаеш от какво е се оказа от Акорд ли ??? Щура работа ,виж бързо го сменяй за такова което ти трябва. От D16Y3 става. Спомням си, че го обсъждахме.Също и колегите ти дадоха някои други идеи за делко.Айде успех тоя път с търсенето Редактирано 23 Ноември, 2011 от 4ushi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #18 Отговорено 23 Ноември, 2011 Нищо не го бърка и ако е от акорд, стига да е от едновалов акорд и зъбчетата да могат да се зацепят на разпределителния вал. Аз лично не съм правил такава интерверенция, но не виждам защо не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #19 Отговорено 23 Ноември, 2011 на втек глава само втек делко ако искаш да пасват болтовете.иначе е цигания да преправяш дупки... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #20 Отговорено 24 Ноември, 2011 Ох подлудих се с тва делко ей . Този номер грешно съм го дал TD-310 4310 Всъщност е TD-31U 4310. Вчера го мерихме на ниска глава от Д серията, като казвам ниска имам предвид д15б2/7 и д16у3 и си ляга идеално. Но на В-тек глава никък не удисва... В най-добрия случай ще се държи само на 1 болт ама ще се разпробива... За сега не сме го разпробивали първо ще го пробваме "ръчно" дали ще запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #21 Отговорено 2 Декември, 2011 Ами това е колеги... Делко от Акорд ама запали с него, но не можем да дадем правилната центровка... Върви ама се замисля... Поне се оказа, че делкото е читаво. Ако някой има интерес навит съм да го заменя за такова което ще ми свърши работа. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове