Tyrion 0 #1 Публикувано 23 Октомври, 2011 Здравейте момчета,първо искам да се извиня ако вече има такава тема-ползвах търсачката,но не открих нищо което да даде отговор на моя въпрос.Така,сега по същество.От скоро съм хвърлил око на тези хонди 7-ма генерация и по спецялно двувратата.На пръв поглед не блести с кой знае какъв дизайн,но нещо ми казва,че това е моята кола-падам си по колите с две порти.Изчетох сумати постове за този модел-бензинови,дизелови,абе всичко.Някъде прочетох,че при 7ген. при бензиновите мотори,имало проблем със скоростните кутии...незнам дали проблема е често срещан или е само епизодичен....просто погледа ми попадна на такова мнение на един колега.Интересува ме,някой зане ли при кой бензинови-1.4 90кс или при 1.6 110кс???По принцип съм се насочил към 1.6 Vtec,и ме интересува да не попадна на такъм проблем.Ако има и нещо друго което би ми било полезно за този мотор ще се радвам да ги разбера.Благодаря предварително на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #2 Отговорено 24 Октомври, 2011 До колкото разбрах,имали проблем с лагерите на първичния вал на скоростите...някой може ли да каже малко повече за този проблем-ремонтира ли се???Някой имал ли е този проблем?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #3 Отговорено 25 Октомври, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #4 Отговорено 25 Октомври, 2011 Имах 7ца 1.6 110коня и никакъв проблем не е имал от горепосочените,купувай и не се плаши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Airdale 0 #5 Отговорено 26 Октомври, 2011 Щях да си взимам 1.4, 90 коня. Говорих с продавача, който току-що я беше внесъл от Италия. Проблема беше посочения от теб. Като разучих колко ще ми струва поправката се отказах, въпреки добрата цена Взех си 1.6, 110 коня и нямам проблеми (като изключим по-високия данък) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #6 Отговорено 26 Октомври, 2011 Много ви благодаря за отговорите.Загледал съм се точно към 1.6 110 кс,и затова попитах за тези бензиновите.Много ми се кара и дизеловата версия,ама с тези турбо проблеми дето ги имат,ме отдръпнаха от този CTDI.Така и не можах да разбера дали проблема с турбото е само в него и се налага смяната му,или е в друго причината?!?Дали някой не е решил проблема с рециклация на старото,подмяна на някоя част по него...без да се налага пълното му отстраняване и подмяната му с ново?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #7 Отговорено 26 Октомври, 2011 Много ви благодаря за отговорите.Загледал съм се точно към 1.6 110 кс,и затова попитах за тези бензиновите.Много ми се кара и дизеловата версия,ама с тези турбо проблеми дето ги имат,ме отдръпнаха от този CTDI.Така и не можах да разбера дали проблема с турбото е само в него и се налага смяната му,или е в друго причината?!?Дали някой не е решил проблема с рециклация на старото,подмяна на някоя част по него...без да се налага пълното му отстраняване и подмяната му с ново??Няма ли шанс този проблем да се реши като се вземе турбо от някой Опел,нали и те ползват същите мотори??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 26 Октомври, 2011 А помъчи ли се да ползваш търсачката ??? - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&st=70&p=1057163527&hl=ctdi&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057163527Само като напишеш CTDI излизат доста резултати , да не говорим за други думи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #9 Отговорено 27 Октомври, 2011 Да колега,изчел съм всичко в вашия форум за този дизел.Но никъде конкретно не беше споменато решението на този проблем-може и да не съм го видял,но все пак реших да попитам за последни новини по този казус....EGR,EVRV,actuator,turbo?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #10 Отговорено 29 Октомври, 2011 Много ще се радвам колегите който карат такива дизелчета,и са минали през този пробелм да кажат как са решили проблема-винаги ли опира до смяна на това турбо???Вчера ходих да гледам едно CDTI,и много ми хареса как работи.Въпреки,че не беше палено сигурно от месеци,запали от раз.Отначало неможа да завърти,защото беше скапан акумулатора,но като му сложиха читав запали веднага-без да се замисля.Но този проблем с турбината не ми даде куража да извадя парите.....та ще се радвам да прочета мнения на колеги които карат дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #11 Отговорено 29 Октомври, 2011 В повечето случаи твоята си турбина се ремонтира , говоря по спомен - 200-300 лв е ремонта . Обърни се към Сервиз Омбре , от там имам инфото , което е споменавал във Форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #12 Отговорено 29 Октомври, 2011 Благодаря ти,значи казваш за 300лв се оправя....ако е за толкова да не го мисля тогава.Абе минами през ума,че може някой преди мен може да е свършил този ремонт,ама знае ли човек-все пак колите идват винаги на по ''130к км'' в бг и като сложим още 100к отгоре който са заличени от джанбазите найстина предишния собственик може да го е правил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #13 Отговорено 29 Октомври, 2011 Много ви благодаря за отговорите.Загледал съм се точно към 1.6 110 кс,и затова попитах за тези бензиновите.Много ми се кара и дизеловата версия,ама с тези турбо проблеми дето ги имат,ме отдръпнаха от този CTDI.Така и не можах да разбера дали проблема с турбото е само в него и се налага смяната му,или е в друго причината?!?Дали някой не е решил проблема с рециклация на старото,подмяна на някоя част по него...без да се налага пълното му отстраняване и подмяната му с ново??аз не виждам какъв епроблема със дизелите,,,както примерно със фолцваген така и на тези хонди турбото е със променлива геометрия и на 50 000 км се нуждае от едно обслужване за да няма проблеми,,,аз имам такава кола със рециклирано турбо поради други причини и карам вече година без никакви проблеми дори съм със чипПоздрави колега и дано намериш правилната хонделка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #14 Отговорено 29 Октомври, 2011 Много ви благодаря за отговорите.Загледал съм се точно към 1.6 110 кс,и затова попитах за тези бензиновите.Много ми се кара и дизеловата версия,ама с тези турбо проблеми дето ги имат,ме отдръпнаха от този CTDI.Така и не можах да разбера дали проблема с турбото е само в него и се налага смяната му,или е в друго причината?!?Дали някой не е решил проблема с рециклация на старото,подмяна на някоя част по него...без да се налага пълното му отстраняване и подмяната му с ново??аз не виждам какъв епроблема със дизелите,,,както примерно със фолцваген така и на тези хонди турбото е със променлива геометрия и на 50 000 км се нуждае от едно обслужване за да няма проблеми,,,аз имам такава кола със рециклирано турбо поради други причини и карам вече година без никакви проблеми дори съм със чипПоздрави колега и дано намериш правилната хонделкаДано колега,даноИ аз се чудех какво може толкова да им има,че чак колеги да поръчват турбини от по 1500лв от чужбинско,точно заради това се чудя и се мая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
momoko 2 #15 Отговорено 10 Ноември, 2011 Здравейте колеги. И аз съм се насочил към 7ма генерация 1.6 мотор, но с 4 врати. Имам проблем обаче. Няма почти никакви на пазара! Моля ако някой е срещал или знае къде мога да открия такава да пише!Благодаря ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #16 Отговорено 10 Ноември, 2011 Здрваей колега,гледа ли по сайтовете?Ето ти една две http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11317412603149971&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312300684209054&f1=detailsне е като да няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #17 Отговорено 10 Ноември, 2011 (Редактирано) Брех тая 7 ген как се активизира Колегата изглежда пита за 7 ген седан, която е доста по-рядка, защото не се е предлагала на европейския пазар освен във вариант хибрид.Тези които се предлагат втора ръка са от Канада,САЩ, Турция или както е мойта от България .Продаваните 7 ген седан в България са правени в Япония или поне тези които съм гледал. Редактирано 10 Ноември, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове