CecoVR 2 #1 Публикувано 18 Октомври, 2011 Здравейте колеги искам да споделя и да питам ако някое знае от къде мога да си взема и дали въобще има термостат за сивик англичанка който да отваря на повече от 78градуса двигателя е Д14А7 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 18 Октомври, 2011 Ми нормално за твоя мотор е между 76 и 80...за кво ти е друг? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #3 Отговорено 18 Октомври, 2011 на D15Z1 е от 80 до 84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #4 Отговорено 18 Октомври, 2011 е като колегата е писал ,да споделя и аз,на жената сивика д14 90 коня зимата и загрява бавно ,някой знае ли на колко градуса е че да помися за нчкой който отваря по късно ,или да си направя сметката да го сменя с нов ако е заминал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 19 Октомври, 2011 Това, че ще сложиш термостат който отваря по-късно, не осначава, че ще загрява по-бързо Ако загрява наистина бавно, просто си смени термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #6 Отговорено 19 Октомври, 2011 Явно не се изразих добре,парното през зимата е под всякаква критика, иначе термостана недава признаци да е сгънал/лятото си загравя нормално стрелката се задържа без колебания градско и извън даже и да освободя от скорост ,абе както и да е ще го сменя пък да видим дали ще е по добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 19 Октомври, 2011 Смени си филтъра на купето или виж що не бачка парното!Мони, ако четеш темата ще да ми трябва термостат за Д13-ката, ама нещо истинско, знаеш! Тая кола едвам отлепя стрелката на температурата, ама парното е 6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #8 Отговорено 19 Октомври, 2011 абе дайте и на мен такъв термостат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #9 Отговорено 19 Октомври, 2011 Ами трябва ми на повече геадуси защото като паднат температурите и парното не смогва да стопи духа си ама не така че да ме устройва абе не духа студено ама и недуха достатъчно топло,затова питах ако мога да си сложа някакъв 84 примерно си мисля че ще е по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #10 Отговорено 20 Октомври, 2011 Проблемите ви с парното идват не от термостата, а по-скоро от радиатора на парното. На мен парно на степен по-голяма от 2 не ми се е налагало да ползвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #11 Отговорено 20 Октомври, 2011 какво ни е на радиаторите ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #12 Отговорено 20 Октомври, 2011 И аз като теб бях решил да слагам термостат които отваря на пълно на 84 градуса.Дори си взех един на "Тама" но така стои в колата.За сега съм доволен от текущия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #13 Отговорено 23 Октомври, 2011 Относно радиатора на купето и двата маркуча които влизат в него са топли ,затова си мисля че ако сменя термостата може би ще задуха по топло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #14 Отговорено 23 Октомври, 2011 А аз си мисля, че ако си почистиш радиатора или го смениш с нов, ще задуха още по-топло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #15 Отговорено 23 Октомври, 2011 Ами трябва ми на повече геадуси защото като паднат температурите и парното не смогва да стопи духа си ама не така че да ме устройва абе не духа студено ама и недуха достатъчно топло,затова питах ако мога да си сложа някакъв 84 примерно си мисля че ще е по добреА температурата на колата как е? Ако ти е нормална, проблема не е в термостата а е или в кранчето не ти отваря достатъчно или радиаторчето за парното се е позапушило. Поне при мен парното е на малкия кръг щом захладнее течността и от парното започва да подухва леко затоплен въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #16 Отговорено 23 Октомври, 2011 да ти кажа колегата Player101 има право. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #17 Отговорено 23 Октомври, 2011 Ами стрелката ми е добре дига се бързо стои една идея под средата и не помрадва,няма баир няма изключено няма надолнище ,а като затворя въздуха да го върти само вътре в купвто духа по топло но пък след извевстно време започват да се потят прозорците незнам направо съм се збъркал с това парно.Сега е добре че още не са паднали температурите ама като паднат под нулата няма згряване А относно радиаторчето каква е логиката да е запушено и двете тръби да са топли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове