Jump to content
archer

Прелюд 4 - скорости

Recommended Posts

Колеги (каращи Прелюд),не знам при вас как е но мен много ме дразни как сепревключват скоростите на моя Прелюд. Струват ми се много "дървени". Сега като застудя времето още по зле взе да става. Докато не позагрее маслото в скоростите запъват и се преквлючват много неприятно. Сигурно е нормално, но все пак реших да питам и при вас ли е така?Така си е откакто я купих. Сменях още тогава маслото със Honda MTF от Юби Ко, но разлика няма.Та пак да повторя въпроса: и при вас ли е така? Доволни ли сте от начина по който се превключват скоростите на Прелюда или може би само при мен е така? Благодаря предварително за мненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като я купих се наложи да сменя съединител.Притискателния диск беше заминал и не можеше да влезе 1-ва и задна.А преди да си замине окончателно и при мен беше така,но само на 1-ва и задна.Те прелюдите имат хитър предпазител с които не позволява да вкараш примерно,задна или 1-ва когато си на по-високи обороти.И сигурно съединителя си отива,защото при превключване не може да издърпа предпазните щифтове до край.п.п.Сега са перфектни скоростите и много плавно се сменят.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би колегата Picaso906 и да е прав.В интерес на истината , след като смених маслото в скоростите и аз в Юби Ко нещата станаха по-добре но май май както и аз си карам с оригиналният съединител все още , се замислям за смяна догодина.Отделя ми към средата което е ясно че ти подсказва до къде са нещата :)Като карам Сивика на колега в работата 1.4 6та генерация , като сменяш скорости с него все едно режеш нож с масло а той 5та година не е сменял там масло :) Не мога да си го обясня , на реални километри ми е автомобила ( 180 000 ) което не би трябвало да е много но пък може би годините вече си казват думата за някой от елементите които са консуматив като съединител примерно.Така че и при мен е така колега.Аз винаги оставям автомобила преди да тръгна 5 мин да поработи на място но дори и така да е пак не е перфектно сменянето но пък си я обичам :)Ако не е тайна колега , какъв съединител сложи или си сменил само притискател ? Колко кинти ти излезе процедурата ? Проверил съм оригинален за наще коли специално 2.0 мотора колко е ( 500 ) а за Валео корейското 270 лв мисля че беше комплекта но не познавам човек който кара с такъв за жалост да каже отзиви от него.До Александър :) Според мен не е от това.При мен са сменени всички видове течности в колата с такива от Юби Ко и Бултрако , няма течове.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си спирачната течност в казанчето на съединителя. Когато ми понамалее ,скоростите стават гадни .. ни напълня ли го до където трябва (Макс) ,стават маазни и приятни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мерси. Ще погледна после как е нивото. Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нов комплект със лагери и всичко+смяната 400лв.вече ще станат 8 месеца от както го смених. Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Къде е това казанче да му проверя нивото и аз? Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единсвено по-различно , което съм забелязал , е че първа предавка не мога да включа в движение с по-висока скорост. Ако се движа с над 10-15 км/час първа скорост не мога да включа. Не съм се и опитвал де , за да не изкъртя нещо. Пробвал съм и на прелюд 5 генерация - абсолютно същото е. Имам сузуки суифт и митсубиши колт. При тях го няма това нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам и при мен е така , трябва да е ама съвсем бавно за да ръчна първа :) Незнам каква е идеята и кой би сменил от 2ра скорост с 80км/ч на 1ва скорост но..явно са имали някакъв замисъл джапанките.Имал съм смотан , счупен , раздрънкан форд който нямаше проблеми с такова включване

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моя прелюд имаше подобен проблем с скоростите. Първа влизаше най-трудно другите предавки пак се усештаха неприятно и според моя човек на който му имам наистина доверие каза че, жилата към скоростната кутия са за смяна. Успех. :rolleyes:

Редактирано от Jam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единсвено по-различно , което съм забелязал , е че първа предавка не мога да включа в движение с по-висока скорост. Ако се движа с над 10-15 км/час първа скорост не мога да включа. Не съм се и опитвал де , за да не изкъртя нещо. Пробвал съм и на прелюд 5 генерация - абсолютно същото е. Имам сузуки суифт и митсубиши колт. При тях го няма това нещо.

Същото е и при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единсвено по-различно , което съм забелязал , е че първа предавка не мога да включа в движение с по-висока скорост. Ако се движа с над 10-15 км/час първа скорост не мога да включа. Не съм се и опитвал де , за да не изкъртя нещо. Пробвал съм и на прелюд 5 генерация - абсолютно същото е. Имам сузуки суифт и митсубиши колт. При тях го няма това нещо.

Точно това имах предвид,Явно е някаква защита.И аз като я купих мислех,че първа е прецакана,Но после разбрах какво му е предназначението.Същото се отнася за задната.Ако не си спрял не влиза.И точно тия предпазители първи ти съобщават за проблем със съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем със съединителя нямам. Скороростите си влизат мазно и коректно. Ако имаше проблем със съединителя , щеше да има съвсем други признаци. До Арчър : Прелюдът ми е първата хонда , която имам . Когато го взех преди 2 години и половина се стигна естесвено и до смяна на течностите. В двигателя сложих 5 в 40 синтетика. Не , че с 10 в 40 полу-синтетика ще се счупи , но за всеки случай. Но когато дойде реда на скоростите - :o . В книжката пише двигателно масло 10 в 40. Естествено помислих , че е печатна грешка. Изтеглих мануал - и там същото . Питах тук-там - същия отговор. Но аз нали съм Тома неверни а и съм моторист , за всеки случай сложих 5 в 40 пълна синтетика двигателно масло за мотоциклет. В него си има добавки и за скорости - понеже на 4-тактовия мотоциклет маслото е общо : вал,скорости,съединител . Скоростите ми влизат перфектно и зиме и лете. А има и друго . Самият скоростен лост е доста по-къс от лостовете на другите коли с , които го сравнявам. А малкото рамо изискава по-голямо усилие , но пък за сметка на това печелиш по-малък ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблем с по трудно включване зимата и може би малко прекалих като сложих някакво евтино 5W30 но проблем вече нямам.За включване на първа подавам газ и когато оборотите се изравнят тя си влиза и като пусна съединителя тя вече е на достатъчно обороти и направо дръпва напред(особено полезно ако изпреварваш нещо бавно а отпред идва кола)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като я купих се наложи да сменя съединител.Притискателния диск беше заминал и не можеше да влезе 1-ва и задна.А преди да си замине окончателно и при мен беше така,но само на 1-ва и задна.Те прелюдите имат хитър предпазител с които не позволява да вкараш примерно,задна или 1-ва когато си на по-високи обороти.И сигурно съединителя си отива,защото при превключване не може да издърпа предпазните щифтове до край.п.п.Сега са перфектни скоростите и много плавно се сменят.

колега интересува ме от каде в софия си купи комплекта съединител и колко лв. ти излезе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина Прелюдите 4 са с двигателно масло 10-40 преди 2 години го смених с такова Тотал за 50 лв. и няма никакви проблеми и зимата си влизат много лесно всичките.

Редактирано от pepi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...