Jump to content
SVE_1986

Затапени отвори на глава

Recommended Posts

Здравейте колеги.Някой знае ли за какво са тези отвори на главата?

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата ако я натъпчеш с вода и температурите станат много ниски от там ще избие ,за да не се пръсне блока :D На всички двигатели имат ;)

Редактирано от fly-boy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно само водата как ще ги равие...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са си технологични отвори при отливането.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водата не ги развива,това са като тапи ;) Там е най слабата точка при високо налягане ;) Сипи вода при температури под 0 градуса и ще видиш как става пиниза ;)Преди много години на едно пежо видях как действа :D

Редактирано от fly-boy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно неме разбра тези тапи са на резба даже е конусна да не говорим че там май не е вода а масло ,и няма как при замръзването водата да прави вартеливи движения ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водата не ги развива,това са като тапи ;) Там е най слабата точка при високо налягане ;) Сипи вода при температури под 0 градуса и ще видиш как става пиниза ;)Преди много години на едно пежо видях как действа :D

Браво гениий, ти май не си виждал глава на хонда от близо а? Хайде да направим теста на твоята хонда да видим как избива от там. Ще е много интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата edikoisi е прав.Отворите са на резба и от там минава масло.Интересно защо са оставени.Чудно ми е ако вържа на един от отворите датчик за налягане или температура на масло дали ще отчита вярно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да споделя какво стана :) .Сложих на един от отворите заводския датчик за налягането на маслото,хубавото е,че резбата си е същата и не се наложи преправяне.На студена кола няма ядове,но стигне ли до нормална работна температура лампата на маслото започва да премигва на празен ход,явно там налягането е по малко от 0.6-0.7 бара.Тия дни ще го върна на мястото му над филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...