Jump to content
пламен1

Автоматичен смукач при D15B2

Recommended Posts

Искам да попитам колегите които карат на пропан бутан д15б2 имат ли автоматичен смукач когато палят директно на газ... Защото при мен е много странна работата :досега имах смукача смисъл паля държи около 1300 оборота и постепенно ги сваля на 800,тогава нямах придърване и двигателя работеше много равномерно .... ,но отскоро този смукач изчезна...сега при палене отначало колата държи ниски и неравномерни обороти при потегляне от 800 до 3200 оборота е много мудна и придърпваща,а след 3200 направо се изтрелва като Втек .... нека който го има явление и той да сподели...къде може да е причината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и моята е д15б2, като паля директно на газ държи на 1300-1500 и постепенно като загрява колата си падат до нормалните. Ако си с електрически изпарител не знам да има като на вакумния такова бутонче при пържоначален старт да напомпиш допълнително газ, или греша, моита след монтажа на газовата започна да пали мн трудно на бензин, не знам от кво е само един пич дет се пише на голям разбирач ми нави болчето механично да и вдигне оборотите да даржи на газ 900 а като превключа на бензин са 1100 не знам дали тва болче дет го навива и развива то ли командва дросела и дали се е разбазикал и от тва да ми пали трудно на бензин, иначе запали ли веднаж след тва е чук от секи път, зора е сутрин първия старт да запали, извинявам се че ти пиша в темата колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ел. изпарител и нямам автоматичен смукач ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с ел. изпарител и за да пали по лесно като дам на контакт изчаквам 2-3 секунди и тогава паля. Проблема с ниските и нестабилни обороти, ако е само при палене на газ, е в настройката на ниските. Ако се закрепи за малко(седмица две без проблеми) и изпарителя е на над 40 000км платната са заминали. Със сигорност и ниските температури оказват влияние защото колата умряла от суд, ние искаме да я палим на газ и изпарителя лееееко кристализира :D по-старите замръзваха и трябваше да се полеят с гореща вода и ставаше номера.Ако проблема го има и при бензина стъпковото моторче е заминало...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе хора, вие луди ли сте?Палете си колите на бензин и после изчаквайте поне 2-3 мин преди да ги обърнете на газ!!! На 5градуса навън е критично за изпарителя. Отделно, че е по-студено и смеските са бедни. За това няма смукач. Другото, което е, че в мотора винаги е поне 5-10 гр по-студено, отколкото навън. А и само на газ и се зацапва окончателно бензиновата система. Има ли как-2-3 мин на бенз и тогава на газ.На мен англишманката ми е с ГИ и на 4тата мин горе долу обръща на студен мотор и за 3 седмици и сипах 5 кинта бенз и пак си отиде стрелката където беше. Защо се занимавате с глупости незнам. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е д15 с обикновена газова ,сутрин паля на бензин след около 2-3 мин. прехвърлям на газ и колата си работи със смукача (сваля си оборотите постепенно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе хора, вие луди ли сте?Палете си колите на бензин и после изчаквайте поне 2-3 мин преди да ги обърнете на газ!!! На 5градуса навън е критично за изпарителя. Отделно, че е по-студено и смеските са бедни. За това няма смукач. Другото, което е, че в мотора винаги е поне 5-10 гр по-студено, отколкото навън. А и само на газ и се зацапва окончателно бензиновата система. Има ли как-2-3 мин на бенз и тогава на газ.На мен англишманката ми е с ГИ и на 4тата мин горе долу обръща на студен мотор и за 3 седмици и сипах 5 кинта бенз и пак си отиде стрелката където беше. Защо се занимавате с глупости незнам. :blink:

Защото бензина ми е прецакан в случая... имам някакво задръстване и не иска да пали на бензин студена а като загрее придърпва ужасно и направо спира,ама тва е друга темаТака значи от казаното да разбирам че някои имат авт.смукач а други нямат ..... а ако неми работи явно проблема е в стъпковото моторче ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Д13 и имам всичко си ми работи. Държи си 1500 и после си падат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе хора, вие луди ли сте?Палете си колите на бензин и после изчаквайте поне 2-3 мин преди да ги обърнете на газ!!! На 5градуса навън е критично за изпарителя. Отделно, че е по-студено и смеските са бедни. За това няма смукач. Другото, което е, че в мотора винаги е поне 5-10 гр по-студено, отколкото навън. А и само на газ и се зацапва окончателно бензиновата система. Има ли как-2-3 мин на бенз и тогава на газ.На мен англишманката ми е с ГИ и на 4тата мин горе долу обръща на студен мотор и за 3 седмици и сипах 5 кинта бенз и пак си отиде стрелката където беше. Защо се занимавате с глупости незнам. :blink:

Защото бензина ми е прецакан в случая... имам някакво задръстване и не иска да пали на бензин студена а като загрее придърпва ужасно и направо спира,ама тва е друга темаТака значи от казаното да разбирам че някои имат авт.смукач а други нямат ..... а ако неми работи явно проблема е в стъпковото моторче ?
къде се намира това стъпково моторче и какво представлява то , мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хеееее, ка па го измисли, че в двигателя е 5-10 градуса по-студено от навънка, по голям виц не съм чувал скоро :lol: трябва да имаш смукач, виж си моторчето. на бензин, ако си с плочка на газовата може от там да не ти работи добре, ама чак да хълца няма да е. аз паля на газ и при -15. досега за 3 зими проблем не видях с изпарителя или колата. и да, по добре е да се пали първо на бензин, ама дали ще изчакаш 5 мин или ще обърнеш веднага на газ при -15 няма почти никва разлика. друго е ако изчакаш да духне парното топло и да смениш тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги последно питане :) Намерих и свалих въпросното стъпково моторче EACV ,въпроса ми е как да го почистя.Четох теми по въпроса един казва да го разглобя цялото и да пръскам с ВД 40 /тогава се развива с 5-тограм един винт/ други казват да не се пипа и да не се разглобява а само да се остави да кисне ... за мен разбира се е този е по-лесен вариант .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този болт не го сваляй! Само го накисни хубаво ,както е накиснато му дай ток да се раздвижи малко и е готово :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги последно питане :) Намерих и свалих въпросното стъпково моторче EACV ,въпроса ми е как да го почистя.Четох теми по въпроса един казва да го разглобя цялото и да пръскам с ВД 40 /тогава се развива с 5-тограм един винт/ други казват да не се пипа и да не се разглобява а само да се остави да кисне ... за мен разбира се е този е по-лесен вариант .. :)

eTo kak http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586&pid=1057184291&st=0&&do=findComment&comment=1057184291

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...