Jump to content
ma3x_143

4WS 5-та генерация

Recommended Posts

Здравейте,Някой пробвал ли е да си постави 4WS системата от друг Prelude и ако може да сподели какво трябва да се направи от гледна точка на това, какво се смъква от колата която го има та да се постави на колата която го няма?Става въпрос за H22A5 на H22A5, само дето моята е type SH, a Прелюда от който мисля да го смъкна си е с обикновенното окачване.Благодаря предварително. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа нещо, не ми се сърди! Не осирай колата, тя е бял гарван, стокова с ATTS !!! Иначе има пичове, които са слагали 4WS, но на обикновените версии.А темата за повреди в 4WS на 4 и 5 ген. е отделна :)

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре инвестирай в добри гуми и спирачки , отколкото в системи разни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа нещо, не ми се сърди! Не осирай колата, тя е бял гарван, стокова с ATTS !!! Иначе има пичове, които са слагали 4WS, но на обикновените версии.А темата за повреди в 4WS на 4 и 5 ген. е отделна :)

Мерси за съвета ZAPPA! Не че си търся белята но просто ми беше чуден този въпрос, тъй като ми е интересно какво е положението, но чел съм и темата за повредите което ме кара на мисълта че е по добре май така да си остане original...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип има разлика в предните рейки. На тия с 4WS  има допьлнителни 2 датчика на предната рейката. Незнам дали обикновенните рейки нямат място за монтирането на тия датчици или се сменя цялата рейка. Другото различно е задния мост. По принцип 4WS е свьрзан с абс системата ,както и с датчика за скороста. Незнам дали има разлика в компютьра на АБС на коли с 4WS и обикновенни. Иначе системата е доста надежна и дефекта който най често дава вече е известен-студени спойки в компа на 4WS които се презапояват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около месец аз завърших моя проект за монтиране на система 4WS на Honda Prelude 2.3 4генерация.Относно това какво е необходимо да се направи мога да обясня доста подробно какво е необходимо да се направи,но не разполагам с много снимки на частите и компонентите на системата.Просто нямам навика да снимам докато работя:)Частите които ще са ти необходими можеш лесно да намериш втора употреба,аз купих всички компоненти на системата без предната рейка от един английски прелюд за 350 лв.Необходимите ти компоненти са:-Заден мост с монтиран на него активатор 4ws включително и с задните кормилни щанги.-ЕКУ на системата (намира се зад задната лява седалка) в багажника,заедно със стойката му.-ЕКУ на ABS системата (намира се в дясната задна страна под кората)-различно е от ЕКУ без 4WS-Целия куплонг с кабели като тръгнеш от задния мост през ЕКУ 4ws, през ЕКУ ABS и стигнеш до дясната част под предното табло.Всички те вървят в един сноп кабели и ги сменяш всички заедно,включително с кабелчетата към датчиците на АBS.-Нова предна рейка предназначена за 4WS,не можеш да използваш старата твоя,в тази която ти трябва има монтиран един датчик в техническото описание се нарича front sub steering angel sensor.Това е най трудната за намиране част, понеже ти трябва такава рейка от кола с ляв волан и с система 4ws.Всичко останало можеш да вземеш от някоя англичанка с десен волан.Въпросния датчик също той е еднакъв.Проблема е че за неговата работа в зъбната рейка има издълбан по нейната дължина канал с специфичен профил който го няма в обикновената.-Другия датчик който ти е необходим се намира под волана нарича се Front main steering sensor ,еднакъв е за ляв и десен волан.Сваля се волана,датчика за SRS системата, и самият датчик е монтиран на пластмасовата стойка в която са ти и ключовете за мигачите ,чистачките.Тук може да имаш известен проблем понеже има разлика в това дали е с SRS или без,но е възможно да преправиш лесно твоята си стойка така че да се монтира този датчик.Просто се изрязва малко по голям отвор и всичко си пасва.-Тук ще трябва да пускаш малко кабели-от долната кутия с предпазители към този датчик и след това към буксите на куплонга в дясната част на таблото,също така и кабел от датчика в предната рейка.-Има разлика в разположението на кабелите в буксата на ABS системата която трябва да включиш към останалата част,кабелите са еднакви по цветове и при 2WS и 4WS, но са различно разположени в самата букса,трябва да се пренаредят.-Останалите входни сигнали които ще са ти необходими за системата 4WS са от speed sensor ,от ръчната спирачка,алтелнатора и още някои те не са проблем, има ги изведени на свободна сива букса от дясно под предното табло която просто се включва в идентичната такава която си монтирал заедно с целия сноп кабели на 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата като цяло не е особено сложна за изпълнение,но е доста туткава,основната трудност е да се свържат правилно всички електрически кабели,като ако си ползвал за донор кола с десен волан цялата предна част на инсталацията трябва да се пусне или преправи особено на ABS системата.Като цяло имаш да пуснеш мисля че са 7 проводника( три от датчика на предната рейка и 4 от датчика на волана)всички останали кабели просто се пренареждат в буксите,задните сензори са си в активатора и си се комутират в кабелния сноп който сменяш.Ако ползваш за донор кола с лява дирекция работата по ел.инсталацията се опростява доста.Надявам се да съм бил полезен,ако на някой му е необходима по подробна информация питайте ще се радвам ако мога да помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...