Jump to content
dex2ex

Проблем със серво на спирачки

Recommended Posts

Добър ден на всички.Историята е следната-вчера и днес във Варна вали непрестанно и на места се образуват цели океани.След влизането ми във втората огромна локва на излизане педала на спирачките се втвърди и остана в горно положение,при натискане със сила спирачките работят ABS-а също.След 1-2км каране отново спирам нормално(почти нормално),въпроса ми е дали(аджеба щото не съм много наясно с тези системи на колата)сервоусилвателят се задвижва от ремък и този ремък като се намокри приплъзва и помпата реално не върти както трябва.Днес обсъждах с познати и те са имали същия проблем,докато баща ми пък каза че на неговото ситроенче тази система е купулирана с двигателя(те.е. зацепена със зъбна предавка)и при него няма как да се получи подобна драма.В момента колата ми поизъхна и спира нормално.Ако някой има идея моля нека ме осветли накратко -колата е Хонда Сивик 6-та D14Z4 2000г хечбек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега отвори си предниа капак и виж каде ти стои сервото,,,едно голямо крьгло черно и за него е xваната спирачната помпа,,само на дизелите го варти ремака:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се подигравай ако обичаш.Казах че не ми е ясана системата на сервото,не лежа постоянно под капака на колата,карам я ....ако нямаш смислено мнение не го споделяи.Технически грамотен съм и търся отговор а не сърказъм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,нямаш проблем със сервоусилвателя.Просто не минаваи през дълбоки локви.Като се намокрят наладките и се получава това което си описал.Като покараш малкоте ще изсъхнат ,ще загреят и няма да имаш проблем.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е единият момент. Обаче пък колко да се намокрят? Имал съм го тоя яд. Свиреше ли ти ремък? Едно такова характерно е като пищене и те хваща скомината? Като направи пак тоя номер изфорсирай мотора и ако изсвири значи е от ремъка. Моя леко го натегна майстора като му казах и се оправи. Явно е започнал да охлабва и водата му идва в повече. п.п.Като го направи това водата ми беше покрила фаровете и от един камион ме обля по предното стъкло вода от една вълна, а нямам и кора под мотора. Колата беше да угасне после няколко мин и пушеше цялата, та спрях после с ръчната докато образди :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде видя върказъм. Колега правилно се опита да ти обясни - сервото не е с ремък. Това голямото и черното което е свързано със маркуч към смукателния колектор, работи на принципа на вакум които се образува при работата на двигателя. Принзипно след дълбока локва ми се е случвало да не спира добре няколко метра докато не се изчисти водата от накладките. Но поне аз не виждам връзка с водата да ти се втвърди педала на спирачката, това би се случило ако не работи двигателя или проблем с диафрагмата на сервото или клапана които е на маркуча между сервото и колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...