erchi 0 #1 Публикувано 23 Октомври, 2011 Моля ви колеги да помогнете,имам хонда CRX D16Z5 висок ми е разхода на гориво,замервах (сонда) добре е смених и датчика за налягане на входящия въздух какво може да е направо се побърках с тоя проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 5 3 #2 Отговорено 23 Октомври, 2011 Здр а свещите как са ако искаш ми вярвай но след като ги смених разхода ми падна чуствително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #3 Отговорено 23 Октомври, 2011 А колко е бил и колко е сега разхода.Лампата на чека свети ли?От кога,я имаш колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #4 Отговорено 23 Октомври, 2011 Ако клапана регулатор за налягане на горивото който е на бензиновата рейка неработи коректно и дьржи по голямо налягане е вьзможно да дигне разхода. Сьщо така вьзможна причина е датчика за темперетурата на двигателя. Не тоя за показанията на таблото а тоя който дава инфо на компа. Ако дава грешни показания на компа че двигателя е студен ,компа ще обогатява сместа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #5 Отговорено 23 Октомври, 2011 А колко е бил и колко е сега разхода.Лампата на чека свети ли?От кога,я имаш колата?нищо не свети работи добре нз колко е бил но тряя да е 8-9 така е откакто сия купих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #6 Отговорено 23 Октомври, 2011 Ако клапана регулатор за налягане на горивото който е на бензиновата рейка неработи коректно и дьржи по голямо налягане е вьзможно да дигне разхода. Сьщо така вьзможна причина е датчика за темперетурата на двигателя. Не тоя за показанията на таблото а тоя който дава инфо на компа. Ако дава грешни показания на компа че двигателя е студен ,компа ще обогатява сместа.еми аз смених датчика които е за налягане на входящ въздух тои се намира на смукателите под инджекцията в дясно,ти за кои ми приказваш и каде е тои? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #7 Отговорено 23 Октомври, 2011 На главата от ляво се намира но не е от него,ако не работи би трябвало да ти свети чека, грешка 6 ако не ме лъже паметта.Виж свещи филтри и за течове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trepa4a 2 #8 Отговорено 23 Октомври, 2011 Ако не работи ламда сондата и ли някой датчик компютъра минава в авариен режим и обогатява горивната смес . От там и по-висок разход<BR clear=all> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #9 Отговорено 23 Октомври, 2011 И святка чека! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #10 Отговорено 24 Октомври, 2011 а на кое викате чек на таблото оранжевата или зад жабката кадето е лампата за грешките в компютара която мига червено ако има грешка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trepa4a 2 #11 Отговорено 24 Октомври, 2011 оранжевата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #12 Отговорено 24 Октомври, 2011 не свети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trepa4a 2 #13 Отговорено 24 Октомври, 2011 А като дадеш контакт светва ли--като запалиш трябва да угасва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #14 Отговорено 24 Октомври, 2011 да точно така е няма проблеми с това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #15 Отговорено 24 Октомври, 2011 като дам на контакт свети и ако изчакам малко да нагнети помпата след това угасва,след като запаля си е огаснала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #16 Отговорено 24 Октомври, 2011 има ли вероятност както така не ми свети чека,да има пак някои датчик които не работи и от там да е всичко.вече нз ко да напрая смених датчика за налягане набутах се с него щото пак си мирише на сурово гориво от ауспуха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #17 Отговорено 25 Октомври, 2011 измери датчика за тем. на мотора дали е в норми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове