Jump to content
boqn_f1

колата ми прекъсва и придърпва

Recommended Posts

Не са клапани :] И ако беше позлвал търсачката щеше да прочетеш една моя стара тема и да не минаваш по всичкия път и набутвация по който минах аз ;)Пробва ли с друго EACV ? Защото самото придърпване може да се опише като отнемане на газта за момент и едно забиване на мотора... Също така предполагам проблема не е постоянен и равномерен и на моменти никъв го няма :blink:

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са клапани :] И ако беше позлвал търсачката щеше да прочетеш една моя стара тема и да не минаваш по всичкия път и набутвация по който минах аз ;)Пробва ли с друго EACV ? Защото самото придърпване може да се опише като отнемане на газта за момент и едно забиване на мотора... Също така предполагам проблема не е постоянен и равномерен и на моменти никъв го няма :blink:

по горе писах че сам го сменил и няма никаф ефект а дати кажа че понякога миса струва на ниските обороти че трагва на 3 цилиндара на ниските обороти.ако някои има друго иацв дами даде да пробвам или друго запалване ще пробвам а тва иацв кадето сега сам го сложил го купих от стефан от пловдив от варящя кола и се самнявам дане работи и това Редактирано от boqn_f1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце ти смени всичко а проблема може да е съвсем малък.Ходи до сервиз на хонда..някак си по евтинко ще излезе :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце ти смени всичко а проблема може да е съвсем малък.Ходи до сервиз на хонда..някак си по евтинко ще излезе :)

Брат ми преди време кара Сивика в Бултрако Пловдив сервиз за смяна на шарнири и втулки на носачи. Пътувайки към вкъщи чул тропане в лявата част на колата! Качихме я на канал да видим защо така тропа и при огледа изненадата ни беше огромна,гайките на левия долен носач и шарнира се държаха на 3-4 навивки на резбата! Не ми се мисли какво е щяло да стане ако е бил тръгнал на по-дълго пътуване!Мисълта ми е ,че не ясно дали ще му излезе по-евтино на колегата.Поздрави!:honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , че на брат ти не са му завили болтовете , не значи че на всички не ги завиват ;) А и се прави пробно кръгче , след като ти ремонтират нещо както знаеш.Но това друга тема.Според мен в сервиз който гледат хонди от сутрин до вечер все малко от малко им е ясно като имаш проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой беше споменал за реглаж на клапани. провери ги ако вече не е късно. при продължителна работа без реглаж клапаните се натягат и започват да изпускат което ще ти ке отрази на работата на двигателя. при мен след реглаж дори се покачиха оборотите на празен ход но пък работи стабилно за разлика от преди това. карам на газ и бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои които е регулирал клапни на прелюд ф20а4 да каже на каква хлабина да направа клапаните щотото гледах в един мануал и имаше няколко стоиности а на аутодата много не вярвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукателните ги правиш на 0.25мм., изпускателните на 0.30мм. - на студено!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръсни малко контокс (спрей за почистване на електрически контакти) на буксите на ЕКУ,и на делкото.Като дадеш на късо кабелчетата на буксата за диагностика никаква грешка ли не дава???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проверявал ли си компресията на двигателя?При ниска компресия на някои цилиндър ще има подобни симптоми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...