SVE_1986 72 #1 Публикувано 20 Октомври, 2011 Здравейте колеги.Някой знае ли за какво са тези отвори на главата? Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 20 Октомври, 2011 да не са тапи за вода ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #3 Отговорено 20 Октомври, 2011 (Редактирано) Зимата ако я натъпчеш с вода и температурите станат много ниски от там ще избие ,за да не се пръсне блока На всички двигатели имат Редактирано 20 Октомври, 2011 от fly-boy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #4 Отговорено 20 Октомври, 2011 интересно само водата как ще ги равие... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 20 Октомври, 2011 Според мен са си технологични отвори при отливането. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #6 Отговорено 20 Октомври, 2011 (Редактирано) Водата не ги развива,това са като тапи Там е най слабата точка при високо налягане Сипи вода при температури под 0 градуса и ще видиш как става пиниза Преди много години на едно пежо видях как действа Редактирано 20 Октомври, 2011 от fly-boy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #7 Отговорено 20 Октомври, 2011 явно неме разбра тези тапи са на резба даже е конусна да не говорим че там май не е вода а масло ,и няма как при замръзването водата да прави вартеливи движения ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 20 Октомври, 2011 Водата не ги развива,това са като тапи Там е най слабата точка при високо налягане Сипи вода при температури под 0 градуса и ще видиш как става пиниза Преди много години на едно пежо видях как действа Браво гениий, ти май не си виждал глава на хонда от близо а? Хайде да направим теста на твоята хонда да видим как избива от там. Ще е много интересно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #9 Отговорено 22 Октомври, 2011 Колегата edikoisi е прав.Отворите са на резба и от там минава масло.Интересно защо са оставени.Чудно ми е ако вържа на един от отворите датчик за налягане или температура на масло дали ще отчита вярно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #10 Отговорено 18 Януари, 2012 Все пак да споделя какво стана .Сложих на един от отворите заводския датчик за налягането на маслото,хубавото е,че резбата си е същата и не се наложи преправяне.На студена кола няма ядове,но стигне ли до нормална работна температура лампата на маслото започва да премигва на празен ход,явно там налягането е по малко от 0.6-0.7 бара.Тия дни ще го върна на мястото му над филтъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове